Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

 

przymierzam się do kupna E87 po lifcie z silnikiem 118i (N46N) lub 118d (N47). Mam pytanie odnośnie konstrukcji obu rozrządów. Oba są na łańcuchu? Kiedy jest "oficjalny" przebieg lub wiek samochodu do wymiany rozrządu dla obu silników, a kiedy zalecacie wymieniać?

 

Odpowiedzi będą dla mnie bardzo pomocne, bo będę wiedział o co pytać podczas weryfikacji ofert i ewentualnie kiedy będę planował wymianę rozrządu w zakupionym aucie.

 

Pzdr ;)

Opublikowano
kolego silnik na łańcuchu miał być bez obsługowy, co do silnika 118d były problemy, a nawet akcja serwisowa. poczytaj i poszukaj na forum jest dużo napisane.

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
rozrząd powinien być wymieniony jak zacznie być słyszalny po odpaleniu, przy czym często pomaga wymiana samego napinacza ( tak najczęściej robiło BMW podczas akcji naprawczych) , oczywiście jest pewne prawdopodobieństwo, że łancuch 'strzeli" bez wcześniejszych objawów....
Opublikowano

Jak sie rozbiera silnik lifta to sie wymienia kompletny rozrzad a nie tylko napinacz...

Chytry dwa razy traci(znaczy placi...)

Dla tych co nie chca placic za ta operacje pozostaje M47 w ktorym nie trzeba robic rozrzadu a jedynie kolo dwumasowe i sprzeglo :)

Ogolnie bym unikal obu tych aut z rocznika 2007-2009.

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.