Skocz do zawartości

BMW E60 520D VIN WBANX31070CW72487


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukam opinii na temat BMW z poniższego ogłoszenia:

 

http://www.olx.pl/oferta/bmw-seria-5-idealna-100-bezwypadkowa-w-oryginalnym-lakierze-serwis-aso-CID5-IDhC4zW.html

 

 

Czy możecie powiedzieć coś na temat egzemplarza, a także na temat samego silnika w tym wydaniu?

Czy to możliwe że silnik ten ma 163KM?

Z tego co zauważyłem, w ogłoszeniu na otomoto.pl nie jest zaznaczona opcja "bezwypadkowy", podkreślone jest to natomiast w samym opisie,

więc sam nie wiem co o tym myśleć.

Przebieg wydaje się faktycznie dość niski i udokumentowany, czy ten silnik ma jakieś bolączki na które warto zwrócić uwagę przed ewentualnym zakupem?

Wydaje mi się, że stoi w tym komisie już dość długo, ale nie mam pewności.

Z góry dziękuję za wszelkie pomocne opinie.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To jest N47 177KM po programowej redukcji mocy na rynek Belgijski

 

Sprawdź sobie historię serwisową

 

Numer podwozia WBANX31070CW72487

Kod typu NX31

Typ 520D OL (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor PLATINGRAU METALLIC (A68)

Tapicerka LEDER DAKOTA/NATURBRAUN (LCNG)

Data prod. 2007-09-19

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S2SBA LM RAEDER STERNSPEICHE 242 BMW LA wheel, start spoke 242

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S4BXA INTERIEURLEISTEN GRAU HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, szare

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowe bolączki tego silnika to rozrząd, który się urywa. Sprawdź przebieg tutaj: http://www.bmwdecoder.com/history i historię serwisową na http://www.bmw-check.com. Dowiedz się czy rozrząd był wymieniany, jak nie trzeba się liczyć w najbliższej przyszłości z wydatkiem rzędu 2500-3500 zł nawet dla świętego spokoju.

 

Co to samego auta, niby w 3 miejscach wspomniane, że bezwypadkowa, ale jakoś nie zaznaczone w opcjach ogłoszenia (http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-idealna-100-bezwypadkowa-w-oryginalnym-lakierze-serwis-aso-ID6yyU9n.html). Brakuje również zdjęć środka. Auto jak na serię 5 bardzo biedne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

Właśnie patrzyłem w jednym z dekoderów VIN, że auto miało redukcję mocy.

Zdjęcia środka są dostępne w ogłoszeniu, może nie ma ich zbyt wiele, ale jednak kilka jest.

Co do wyposażenia, to wydaje mi się, że ma wszystko czego bym oczekiwał od auta, raczej jakieś dodatki typu head up display, czy nawigacja fabryczna nie są mi potrzebne,

ważne że ma fabryczny xenon, fajnie że są grzane fotele, kierownica multifunkcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 13-tym zdjęciu, tylna klapa od wewnątrz wygląda nie naturalnie. W przedliftach niema takich kraterów.

http://www.editer.pl/fotka/6e6f168f846b52a8bca5badefc36c730_1.jpg

Jurto mogę strzelić fotkę, jak wygląda przedliftowa z tego samego profilu.

Reszta wygląda ładnie.

Auto jest dość tanie jak za polifta po opłatach z malowanym jednym elemantem, nawet z silnikiem N47.

 

Dray napisał żebyś sprawdził jej historię, to bardzo ważna podpowiedź.

Do it :cool2:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zwrócenie uwagi na ten element.

Wczoraj miałem okazję z grubsza obejrzeć auto, niestety tylko wizualnie, gdyż pracownik komisu otworzył mi je i powiedział że musi na chwilę wyjść i ze za 10 minut będzie,

a niestety nie miałem czasu czekać, więc obejrzałem je z zewnątrz i w środku i to co zwróciło moją uwagę już na tym etapie:

- auto jest w kilku miejscach podrapane, obydwa zderzaki są przetarte, drzwi przednie od strony pasażera mają rysę zrobioną jakimś gwoździem

- połamana obudowa prawego lusterka (czarna obwódka)

- czarne trójkątne elementy plastikowe, na których osadzone są lusterka- plastik jest bardzo wyblakły i dziwnie wygląda

- kanapa tylna i fotel pasażera wyglądają jak nowe, natomiast fotel kierowcy posiada delikatne uszkodzenia skóry na siedzisku, wyglądają dość dziwnie, może uszkodzone metalowymi elementami spodni

- zdziwiło mnie, że mieszek dźwigni zmiany biegów jest popękany, takie rzeczy widywałem ostatnio w golfie IV, nie wiem czy w e60 to normalne;)

- ułamana osłonka wyjeżdżającego mocowania kubka po stronie pasażera, leżała sobie na dywaniku, niby detal ale zwraca uwagę

- podrapane felgi

- maska nie chciała się otworzyć, po pociągnięciu za dźwignię otwierania odskoczyła, ale już ta blokada pod maską nie chciała puścić więc finalnie nie zajrzałem nawet pod maskę, nie odpaliłem również auta

- na brzegach komory tylnej klapy, w miejscu uszczelek, widać było coś na wzór glonów;) nie wiem jak to dokładnie opisać, ale nie wiem czy auto nie jest po jakimś zalaniu/powodzi;) równie dobrze może to być jednak

efekt tego, że auto stoi w tym komisie już kilka miesięcy.

