Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z racji powiekszajacej sie rodziny :) zaczynam sie rozgladac za jakim tanim kombiakiem do jazdy na codzien, z racji , ze ma byc to koniecznie BMW, trojka jest za mala a zdrowe E39 kosztuja wiecej niz chcialbym wydac - wybor padl na E34.

 

Najbardziej prawdopodobne , ze zdecyduje sie na TDSa ale rozwazalem tez zakup benzynowki z tym, ze z racji sentymentu zywotnosci bezawaryjnosci oraz dobrej znajomosci tego motoru najchetniej chcialbym silnik M30, obojetnie czy 3,0L czy 3,5L. Nie zebym uwazal nowsze konstrukcje M50 i M60 za zle, ale M30 ma dla mnie w sobie to cos...

 

Niestety ogladajac ogloszenia nie widze takich konfiguracji. Wiem, ze koniec produkcji M30 zbiega sie mniej wiecej z poczatkiem produkcji Kombi. Czyzby Turingow M30 w ogole nie bylo??

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
No niestety M30 nie gosciło w E34 touring. Na osłodę zostaje krewny M30 - S38 B38 montowany w M5 Touring od 03/ 92 do 08/ 95
Opublikowano
Na osłodę zostaje krewny M30 - S38 B38 montowany w M5 Touring od 03/ 92 do 08/ 95

///M5 3.8? no napewno oslodzi :)?

 

Jeżeli chodzi o osiągi ... to osłodzi na pewno, wydają się byc całkiem imponujące :D

 

 

Jak nie było M30 w Touringu (E34) to pozostają do wyboru dwie opcje, jeżeli ma być maxymalnie tanio, to 518g (bivalent (Gas/Benzin) ale z zakupem możesz mieć " mały " problem :twisted2:

 

lub 525 TDS, przez niektorych tak zachwalany ...

pzdr,
Opublikowano

Dzieki za odpowiedz, skonczy sie wiec pewnie na TDSie lub V8. Raczej chcialem sie obyc bez gazu ale przy V8 pewnie skonczy sie to na jakiejs co lepszej sekwencji. TDSem jezdzilem wiele razy i wrazenia zupelnie pozytywne, straszy jednak troche pompa wtryskowa i generalnie duze przebiegi modeli na rynku.

 

M40 nie biore w ogole pod uwage.

 

Jaka szkoda, ze nie bylo E28 w Kombi :( mialbym klimat ktory lubie i praktycznosc kombiaka :)

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
530 manual V8 wcale tak duzo nie żłopie. W dodatku na sekwencji. A silnik, jesli zdrowy to nie wymaga wielkich nakładów- swiece( banał) , co 150 000 membrana, co 200 000 pompa wody :D cewki, popychacze, rozrząd i reszta to juz roznie ale i tak nie trzeba czesto tam zagladac. W dodatku obsługa M60 jest prosta i duzo mozna samemu zrobic.
Opublikowano
v8 chyba minie ci sie z definicja oszczednosci, ja bym na twoim miejscu na codzien wzial tds i oszczedzone w 6 ladowal :)

 

Tak tez zrobie :) w zasadzie o wersji benzynowej zaczalem myslec tylko pod katem M30 i tak troche sie rozfantazjowalem.

 

...a E24 przeje i tak wszystko co zaoszczedze :D

 

Mam czas do stycznia wiec zaczne sie spokojnie rozgladac.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
Chyba też bym ci polecił 3,0V8 + LPG ... Wydaje mi się że to najrozsądniejszy silniczek do tego samochodu a z LPG będzie taniej niż TDS. No i poza tym z taki V8 będzie łatwiej znaleźć z ładnym wyposażeniem :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
a ile tak konkretnie 3.0 V8 pali ?? duzo mniej od 4.0 V8 ??
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Duzo mniej nie, ale 540 touring manual zrobili tylko 499 sztuk wiec ciezko znalezc cos sensownego za rozsadne pieniadze.

Dane spalania 530V8 touring manual-

90km/h- 8,6

120-10,6

miasto- 15,2

srednie - 11,5

Opublikowano

No wlasnie dokladnie tyle a nawet sladowo mniej pali moje E24 na L-Jetroniku, przy dzisiejszych cenach benzyny to troche drogo jak na taczke do ujerzdzania na codzien.

 

Gazu generalnie nie lubie choc sie nim na codzien zajmuje, unikam cial obcych taniej jakosci w BMW, choc nie wykluczam calkowicie tej mozliwosci. Wtedy wchodzilby w gre tylko i wylacznie V8 bo jesli juz benzynowy to przynajmniej mocniejszy od TDSa, a instalacja prawdopodobnie PRINS, ale to znow inwestycja a nie wiem jak dlugo bede jezdzil tym autem, E34 generalnie nie nalezy do moich motoryzacyjnych mazen.

 

TDS raczej nie wyjdzie w eksploatcji drozej niz V8 na gaz, z rachunkow niby cos tam wynika ale moja praktyka nawet z o wiele starsza konstrukcja M21 mowi cos innego, czlowiek nie podlicza omylnie wszystkich kosztow.

 

A no i skrzynia do kombiaka interesuje mnie akurat bardziej automatyczna niz manualna. TDSa bede szukal tylko i wylacznie w Nieczech ale jak by ktos mial do obchniecia w Polsce V8 juz z markowa instalacja gazowa to mozna by przemyslec.... Rocznik obojetnie ktory, wazna cena, stan techniczny a z wyposarzenia obowiazkowa jedynie klimatyzacja, choc naturalnie jak ktos kiedys powiedzial to generalnie lepiej wiecej niz mniej :)

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Jaka szkoda, ze nie bylo E28 w Kombi :( mialbym klimat ktory lubie i praktycznosc kombiaka :)

 

Były robione na zamówienie :wink: ale zdobycie takiego cuda to juz dziś jak wygranie w totka :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.