Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ktos wie cos więcej na temat tego samochodu?

Według ksiązki serwisowane w Szwajcarii, jakies auta na szwajcarskich tablicach miał, więc to by się pokrywało. Napisałem maila do serwisu, którego pieczątki są w książce, ale jeszcze nie odpisali.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-e90-lci-sedan-idealny-dkg-edc-bezposrednio-od-wl-fa-vat-23-ID6yfxPB.html#77bdf9b349

 

Historia z ASO:

 

25.05.2010 - 4094 km

06.02.2012 - 18820 km

07.02.2012 - 18829 km

27.02.2012 - 18924 km

29.06.2012 - 21048 km

29.01.2014 - 41021 km

03.02.2014 - 41058 km

 

Vehicle information

========================================

VIN: WBSPM910X0E195977

Type code: PM91

Model: Мotorsport (EUR)

E-F-R series: E90 Мotorsport

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: S65

Displacement: 4.00

Power: 309 (420 hp)

Drive: HECK

Transmission: MEC

Paint code: S34 - AZURITSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: ZACM - IND.ERW.LEDERAUS

Prod.date: 2010-01-11

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CD Brake Energy Regeneration

S2MD M Drive

S2MK M twin-clutch transm. with Drivelogic

S2MT BMW LA wheel, M double spoke 220

S2PA Lockable wheel bolt

S4AE Armrest front, retractable

S4MY Int.trim,leather,carbon struct.,black

S5AC High-beam assistant

S5DC Rear-seat headrests, folding

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6FL USB/audio interface

S6NF Connection, MP3 player in mobile phone

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S223 Electronic Damper Control (EDC)

S230 Extra package, EU-speciifc

S302 Alarm system

S313 Fold-in outside mirror

S320 Deleted, model lettering

S322 Comfort access

S403 Glass roof, electrical

S418 Luggage compartment package

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S497 Centre armrest, rear

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S601 TV function

S609 Navigation system, Professional

S620 Voice control

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S654 DAB tuner

S698 Area-Code 2 for DVD

S752 Individual audio system

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

S853 Language version, English

S863 Dealer List Europe

S880 Operating instructions, English

========================================

Individual equipment

========================================

---- Processing Individual

Sign quot;BMW individualquot;

0S34 Azurite Black metallic

Paintwork quot;azurit

black-metallicquot; (code S34).

ZACM BMW Individual leather - extended

leather trim Champagne

Extended leather Novillo champagne

(nb. 7 976 104 / Sun Reflective

Technology):

- module seats with storage net

- module door trim

- module dashboard / center console /

glove box

- module parts soft lacquer champagne

(05-3442-510.540)

Sewing thread champagne (nb. 2 237 191),

code 0671 Z.

Quilting yarn champagne (nb. 2 237 192),

code 0671

Z.

----------------------------------------

----------------------------

Seam of front and rear seats according

to M-seats.

Remainder of spec. as leather Novillo

black (code NDSW).

Edytowane przez andrzejmakoho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzejmakoho podziel się co w tym raporcie widac, mocno walona byla?

Wiekszość ludu sie podnieca tym zeby auto bylo cale w oryg lakierze a nie jest to aż tak ważne jak się niektórym wydaje.

Bo kupić bezwypadkowe 320/520d których jest miliony to nie jest jakiś wyczyn, za to znajdź coś sensownego w mocnym silniku to już się robi problem, to samo miałem przy 335 a z m3 jest jeszcze trudniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nic nie napisali. Albo nie kumaja angielskiego w co watpie, albo wpadlo w spam. Osobiscie nie mam problemu z uszkodzonym samochodem, tylko ten wyglada slabo. Sprzedajacego nie pytalem czy klepane czy cale kupil, bo nie widze sensu zadawania takich pytan. Jechalem z krk do Warszawy i przy okazji zobaczylbym je dzisiaj w Czestochowie, ale po raporcie dodalem gazu na rogatkach.

Aczkolwiek jak patrze na zdjecia sprzedajacego to spasowanie wymienianych elementow raczej wzorowe.

