Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBADM51040GS06136

Type code: DM51

Model: 528I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52/TU

Displacement: 2.80

Power: 142 (193 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: F4AT - STOFF RIPS DIAGO

Prod.date: 2000-02-10

S288 BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S320 Deleted, model lettering

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S473 Armrest front

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S629 Car telephone (GSM) w card reader, front

S670 Radio BMW Professional RDS

S672 CD changer for 6 CDs

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

L801 National version Germany/Austria

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

S970 Business Package

Opublikowano
Auto wygląda faktycznie na zachowane w oryginale, jeżeli faktycznie bezwypadek, to musi być rarytas :wink: dopytałbym o rachunki na te naprawy czy wymienione części. Jeżeli serwisowano na oryginalnych częściach, to może być dobry znak, jak na chińczykach, to wręcz przeciwnie.
Opublikowano
Wymienione było sprzęgło i tarcze z przodu.Jak reszta?Amortyzatory,elementy zawieszenia,hamulce tył,tuleje tylnej belki,podpora wału?Przy takim przebiegu zapewne vanosy do zrobienia,rozrusznik,alternator.Na pewno plus,że auto bezwypadkowe.Przebiegu też bym się nie bał o ile olej i filtry wymieniane na czas.W tych pieniądzach wiadomo,że samochód nie będzie idealny i zawsze coś trzeba zrobić.
Opublikowano

Dużo zależy od tego w jakiej kondycji był silnik, przed założeniem instalacji i oczywiście jak i na jakich podzespołach jest ta.

W zasadzie nikt nie zwraca uwagi na te czynniki i później problemy gotowe

Opublikowano
Instalacja założona tragicznie, również mam silnik 2.8 tylko w e46 i u mnie nic nie widac. Tu taka rozpierducha, mysle ze instlacja jest do poprawy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.