Skocz do zawartości

X5 f15 vs 5 GT lift


eetker1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Borykam się miedzy tymi dwoma modelami.

Oczywiście wchodzą w gre wersje 3.0d lub 3.5d zobaczę jak finanse pozwolą... Oczywiście tylko M pack ponieważ wygląda mega...

5 GT po lifcie jest odświeżona w środku ale jeżeli chodzi o navi i całe oprogramowanie to chyba nic się nie zmieniło, słyszałem że później ciężko się jej będzie pozbyć, mało potencjalnych klientów na liftbacka.

Co gorsze boje się żeby nie wyszedł nowy model GT i znów będę jeździł starym autem :D

Czy opłaca się brać te auta z przebiegiem do 100.000 km ? czy szukać z mniejszym ? żebym nie jeździł tylko po serwisach, jakieś sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jeździłem 5GT, ale z uwagi na to, że jest na płycie 7-ki, to spodziewać się można większego wnętrza,

wygląd jest faktycznie dyskusyjny, ale po lifcie trochę lepszy,

sam się zastanawiałem nad 5GT ale u mojego dealera nie mieli nawet i cenowo drożej od F15

a nowe 5GT na pewno niedługo będzie - nowa 5 już za chwilę w salonach, to i GT się pojawi za jakiś krótki czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdzę często tym i tym. Obydwa fajne auta, jednak znacząco się różniące. Musisz sobie odpowiedzieć jaki typ samochodu preferujesz i na czym Ci najbardziej zależy.

5GT dużo miejsca w środku a szczczególnie na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób ze względu na duże wyprofilowanie siedziska. W X5 płaska kanapa i płaska podłoga, więc wmiarę wygodnie usiądą 3 osoby.

5GT niby na podwioziu 7 ale do komfortu 7 to jej daleko.

X5 dużo świeższe od 5GT, które w takiej czy innej postaci bo mówi się coś o 6GT, będzie miało następce.

X5 moim zdaniem sporo większy bagażnik biorąc pod uwagę duży schowek pod podłogą bagażnika.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie powiem szczerze że nie chodzi mi tu o miejsce z tyłu.

Raczej jestem za SUVem ponieważ aktualnie mam starą x3 i jestem bardzo zadowolony. Fajna sprawa mieć troszkę większy prześwit, uratowało mnie to nie jednokrotnie...

Rozważałem też nad x3 f25 ale patrząc na ceny samochodów z 3.0d lub 3.5d "wersja po lifcie" ponieważ z 2.0d auto nie jedzie, to wolę dołożyć pare $ i mieć samochód z lepszym, wyposażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 5 GT trochę się wyżej siedzi jak w zwykłym sedanie, nie wiem dokładnie jak jest z prześwitem ale chyba też jest nieco większy. Jednak to nie to samo co w X5, gdzie nie straszne są wysokie krawężniki, zaspy i ogólnie zjechanie z asfaltu.

Tak jak piszesz, większość używanych 5GT czy X5 jest lepiej skonfigurowana jak X3 i mimo, że np. w X3 miałbyś 3.0d to jednak wyciszenie, komfort jazdy, wykończenie itp jest dalekie od ww. aut.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że nie tajemnica, 5 GT 3.0d 258 PS, 2014r. 180 000zł brutto z salonu auto premium selection z przebiegiem 55.000 km wyposażona na full oprócz rolet w prądzie, biała full m pakiet zewnętrzny i wewnętrzny. Auto z gwarancją.

A x5 f15 z takim wyposażeniem bez domykania drzwi wychodzi 280 000 zł z identycznym przebiegiem. Od handlarza udałoby się zaoszczędzić (jeśli można to tak nazwać z 20 000 - 30 000 zł) w obu przypadkach. Ale już oglądałem takie samochody były bite, malowane i często z rynku USA.

Świadomy jestem że na jesień pojawi się nowa 5GT ale jej cena będzie jeszcze bardziej kosmiczna... Więc wybór raczej padnie na 5 GT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Nowej 5 GT już nie będzie, BMW rezygnuje z tych wersji tak dla 5 jak i dla 3. Co mnie niezmiernie martwi , bo myślałem żeby wymienić swoja GT-kę na nowy model,ponoć jak ktoś wcześniej pisał tzw. "następcą" ma być 6 GT. Do mnie te wszystkie 6-tki jakoś nie przemawiają, i pewnie wrócę do X6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Nie bedzie 3gen. 5GT.

Jest za to G32 => 6GT.

 

Jak to sie ma do F15 :?: Ano po pierwsze, ze produkcja seryjna F15 konczy sie za jakis czas i G05/G07 wchodzi na rynek :cool2:

Ale do rzeczy:

5GT/6GT oferuje mega wiecej miejsa niz F15. Jazda jest takze wygodna, co da sie odczuc na dluzszych trasach. Spalanie na bardzo rozsadnym poziomie. Jak i halasy i szumy powietrza.

Jesli chodzi o srodek, to 6GT nasladuje 7er (G11), czemu obecnie F15 nie dotrzyma kroku. :nienie:

 

Gdyby nie malzonka, to zamienilbym swoje F07 na G32, ze wzgledu na bezproblemowa oblsuge i brak problemow z tym autem.

Niestety: zona chce SUVa :cry2:

 

PS. Niestety G05 nei bylo mi dane jezdzic: brak prawojazdy na prototypy (jeszcze :mad2: )

 

pozdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,

napisalem:

Jesli chodzi o srodek, to 6GT nasladuje 7er (G11),
to znaczy:

- ilosc miejsca jest zblizona

- srodkowy panel nawiewu jest podobny (systemy bezpieczenstwa, swiatla awaryjne oraz podzial powietrza z nawiewu)

- monitor oraz sterowanie gestami

 

Oczywiscie, G32 jest 'rozszerzeniem' serii 5er, ale blizej jej do 7er niz 'zwyklej' 5er - moim zdaniem. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie rozumiem rozterki. Po co porownywac takie samochody? Maja sluzyc zupelnie innym celom. Jesli nie mialbym 2 malych dzieci, psa, przyczepy kampingowej, jezdzilbym seria 7. Co to ma za znaczenie i w jaki sposob wplywa na ocene X5, ktory lepiej sluzy obecnym celom?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.