Slusznie Vaporr zauwazyl, ze podnieta na lakier oryginal to podstawa dla wielu kupujacych. Moja E46 jakbym wystawil to zaraz pociski, ze drzwi, maska, klapa malowane. Pomalowalem, zeby wyglad poprawic. Kogo interesuje, ze turbo nowka, ze dwumasa, ze amortyzatory, ze wydech z kwasowki. Panie to bite przeciez. Za dyche biore.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez andrzejmakoho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wydaje mi się, ale podkreślam że pewności nie mam, że latem 2016 rozmawiałem z właścicielem przez telefon. Z racji, że do wyboru było 2 szt m3 w sedanie, a akurat szukałem takiego auta, również brałem ten egz pod uwagę. W rozmowie właściciel przyznał, że silnik był wlanięty, nowy silnik, zawias itp pochodzi z innej m3 (jest EDC w VIN?) rozbitej z małym przebiegiem. Do tego jakieś lepszejsze audio i ogólnie zabrane z rozbitka i włożone do "lalki" wszystko co było fajniejsze. Do tego mówił, że pojechał z tym na stację obsługi i ma papier na zmianę silnika żeby mu nikt nie zarzucił, że auto z vin niezgodne czy kradzione. Tak mi ręce opadły że już go dokładnie nie słuchałem. Ja rozumiem że się wymienia części jak się zużyją, ale całe grzebane auto to jednak nie dla mnie. Napatrzyłem się na stodołowych mechaników i nie chcę auta z objechanymi śrubami, połamanymi spinkami itp. To nie zakup, to ożenek. Skończyło się zakupem 335i w manualu. Z tego co pamiętam to auto było wtedy za 99tysi (czy brutto czy netto to już nie pamiętam). Może już kolejny właściiel sprzedaje Jeśli się mylę i to nie to auto, poprawcie mnie Edytowane przez florida
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to cena od początku jest taka sobie - rozsądna tylko za bezwypadek z podanym przebiegiem, a jak jeszcze samochód po takich przejściach to w ogóle bez sensu

jak kiedyś M3 szukałem to sensowne, delikatnie (sprawdzane) uszkodzone E92 z 2008r. było za 115tys do wzięcia - ale uciekło mi wtedy i też się na 335i skończyło

a siedmioletnie, konkretnie bite e90 M3 za 150tys... co kto lubi :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to cena od początku jest taka sobie - rozsądna tylko za bezwypadek z podanym przebiegiem, a jak jeszcze samochód po takich przejściach to w ogóle bez sensu

jak kiedyś M3 szukałem to sensowne, delikatnie (sprawdzane) uszkodzone E92 z 2008r. było za 115tys do wzięcia - ale uciekło mi wtedy i też się na 335i skończyło

a siedmioletnie, konkretnie bite e90 M3 za 150tys... co kto lubi :|

 

apex11 za 115tys to była DKG czy manual ? te 2 sa kilkanascie tys tansze. Jak obserwuje to za m3 istnieje magiczna bariera 100tys i nikt poniżej nie schodzi. Obserwuje ceny tych aut od 2lat i tak jak wtedy najtańsze sztuki były po 100tys tak są i dzisiaj :( troche chore te ceny auto 10lat i 100tys PLN i to jeszcze rozbitek albo skręcony. Po 120-130tys chodzą 335i z 2012/13 F30 a za rok pewnie i za 110 będą do wyrwania to pytanie czy nie lepsza 335i z 2012r F30 czy 2007 M3 jak nadal tak będą trzymać ceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to cena od początku jest taka sobie - rozsądna tylko za bezwypadek z podanym przebiegiem, a jak jeszcze samochód po takich przejściach to w ogóle bez sensu

jak kiedyś M3 szukałem to sensowne, delikatnie (sprawdzane) uszkodzone E92 z 2008r. było za 115tys do wzięcia - ale uciekło mi wtedy i też się na 335i skończyło

a siedmioletnie, konkretnie bite e90 M3 za 150tys... co kto lubi :|

 

apex11 za 115tys to była DKG czy manual ? te 2 sa kilkanascie tys tansze. Jak obserwuje to za m3 istnieje magiczna bariera 100tys i nikt poniżej nie schodzi. Obserwuje ceny tych aut od 2lat i tak jak wtedy najtańsze sztuki były po 100tys tak są i dzisiaj :( troche chore te ceny auto 10lat i 100tys PLN i to jeszcze rozbitek albo skręcony. Po 120-130tys chodzą 335i z 2012/13 F30 a za rok pewnie i za 110 będą do wyrwania to pytanie czy nie lepsza 335i z 2012r F30 czy 2007 M3 jak nadal tak będą trzymać ceny

 

Prawo popytu i podaży. Nie ma ich w ofertach dlatego są drogie...a to że ma 10 lat? Co z tego? Gdy będzie miała 30 lat nie kupisz jej za 300 tys :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vaporr

szczerze mówiąc nie pamiętam, ale możliwe że to faktycznie manual był, jednak cena i tak była dobra, tam się spieszyło ze sprzedażą i w końcu oddał w rozliczeniu przy zakupie nowego auta, ale ogólnie wtedy (2lata temu) trochę się za M3 rozglądałem i do 150tys można było sporo wybrać ładnych sztuk, dlatego się zdziwiłem że teraz po bądź co bądź dwóch latach ceny nie spadły

ja wtedy szukałem E92, E90 jakoś mi się z wyglądu nie bardzo widzi :wink:

w sumie nie wiem może odwrotnie jak w cywilnych autach - w M3 E90 droższe jest niż E92?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu też rozglądałem się za M3 E90 , jest ich znacznie mniej niż E92 ale to chyba nie ma wpływu na cenę w tym modelu.. Jestem zdania, że to M3 będzie długo trzymało cenę przynajmniej z tych dwóch względów:

1. jedyne M3 z silnikiem V8 i zapewne ostatnie bez turbo

2. kolejna generacja jest raczej słabiutka

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.