Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam wyciek oleju na wale korbowym - z przodu, chciałbym wymienić zimering ale mam problem z odkręceniem koła pasowego wału - śruby która jest wkręcona z czoła w wał korbowy (jak zablokować obracający się przy próbie odkręcenia śruby), może ktoś już operację wymiany zimeringu na wale robił i coś podpowie

pozdr

Opublikowano
Proponuje poszukać w sieci "Haynes Repair Manual" dla swojego modelu. Super sprawa! Wszystko krok po kroku z rysunkami, momentami śrub itp.
Every weapon needs a master.
Opublikowano
Starym patentem na odkrecanie tej sruby jest zaparcie klucza na przedluzce o asfalt i zakrecenie rozrusznikiem. Generalnie tej srubki czasem nie daja rade odkrecic dwudziestokonne kompresory...
Opublikowano

Jak w temacie chodzi o koło pasowe, czyli przedni simering.

Podstawowe informacje to prawy gwint (normalny) a co do sposobów odkręcania to zależy jak mocno jest dokręcone. Przeważnie trzeba uderzyć dużym młotkiem w solidny klucz oczkowy na włączonym biegu i zahamowanych kołach. Gdyby sprzęgło ślizgało przy odkręcaniu to trzeba zablokować wieniec zębaty koła zamachowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.