Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

zauwazylem w swoim e46, ze rano na zimnym silniku na postoju obroty co okolo 20s spadaja na chwilke na 500 i wracaja w odpowiednie meijsce. Jak auto nagrzeje sie w 70-80 % problem nie wystepuje.

 

Co moze byc przyczyna? silnik to m25tub28. Auto nie gasnie tylko ten spadek z 3-4x wystapi zanim silnik zlapie temperature

Opublikowano

Witam

 

Falowanie obrotów to popularna usterka. Proszę sprawdzić szczelność dolotu oraz silniczek krokowy. Bardzo często pęknięta jest guma idąca z dolotu do krokowca...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

bardzo dziękuje za odpowiedz!

 

To ,ze usterka wystepuje tylko na zimnym silniku przez ta chwile zanim troche zlapie temp. rowniez wskazuje na te przedmioty? chodzi mi o to czy to sa typowe usterki dla zimnego motoru czy tez moze na cieplym powinno to dalej wystepowac?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak zapalę auto i silnik jest zimny ( oczywiście ma to miejsce jak auto stoi w miejscu ) to dzieję się coś takiego że obroty nagle spadają, prawie że silnik gaśnie i nagle podskakują w gorę do 1000 i tak kilka razy do nagrzania się silnika potem problem znika, co może być przyczyną ? czy jak pojadę na komputer to coś pokaże jakiś błąd co to może być ? Mam jeszcze drugi problem z żony autem i tu prośba o nie usuwanie tego tematu ponieważ pisałem na forum citroena i tam są straszne pustki widzę że nikt mi raczej tam nie pomoże a może ktoś z was będzie widział: problem z dużym spalaniem żony citroena C3 2003r silink 1.1 benzyna w cyklu mieszanym spalanie około 9l - 9,5l na 100km dodam że żona nie jeździ szybko raczej spokojnie, co może być przyczyną tak wysokiego spalania bo ten citroen pali nie dużo mniej od mojego 328i przy spokojnej jeździe :) proszę o pomoc

Edytowane przez banditoss
Opublikowano

kolego z opisu to brzmi jak sprawa tych uszczelniaczy vanosa

osobiscie tego nie przechodzilem, ale na youtube sa filmy pokazujace ten problem

rozwiazaniem jest wymiana uszczelek na te od beisan system czy jak to sie zwie ...

Opublikowano

nawet mnie nie strasz :( popatrze na youtube czy to to samo, a drogi to interes ???

 

patrzyłem na youtube i chyba masz rację... mam takie skoki obrotów na zimnym silniku jak na tym filmie:

 

szkoda że tam piszą po niemiecku pod tym filmem ale z tego co tam wyczytałem to faktycznie to.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Błędy wyczytane w INPA, obroty falują na zimnym....

 

52. ansteuerung Magnetventil abgasklappe

 

35. ansteuerung Relais Sekundaerlluftpumpe

 

62. ansteuerung Magnetventil sekundaerluft

 

126. ansteuerung Magnetventil Tank Leck Diagnose pumpe

 

127. ansteuerung Magnetventil Saugstrahlpumpe

 

Z góry przepraszam za niemiecki... nieuwaga przy instalacji Inpy i brak czasu na poprawki.... :mad:

 

Każde spostrzeżenie mile widziane..... :wink:

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Opublikowano

Witam

 

Nie masz jakichś szczególnych błędów... Masz pompę powietrza dodatkowego? Bo błędy 35 i 62 jej właśnie dotyczą... 52 możesz zignorować - błąd zaworu w układzie wydechowym, nie widziałem chyba auta, który nie miało by tego błędu... 126 - błąd LDP (leak diagnosis pump) - czyli pompy wykrywania przecieków w baku - odpowietrzenie baku. Albo jej nie ma, albo miała jakieś zwarcie kiedyś. I ostatni - błąd pompy paliwowej, zwarcie. Generalnie nic z czego można by coś wywróżyć...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Bajer jest taki, że wszystko statish Fehler. Obroty falują przy nagrzewaniu, później jest już dobrze. Co byś sprawdził na moim miejscu?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
  • 4 lata później...
Opublikowano

Błąd przepływomierza Bmw e46 328i

 

 

Witam, jestem tu nowy i proszę o rozwiązanie mojego problemu z bmw.

 

Sprawa polega na tym iż gdy samochód odpalam z rana (zimny silnik) silnik przygasa a czasami nawet zgaśnie. Trwa to może z 5min gdy się rozgrzeje to jest wszystko ok.

Postanowiłem błędy sprawdzić w INPA i wywaliło błąd przepływomierza (numer błędu 8)

 

Link do zdjęcia z INPA: http://images82.fotosik.pl/251/a746a013b44aaa07med.jpg

 

Kupiłem używany przepływomierz oryginalny do bmw lecz nić to nie pomogło. Dolot jest cały nowy i sprawny, krokowy przemyty, DISA również....

 

Sprawdziłem instalację (przejścia) przewodów od przepływomierza do DME (sterownika) wszystko Ok.

 

Pomożecie mi z tym przygasaniem ponieważ jest to strasznie uciążliwe.... Z góry dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.