Skocz do zawartości

320i zaciski od E38 4-tloczki jakie tarcze???


Chudy992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Jestem aktualnie w posiadaniu zacisków od E38 Brembo.

Moje pytanko jak w temacie.

Tarcze od e38 maja zbyt duzy offset zeby zamontowac je w e36. Dystans pod tarcze odpada.

Wiem ze od E36 M3 beda pasowac ale szukam czegos o wiekszej srednicy. Grubosc tarczy w E38 to bodajze 28mm.

Doczytalem sie ze jakies tarcze od opla pasuja o grubosci 30mm ale srednica wciaz nie odpowiadajaca.

 

WIEC!!

 

Szukam tarcz na przod, srednica powyzej 330, grubosc 28-30mm no i offset najbardziej zblizony do 51mm. Najlepiej z otworem centrujacym 72,6 oczywiscie :) jesli tatcza bedzie miala odpowiednia srednice, jestem w stanie wziac pod uwage dystans pod tarcze ale tez w granicach rozsadku.

 

Co do mocowania zacisku do zwrotnicy to temat obeznany, potrzebne adaptery:)

 

Licze na jakies ogarniete odpowiedzi rzeczowe :)

 

Pzdr

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.mikoda.pl

tam w katalogu masz wszystko rozpisane

 

szukaj od mocniejszych wersji BMW, bo poza odsadzeniem to jeszcze dość ważną sprawą jest rozstaw śrub

z opla to chyba tylko jakieś insignie turbo wchodzą w grę

 

bierz katalog i szukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za zainteresowanie :)

 

Mikoda ogolnie polecana? Aktualnie mam Brembo Max + EBC Green stuff i nie narzekam poza tym ze na zimnym jest gorzej niz na rozgrzanym.

 

EDIT:

Sprawdzałem katalog Mikody i nic tam ciekawego nie ma.. Stary katalog gdzie nie ma wiekszości nowych modeli. Za to Zimermann ma fajny katalog :)

Na dzień dobry Insignia odpada bo otwór osadzenia ma około 68mm..

 

Z F31 są fajne tarcze 340mm ale osadzenie 73mm czyli 21,5mm różnicy względem e36..

 

Jest ktoś w stanie powiedzieć jakie największe osadzenie wejdzie do e36? Wiem że w M3 było 52,5 ale tam są inne zwrotnice.

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikoda to niska półka.

 

ogólnie zadałeś sobie trudny temat, nie lepiej byłoby pogonić te zaciski i kupić coś co łatwiej bedzie pasować ? bez problemu chyba wrzucają hamulce z e46 330i/d tam masz 320 z przodu. Zainwestujesz w mocne tarcze i dobre klocki, do tego przewody w oplocie, mocniejsze serwo i zrobisz brzytwy.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wiem ze z e46 330d sa p&p ale nie byl bym soba gdybym nie sprobowal:)

Poza tym do mojego projektu fajnie podejdzie a'la Big Brake :)

 

Tarcze ogarnalem, tanio nie bedzie ale ma byc skutecznie:)

Podejda idealnie od E86 Z4M :) 345mm srednicy, grubosc 30mm i wysokosc 52,5 wiec prawie identycznie :)

 

Ale zrodzilo mi sie inne pytanie w glowie.. W zwyklym plywajacym zacisku okala On tarcze po bokach, w kilku tloczkowych jednak konstrukcja ogranicza pewne srednice.

Ktos sie orientuje jakie najwieksze tarcze podejda pod te Brembo? W E38 tarcze maja bodajze cos kolo 315 a ja planuje zwiekszyc srednice jeszcze o 3cm. Zacisk pozwoli docisnac klocek na tarczy prlna powierzchnia? Czy bedzie bral tarcze bardziej od gory?

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulce przednie w e46 330 mimo sporej średnicy nie nadają się do niczego, nawet tego nie montuj

a co planujesz z tyłu?? trzeba by i to poprawić, żeby stabilność przy hamowaniu była

tylne z e46 330 dałyby radę

 

jak ogarniesz temat to podziel się info, chętnie w swojej e46 coś zrobię z hamulcami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył tez bede modził ale na poczatek chce poskladac graty na przod bo jest bardziej ambitnie :)

 

Wiem ze to najslabsza opcja, ale 4 tloczki przy dobrym serwo i 345mm beda hamowaly e36 a nie dwu tonowego kloca :)

Wiec przy dobrym ogumieniu i zawiasie wątroba szybe pomaluje :)

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu najpierw przypasuj zacisk do zwrotnicy i zastanów się nad adapterem a i następnie dopasuj tarcze Trzeba jeszcze pomyśleć o felgach ponieważ czterotłoczkowy będzie bardziej wystawać na zewnątrz niż seryjny , będziesz musiał dać dystans i okaże się że felga wystaje poza błotnik .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczylo przeczytac pierwszy post.. Adapter bedzie bo rozstaw otworow jest inny, felunek mam wystarczajacy, obejdzie sie bez dystansu. Tarcze juz mam wybrane.

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.