a więc, mechanicznie auto wydaje się całkiem dobre, lekki wyciek z silnika, ale ten pracuje cicho, bez żadnych niepokojących dźwięków, równo i chyba tak jak powinien (jeździłem wcześniej 530i w e60). Środek prócz tej kierownicy, obszycie ma niestyrane ale już aluminiowe elementy ozdobne mają dosyć sporo takich dziwnych uszczerbków, takich małych wgnieceń zarówno przy kierowcy jak i po stronie pasażera, ale może być że są one takie delikatne. Fotele nie wyglądają na większy przebieg ale jakość ich wykonania jest bardzo dobra więc ciężko ocenić. Troche przycisk do sterowania fotelem zużyty i się rusza, co przy 90tyś też dziwne. Pedały nie wskazują nadmiernego zużycia. Lakier oryginalny jest na masce prawych drzwiach dachu słukach i tylnej klapie, oby dwa tylne nadkola mają drugą warste a w jednym miejscu nawet około 450 mikro m zapewne szpachli, drzwi kierowcy poniżej listwy też były poprawiane, ale już wnętrze po otwarciu drzi ma fabryczne wartości. Klosze lamp też trochę zniszczone jak na ten przebieg. Skrzynia silnik pracują super. Zawieszenie czuć że sztywne i trochę z przodu odczuwalne (lekko słychać pracę) ale to może przez niski profil opon. Jeśli chodzi o historię z kluczyka to dziwna jest przerwa między 2008 a 2013, między 17 a 62 tyś km. Poźniej i wcześniej regularnie kilka razy przeglądany. Ostatni przegląd przy 82tyś km w sierpniu 2015. Duże przeglądy niby przy 17 / 62 i 82tyś km, choć sprzedawca twierdzi że auto pare lat było za granicą i na bank musiało być także serwisowane ale nie widzimy tego w aso... Sam nie wiem, przemyśle jeszcze temat, ale auto wydaje mi się godne uwagi. Oczywiście bez geometrii i sprawdzenia aso nie zakupie sprzętu ale przygarne jeszcze chętnie Wasze opinie. Z góry dzięki i pozdrawiam