Skocz do zawartości

[E60] 530d Resetowanie się zegarow podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na poczatku chciałem się przywitac

Witam nigdzie nie znalazłem wątku powitalnego dlatego robie to tutaj .

 

A więc tak mam problem z moim nowym nabytkiem jakim jest e60 z 3 litrowym dizelkiem.

Po rozładowaniu się aku i wsadzeniu nowego aku było wszystko ok. Później zaczęły się problemy pojechałem na stacje wylączylem auto i po powrocie juz nie odpaliło.

Okazało się ze ews .

Obecnie auto śmiga ale co jakiś czas resetujący mi się liczniki , a jak dzisiaj autko postało całą noc na dworze z rana zresetowaly się raz za razem z 10 razy. Ktoś miał taki przypadek ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witamy nowego forumowicza

Nowy akumlator został zakodowany do auta ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powinno się zakodować nowe aku nawet jak zmieniasz na takie same , jesli zmieniasz pojemność akumlatora lub typ to tym bardziej.
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobra ale to nie od tego mu się wszystko resetuje.

 

Napisz jakie masz ładowanie i jakie masz napięcie na baterii po uśpienia samochodu no jedź na zczytanie błędów.

 

Może masz problem z kablami idących od alternatora lub klemy przy baterii są źle dokrecone

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cuda w aucie zaczeły się dziać po wymianie aku więc nich to pierwsze uporządkuje .

Jaki załoźył ,a jaki ma zakodowany ?

AMG ,źelowy czy z elektrolitem ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Powiem tak pod wykladzina od strony pasażera było strasznie mokro , najprawdopodobniej była wybita szyba i zacieklo , bo znalazłem szkło na szynie . Odkrecilem klemy z aku , wyciągnąłem wodę odkurzaczem i ścierkami poskładalem, podłączyłem aku i póki co jest ok, ale już zamówiłem sobie interfejs do impy i będe działał w temacie . Oczywiście nie obejdzie się bez przeróbek auta :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Inpa śmiga :D ale problem nie ustal, zaadoptowalem nowe aku i zegary nadal się resetują dziwne bo jak stoi w garażu jest wszystko ok jak postoi na zimnie to szaleją zegary . Nie wiem czy trafil mi się zwalony egzemplarz ze po po podłączeniu inpy i v-scana wywala mi ews na następny dzień po odstaniu . Naprawdę nikt nie miał takiego problemu z zegarami ?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze raz napisze . Masz spadki napięcia a ews to ich przyczyna. Coś pożera prąd albo masz źle ładowanie

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Jeszcze raz od początku

 

Ews wywala mi jak podłącze komputer do tej pory v-scan 936 i na następny dzień jest naruszenie ews. Jeżeli nie podłączam kompa auto odpala i jeździ , ale resetują się zegary co mnie denerwuje . Wcześniej jeździłem autem 1.5 miesiąca i nic się nie działo . Zaczęło się dziać po tym jak padł mi akumulator i wymieniłem na nowy , może aku to chłam

Opublikowano
Aku był rejestrowany, wymieniany , czyścilem wszystkie styki z tyłu przy aku , wykasowanie wszystkie błędy inpa, ładowanie 14.1 przy rozruchu teraz nie pamiętam ile ale ok było .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to teraz pora na kable masowe przy alternatorze, sprawdzenie regulatora (np. podmiana na inny) odłączenie ibs-a, sprawdzenie szczotek w alternatorze i regeneracja alternatora

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Z aku nie było problemu wszystko było ok, pojechałem na stacje bo komp pokazywał 40 kilometrów zatankowalem i juz nie odpaliłem próbowałem z plaka ale nic , i tak zabiłem aku bo chechlalem . Okazalo sie ze w prawej komorze nie bylo paliwa , zalalem do niej paliwa Wsadziłem nowy aku i było ok a teraz jak jest ciepło to jest ok ale jak postoi na dworze w zimny dzień resetują się
Opublikowano
Jeżeli chodzi o niską temperaturę to i ja mam kłopot z ze swoją bunią. Pada komunikacja can i samochód nie odpala (ma dużo błędów dotyczącej komunikacji skrzynia biegów, abs, esp, aktywna kierownica). Sterownik ECU wysławiam do naprawy. Problemy zaczęły się jak temperatura spadła poniżej +10 stopni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.