Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tutaj nowy. Przeczytałem już prawdopodobnie wszystkie problemy związane z układem chłodzenia niestety mój jest inny otóż:

Po wymianie kompletnego rozrządu i pompy wody nastąpił problem typu pękających węży. Jak dowiedziałem się z poprzednich tematów możliwości jest kilka np uszczelka pod głowica ( był robiony test i wyszło że jest wszystko ok), wiskoza działa, termostat puszcza, korek został wymieniony z 140 na 200. No i z tego co zauważyłem węże pękają tylko gdy samochód dłużej pracuje na wysokich obrotach. Cały układ został odlowietrzony przez mechanika. Proszę o pomoc

Opublikowano
Korek powinien być 140. Jak masz 200 to trzyma ciśnienie do 2 bar. To za dużo. Węże pękają. Tak na mój rozum,ale może się mylę.
Nic nie stuka nic nie puka...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Kolego w tych silnikach uszczelka to żadkość,pęka głowica albo blok,węże twardnieją ponieważ kompresja wali w układ.

Miałem kilka takich silników i prawie zawsze blok albo głowica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.