Skocz do zawartości

325 TDS nie chodzi na wszystkie cylindry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam problem z moim TDS, auto gdy zimne odpala na strzał, gdy ciepłe trzeba pokrecic kilka sekund, trzyma obroty lecz nie chodzi na wszystkie cylindry. Przy wyższych obrotach problem znika ale do 80km/h autem strasznie trzęsie. Wymieniony filtr paliwa Mann, wszystkie przelewy nowe jedyne czego nie wymieniłem to wtrysk sterujący, jest mokry i poci się dość mocno, pompka w baku też jest na wykończeniu i będę miał ją na dniach. Auto powyżej setki jedzie normalnie, nie trzęsie, czy może to być wina wtrysku sterującego? Lub pompki w baku? :|
Opublikowano

ciężko z opisu coś wywnioskować

dymi coś?? jaki kolor i zapach dymu?

zmierz oporność wtrysku, o ile pamiętam powinno być ok 110-113

 

raczej nie będzie to wtryskiwacz sterujący, chyba że końcówka, sprawdzałeś końcówki wtryskiwaczy??? dobrze rozpylają (dymi samochód??)

jeśli wtryski ok, to trzeba pomierzyć kompresję

 

odpalanie na ciepło to standard w TDS, nastawnik pompy do naprawy

Opublikowano
Kompresja zostanie zmierzona w sobotę, auto przy 400 tysiącach przebiegu lata na polsyntetyku i o dziwo od wymiany do tej soboty bo wymienialem wziął może z 200 ml :-) na zimnym strzał, po spadnieciu obrotów (na początku koło 1000, chyba coś w rodzaju ssania) silnik zaczyna się trząść i słychać, że jeden cylinder jakby nie chodził, przebiera dość mocno. Po rozgrzaniu problem znika lub jest dużo mniejszy. Nie wiem co by jeszcze napisać, serio nie wiem co jej dolega :/
Opublikowano

a jakby tak po ludzku zdiagnozować ? np. Inpa i pare minut diagnozy ? zamiast czekać na oświecenie co jej dolega.

 

Jak nie wypluje błędu to jest zawsze podgląd parametrów na żywo.

 

Podaje w ogóle paliwo na każdym wtrysku ? dochodzi jakieś napięcie do kostki na wtrysku każdym ? można wyjąc wszystkie wtryski i zrobić próbe wydajności.

szukam
Opublikowano
Kabel posiadam, programu nie, jedynie Delphi, czy INPE idzie gdzies pobrac ? Gdyby nie dochodzilo to na wyzszych obrotach dalej chodzil by na 5 garów a chodzi na 6 i idzie z pełną mocą chyba, ze sie myle co do dochodzenia paliwa :) a czy to, ze wtrysk sterujacy jest mokry nie ma na to wplywu ?
Opublikowano
a jakby tak po ludzku zdiagnozować ? np. Inpa i pare minut diagnozy ? zamiast czekać na oświecenie co jej dolega.

 

Jak nie wypluje błędu to jest zawsze podgląd parametrów na żywo.

 

Podaje w ogóle paliwo na każdym wtrysku ? dochodzi jakieś napięcie do kostki na wtrysku każdym ? można wyjąc wszystkie wtryski i zrobić próbe wydajności.

 

 

to nie CR, tylko zwykła stara pompa, tutaj próba przelewowa nic nie da, a wtyczka jest tylko jedna, na wtrysku sterującym i jego trzeba zmierzyć, oporność zwykłym multimetrem

 

ponawiam pytanie o dymienie

Opublikowano
Czyli poprostu zmierzyć oporność wtyczki tak? Jaka powinna być? Przydymi na czarno jak dam ostro w pedał, gdy pokrece czasem dłużej na ciepłym to puści chmurkę przy odpaleniu ale to jedyne objawy, stoi po 5-7 dni gdy jestem w trasie, przyjeżdżam i pali na pykniecie :) także mówię najbardziej chodzi mi o ten wtrysk sterujący, jest w tym gnieździe ropa, przelewy nowe, filtry i olej świeżo po wymianie, wcześniej też tak robiła.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Rurki od ropy po kolei zostały popuszczane, ropa idzie aż miło, reakcja dekikatna jakby na drugim wtrysku od szyby przedniej, w piątek wioze je do sprawdzenia. Jeżeli wtryski będą okej to na co patrzeć dalej? Ciśnienie na każdym cylindrze kolejno i jakie powinno być? Czy też pompa chociaż tak jak mówię paliwo idzie bez problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.