Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :)

 

Zakupilem BMW 320d Touring E46, rok 2001, model przed "liftem", bede go w dalszej czesci tematu nazywal "1 gen" :roll: . Auto ma niegroznie uszkodzony prawy przod (zderzak ze wzmocnieniem + prawy halogen, prawy reflektor + kierunek, prawy blotnik,maska, nadkole) . W zwiazku z tym ze praktycznie caly "przod" oprocz lewego blotnika +nadkola, lewego reflektora i lewego halogena jest do wymiany, zaczalem sie zastanawiac nad "przebudowa" na model po lifcie ...tj. "2gen".

 

Mam taka jak ta :

 

http://img160.imageshack.us/img160/460/old42lj.jpg

 

Chce miec taka :8) :

 

http://img163.imageshack.us/img163/3135/new17ox.jpg

 

 

Oprocz przodu, jedyne zmiany w modelu po lifcie (wg mnie, a moge sie mylic, jesli tak, to prosze mnie uswiadomic ) to :

 

-lampy tylne z bialymi kierunkami

-lakierowane klamki (choc widzialem juz tez 2gen z czarnymi klamkami)

-silnik 150 vs 136 PS (lecz skupmy sie na optyce )

 

 

 

 

Mam w zwiazku z tym pytania :

 

 

1. Czy wnetrze w modelu po lifcie sie zmienilo ? Jesli tak prosze powiedzcie co .

 

2. Czy wzmocnienie czolowe w 1gen i 2gen jest takie samo ?

 

3. Czy mocowania blotnikow sa takie same ?

 

4. Czy system otwierania maski i jej zamek jest taki sam ?

 

5. Czy kratka w masce (ta pod szyba) oraz spryskiwacze szyby w tej kratce sa takie same ?

 

6. Czy nadkola sa takie same ?

 

7. Czy nadkola przednie sa takie same ?

 

8. Czy ten "plastik" za nerkami jest taki sam ?

 

9. Jakie "ogolne, inne" komplikacje moge napotkac przy wykonywaniu tej przekladki ? Jakie czesci jeszcze musze wymienic jesli chodzi o przod auta ?

 

 

To chyba narazie tyle, jak cos mi sie przypomni to dopisze :wink: .

 

Z gory wielkie dzieki za pomoc :cool2: .

 

pozdrawiam

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
z tego co widze to musialbys wymienic MASKE , OBYDWA BLOTNIKI ( bo maja inne wyciecia migaczy bocznych ) przedni zderzak oraz pewnie caly pas przedni (listewki itp). jezeli masz kase i stac cie na tyaki wydatek to warto bo duzo ladniej wyglada ;)

 

To co wymieniles to chyba kazdy, nawet pol-slepy obserwator zauwazy :lol: .

 

Chodzi mi o szeczgóly, typu zawiasy maski, mocowania blotnikow, nadkola, zamek maski, itp. itd.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
kosztowało to będzie tyle, że dokładając te pieniądze do Twojego auta spokojnie kupiłbyś model po lifcie :D więc jaki to ma sens?
Opublikowano

Jak na moje oko, patrzac z grubsza to z czesci ktore nie sa uszkodzone to musialbym wymienic lewy blotnik + lewy reflektor + halogen lewy w zderzaku + nerki w masce ...bowiem reszta przodu i tak idzie na syf :wink: .

 

Zreszta ...nie pytam Was o zdanie czy robic, czy nie, ale o to jakie problemy moge spotkac przy tej "przebudowie" :duh: ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Oryginał to oryginał. Ja bym zmienił tylko kierunki na białe. To jest max co bym zmieniał. Reszta jest ok. Chociaż moja E36 ma pomarańczowe kierunki i też mi się podoba z takimi. Najgorzej jak ktoś próbuje robić coś przy BMW jak najmniejszym kosztem. Wtedy efekty są tragiczne. Aha i nie zmieniałbym nic na siłę. Szczerze mówiąc, to zderzak sprzed liftu nadawał więcej agresji.
Opublikowano

Witam.

Moje auto jest wystawione na allegro, miałem delikatnie uszkodzony przód i założyłem wszystko od modelu po lifcie, wszystko jest dobrze zrobione beż żadnej lipy, nie widać nic co zdradzałoby, że coś było robione w aucie, polecam taką przeróbkę.

Tu jest numer do chłopaka z Prusic, który nawet może pójść na zamianę, oddajesz części z przed liftu, a on daję Tobie po lifcie z jakąś dopłatą.

600 77 44 33. Jak kupowałem części, to pojechałem do niego i wszystko dostałem, specjalizują się tylko w BMW i mają przystępne ceny.

Jeśli auto jest profesjonalnie polakierowane, to takie przeróbki wychodzą na +, tylko kilka osób wśród moich bliższych znajomych wie z którego roku jest auto, jak ktoś obcy pyta mnie się który rok, odpowiedź brzmi 2003, nikt mi jeszcze nie powiedział, że coś ściemniam. :D

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
tylko kilka osób wśród moich bliższych znajomych wie z którego roku jest auto, jak ktoś obcy pyta mnie się który rok, odpowiedź brzmi 2003, nikt mi jeszcze nie powiedział, że coś ściemniam. :D

Widać mało się znają na BMW :mrgreen: Przecież 328i nie produkowali już w 2003 roku :naughty: Ostatnie sztuki 328i są z 2000 roku, potem zastąpiło je 330i. Mi byś kitu nie wcisnął :nana:

Tak na marginesie to jedno z najładniejszych E46 jakie kiedykolwiek widziałem :)

Opublikowano
Wiem, żę 328 produkowali do 2000 roku, ale ludzie tak naprawdę nie więdzą, co gdzie kiedy i dlaczego :lol:
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.