Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

To mój pierwszy post jestem tu nowy - proszę o wyrozumiałość ;)

E91 2006 pre-LCI 320D 163km M47N2

Ostatnio zauważyłem bardzo niską temperaturę pracy silnika. Na dworze ok. 0 st. po 1h jazdy temp. silnika 55 st. według wyświetlacza w kabinie.

Proszę o pomoc od czego zacząć, czy czujnik temp. czy termostat? Z tego co czytałem na forum optymalna temp. to 75-95 st.

Dodam, że ciepłe powietrze w kabinie pojawia się po 5min od odpalenia silnika.

Inpa nie pogazuje żedych błędów.

pozdrawiam

Opublikowano
Zakładając, że termostat jest uwalony (ciągle otwarty) o czym pisze kolega Madey1992 duży obieg powoduje długie nagrzewanie się silnika, no ale po 1h pracy silnik chyba powinien osiągnąć odpowiednią temp. ?
Opublikowano
Jak silnik ci sie nagrzewa do 90 ale wolno to masz uwalony termostat egr a jak nie osiaga temp 90 to glowny do wymiany, polecam wymiane obu bo robota ta sama, a spokoj na troche polecam ci jednak kupic ori bo inne padaja, behra mi padl po nie calym roku.
Opublikowano

Ja u siebie przez ostatnich 5 lat posiadania E90 trzykrotnie wymieniałem termostaty...

W jednej z tych sytuacji po kilkugodzinnej jeździe autostradą temperatura nie chciała przekroczyć 50 stopni C.

Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi i sugestie. Auto właśnie jest na wymianie termostatów jak zrobię testy dam znać jak zachowuje się temp.
Opublikowano

OK myślę, że termostaty pomogły wymieniłem oczywiście 2(oryginały) + nowy płyn - wynik:

temp. zewnętrza -2 st.

temp. silnika po ok.10 min jazy 90-92 st.

Dziękuje wszystkim za pomoc

 

Teraz wraca temat DPF - wiem, że temat dot. innego problemy ale zapytam...

Dziś miałem na liczniku info filtr DIESEL DPF na żółto 60km wiec postanowiłem wypalić DIS-em(wcześniej się nie wypalał przez termostaty)

Warunki spełnione DPF Regenetation Active jadę ok 10min nagle laptop przechodzi w sat uśpienia! jadę dalej po ok 15min koniec prostej.

Włączam laptop ciągle jest Active - program sypie błędami zawiesza się - reset DIS.

Na liczniku wartość na minusie -600km :(

Pomyślałem, że coś się nie udało więc zleciłem nowe wypalanie DIS się połapał i zapytał czy "repeat function" wybrałem TAK

Jadę włączą się Active, po kilku min not active i tak do końca trasy - teraz na liczniku -1200km na czerwono :(

Proszę o podpowiedź czy w ogóle się coś wypaliło co teraz zrobić?

Gdzie sprawdzić ciśnienie IN-OUT DPF?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.