- porysowana przednia szyba (wygląda na porysowanie przez wycieraczki, na wysokości wstecznego lusterka)

Ogólnie sam fakt że auto stoi dość długo, a jak kolega andrzej29 słusznie zauważył- cena jest dość okazyjna, wzmaga moją ostrożność wobec tego auta więc na razie się nie napalam.

Aktualnie zamierzam wystawić swoje obecne auto i w międzyczasie, na spokojnie poszukać BMW, jeżeli ta oferta będzie nadal aktualna, to dla spokojnego sumienia ją sprawdzę bardziej wnikliwie;)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie bardzo mnie to zdziwiło bo sam mam LCI i w vinie S522A

Xenon-Licht...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za podpowiedzi.

W międzyczasie oglądałem auto drugi raz, tym razem udało się obejrzeć je pod maską i tutaj spostrzeżenia:

- ogólnie pod maską wszystko wyglądało ok, silnik wydaje się pracować ładnie, odpalił że tak powiem bez zająknięcia,

nie słychać jakichś niepokojących dźwięków rozrządu, ale niestety pan z komisu nic nie wie na temat tego czy rozrząd był kiedykolwiek wymieniany;

- okazało się, że malowany był prawy bok, a nie tak jak napisano w ogłoszeniu prawy przedni błotnik, pan z komisu twierdzi że nie mają zdjęć przed

naprawą, ale twierdzi że ściągnęli auto z przerysowanym bokiem i je zrobili, przeleciał całe auto miernikiem lakieru i faktycznie powłoka w większości nie przekracza 120 mikrometrów,

na błotniku przednim i tylnym po prawej stronie, auto posiada około 200 mikrometrów

- auto nie jest ubezpieczone, jazda próbna polegała na tym, że pan z komisu przewiózł mnie po osiedlowej uliczce dookoła placu, sam nie miałem okazji kierować,

a zauważyłem delikatne szarpanie przy ruszaniu, na początku wydawało mi się, że jest to raczej wina za szybko puszczonego sprzęgła, jednak po zapytaniu o to szarpanie

otrzymałem odpowiedź, że to dlatego że auto trochę stało nie jeżdżone, podobno "ten typ tak ma";) także ten element trzeba by było sprawdzić, może okazać się że odzywa się sprzęgło czy dwumas;

- opony- tutaj ciekawostka- o ile pamiętam to każda opona jest z innej parafii, tzn. bodajże są tego samego producenta i ten sam model opony, ale roczniki wszystkich opon nie zgadzają się- od 2005,

poprzez 2006, kończąc na 2007 i pomimo ze wszystkie posiadają ładny bieżnik, to raczej w moim odczuciu należałoby je wymienić, także kolejny dość duży minus;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- opony- tutaj ciekawostka- o ile pamiętam to każda opona jest z innej parafii, tzn. bodajże są tego samego producenta i ten sam model opony, ale roczniki wszystkich opon nie zgadzają się- od 2005,

poprzez 2006, kończąc na 2007 i pomimo ze wszystkie posiadają ładny bieżnik, to raczej w moim odczuciu należałoby je wymienić, także kolejny dość duży minus;

 

Kolego z całym szacunkiem, ale jeżeli dużym minusem jest konieczność wymiany opon w używanym samochodzie to życzę Ci, żebyś miał tylko takie problemy ... pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z całym szacunkiem, ale jeżeli dużym minusem jest konieczność wymiany opon w używanym samochodzie to życzę Ci, żebyś miał tylko takie problemy ... pozdrawiam.

 

A czy widzisz różnicę pomiędzy koniecznością wymiany opon które na przykład są zużyte, a faktem, że auto posiada 4 różne opony, z 4 różnych lat, z których żadna nie powinna się znaleźć na aucie?

Gdyby chodziło o wyeksploatowane opony- żaden problem, chociaż powinno mieć to wpływ na ostateczną cenę auta, chodzi jednak o to że widać, że auto było przygotowane

do sprzedaży "na sztukę". Opony- byle jakieś były i ładnie wyglądały, przyjdzie ktoś niezorientowany i się nie sklei. No jeżeli to nie jest minus to ja nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie auto mialo ladne opony i kyos prztulil zalozeli co mieli...jak ktos chche wszsytko na tip top pelne opony i felgi trzeba sie udac po nowe bmw....jak kupije sie auto izywane na niektore rzrczy trzeba sie godzic i w wlasnym zakresie ogaranc zeby miec igle

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to auto generalnie będzie czekało na klienta z podejściem jak kolega powyżej (stoi zresztą w komisie już prawie pół roku, ale widocznie każdy jest wybredny tak jak ja). To tyle z mojej strony w tej kwestii.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspominałem kilka postów wcześniej- założone na aucie opony "aby były", z których jedna ma 11lat, w dodatku każda inna to jest minus i nie chodzi tu o konieczność wymiany samych opon (gdybym kupował to auto to te felgi i tak zostałyby na zimę a szukałbym ładnych 18tek), a o sam fakt przygotowania tego auta na sprzedaż. Widywałem już w komisach auta które miały pozakładane byle jakie opony, aby tylko coś tam było i doskonale wiem że to zazwyczaj nie są dobre auta i na tych oponach zazwyczaj nie kończy się lista zatajonych przez komis niespodzianek. Także polecam czytać ze zrozumieniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.