Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ps. Wcześniej pytałem gdzie z autem sie udac?? (św teresy to dobry pomysł?)
  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Test zegarów jest tym czego szukasz (a dokładnie test 7.0) :search:

Za pomocą testu zegarow zobaczysz prawdziwą temperaturę silnika (co do stopnia).

 

Tu masz opisane jak zrobić test zegarów:

http://img5.imageshack.us/img5/9013/ukrytemenubmw.th.jpg

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano
Bardzo prosze zeby napisał mi ktoś jak zrobić ten test zegarów. Jestem totalnie zielony w mechanice.
Opublikowano
Ps. Wcześniej pytałem gdzie z autem sie udac?? (św teresy to dobry pomysł?)

A konkretnie co chcesz sprawdzić?

 

Nie znam ani braci z Św. Teresy ani chłopaków ze Zgierza, więc w tej kwestii nie pomogę niestety.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Chce wymienic płyny i filtry i ten termostat. Ale nie chce zeby mi ktos cos pomieszał w samochodzie. Jeszcze tak sczerze przyznam nie wiem co kupiłem. U niemca pod domem troche było ciężko to zrobic. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziekuje za zainteresowanie moim tematem.
Opublikowano (edytowane)
cos masz nie tak, uderz do Rado_! może coś poradzi, jemu pali cos kolo 5-6 litrow w trasie bez pałowania.

mi w tamtym roku, w miescie stop and go do roboty 2km i z powrotem przy temp -15 palił 16 litrów, a mam 2.0D :mrgreen:

 

rabiola bez wycieczek osobiostych - napisz gdzie tak napisałem, naprawdę zaczynają mnie nudzić prowokacje takich ...... , skoro na coś się powołujesz to zacytuj .....

 

na zimnym niedogrzanym silniku nikogo nie powinno dziwić takie spalanie ,w takie mrozy po prostu zasłania się część chłodnicy a nie pisze się bzdury o termostatach , wcześniej przy wyższych temperaturach miałeś pewnie wszysko w porządku :) , Na takie mrozy dodatkowo jeszcze kupiłem za 25zł 0,5l specyfik do disla który nie powoduje zamarazania paliwa, wlewam 50 ml na 60 l paliwa , czyli to daje mi koszt 3 zł na bak, wczoraj miałem problem z zapaleniem disla , zaskoczył dopiero za 3 razem , dzisiaj pomimo niższej temperatutry odpalił za pierwszym razem :) dodam że kupiłęm dopiero na 3 stacji , wszysko wykupili wczoraj

 

zasłoniłem połówke chłodnicy i to wystarcza w zupełności by w mieście szybko temperatura doszła mi do 90 stopni , w te mrozy był problem długo to trwało , to samo miałem w firmówce ale tam to już byłem zmuszony bo wogóle silnik nie mógł mi dojść do właściwej temperatury - auto pół roczne - napewno to wina termostatu - zgłosze to do serwisu napewno niezłą polewke by ze mnie mieli :mad2: spalanie też było wysokie przy ciągłym niedogrzaniu silnika :)

 

powodzenia kolego w wymienianiu termostatów - wymienisz na nowe - bedziesz zadowolony bo jak tu niektórzy piszą mam wymienione na nowe tak na wszelki wypadek, nie wiem czy pomogło ale wymieniłem :)

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
W dieslach to chyba macie żaluzję na chlodnicy, na pewno w 320d. Kartoniki są passe.
Opublikowano
rado zasłoń sobie szybe czolową kartonikiem :duh: Ja dolewam uszlachetniacza cały rok. A w 330d nie ma żaluzji bo sprawny wóz nagrzewa się dzięki podgrzewaczowi.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Pali ci dos duzo tym bardziej ze to manual

 

Jam mam 320D w automacie i na trasie w wakacje auto załadowanie po sufit + 4 osoby i mala przyczepka i spalanie pokazał 6,5 litra

W miescie jest duzo gorzej ja jezdze po krakowie ale w lecie wychodzilo mi ok 10 litrow teraz ok 11.

 

W kazdym razie moj kumpel ma takie samo auto z tym ze z manualem i mowi ze 8 to max po miescie poza tym zawsze wiadomo ze automaty pala wiecej

Opublikowano
Pozdrawiam wszystkich właścicieli 330d , które palą im mniej w mieście niż w instrukcji. Trzeba uświadomić BMW AG żeby poprawili to. :duh:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Hehe... apropos spalania to zauważyłem inną ciekawostkę, mianowicie jak patrze na spalanie w komputerze i porównuje z tym co obliczę pod dystrybutorem, to wychodzi mi na to że komputer zawyża ok 1l/100km.

Dziwna sprawa... :-)

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano

troche dziwne bo na realoam widac, ze jest ale realoam bardzo czesto sie myli. w obudowie wiatraka, nie ma dziur nawet na mocowanie zaluzji :mrgreen:

może była w starszych modelach z przed 2004 roku. co do nagrzewania to osiaga po 5-10 min prace roboczą czyli 88-92stopnie przy temp -15 w zaleznosci od obciazenia silnika.

Opublikowano
Kupione filtry olej i dwa termostaty. Jutro wymiana. Jak sie cos poprawi lub pogorszy to napisze.
Opublikowano
rado zasłoń sobie szybe czolową kartonikiem :duh: Ja dolewam uszlachetniacza cały rok. A w 330d nie ma żaluzji bo sprawny wóz nagrzewa się dzięki podgrzewaczowi.

 

nie no pojade wymienie termostat bo to dziwne że przy -18 samochód mi się dłużej nagrzewa :duh:

 

no ale mója beta to przeciez stary klekot więc idąc twoim torem rozumowania trzeba wszysko wymienić - tak na wszelki wypadek - nie wiem czy pomoże ale napewno nie zaszkodzi :mad2:

 

tylko dlaczego firmowy pół roczny klekot ma przy -18 stopniach podbny problem ??? czy mądry i wszechwiedzący M330d wyjaśni mi ??? czy ten magiczny termostat się zepsuł zaznacze w pół rocznym samochodzie ???

 

posłucham się twojej rady i pojade zareklamować samochód :) bo według twojej opini powinien się ngrzewać :)))

 

fajna ta S4 nalepka :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
test w zegarach z temperaturą plus czas nagrzewania i bedziesz wiedział czy zepsute. Kartonik się wkładało w Warszawie, mój drogi.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Witam. Zabieg wykonany. Wymienione płyny i filtry i termostaty. Spalanie spadło o jakieś 1,5 litra i auto pięknie łapie i trzytma temperaturę. Pozdrawiam.
Opublikowano
Kartonik się wkładało w Warszawie, mój drogi.

 

No przecież Rado jest z Warszawy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.