Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Dziś jadąc podkręciłem trochę obroty na 3-cim biegu i na 3 się skończyło bo żadnego innego już nie mogłem wrzucic :? .Zatrzymałem się na poboczu i usiłowałem wrzucić jakikolwiek bie,bezskutecznie.Pedał spręgła wciska się do połowy i pózniej jest duży opór.Po zgaszeniu silnika jestem w stanie wrzucić biegi(z oporem).

Mam E90320i N46b20 w manualu.dzwoniłem do mechanika,mówi że to docisk albo tarcza się rozsypała.

Jak wcisnę sperzęgło i wrzucę bieg(przed opaleniem) jestem w stanie jechać ale kolejnego biegu podczas jazdy nie wrzuce.Czy jechać tak do mechanika (jakieś 3km),alb na hol go? No i pytanko czy ktoś tak miał i co było?

never again N46
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kiedyś tak miałem w audi, padł wtedy docisk.
Opublikowano
Kiedyś tak miałem w audi, padł wtedy docisk.

widzę że masz ten sam motor co mój.Chyba nie mamy dwumasa?

never again N46
Opublikowano

Dzięki za odpowiedz.Jutro jade do mechanika,na dniach bedzie diagnoza.Zastanawiam sie tylko czy brać go na hol czy jechać na pierwszym biegu(jakieś 1,5km)?Jakiej firmy polecacie docisk tarczę?

Sachs,luk?

never again N46
Opublikowano
Wszystkonsie wyjasni po oględzinach.Dwumas nie wykazywał żadnych oznak zużycia.Mam nadzieje ze skończy sie na wymianie docisku,tarczy
never again N46
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Możliwe, że słoneczko na docisku się wyrobiło albo wyszczerbiło. Jeśli tak, to wymień cały komplet (docisk, tarcza, łożysko). Jeśli dwumasa nie wykazuje zużycia to zostaw, ale oglądnijcie ją dokładnie jak będziecie mieli to rozebrane. Valeo może być.
Opublikowano
Jest diagnoza.Okładzina ze sprzęgla sie odkleiła,lekko przypalona.Poszła do regeneracji
never again N46
Opublikowano
Kiedyś tak miałem w audi, padł wtedy docisk.

widzę że masz ten sam motor co mój.Chyba nie mamy dwumasa?

 

6 lat Jesteś na forum i takie ciekawe wskazówki dajesz, lepiej nie doradzaj. :duh:

 

Kolega Hashin ma rację, tarczę regenerować? masz wszystko wyciągnięte wsadź nowy zestaw LUK-a za 500 stów i po problemie.

Opublikowano
To mechanik zadecydował o regeneracji tarczy.Twierdzi że docisk,łożysko i pozostałe elementy są w dobrej kondycji włącznie z dwumasą.Profesjonalnie zregenerowana tarcza niczym nie odbiega od fabrycznej.Nie będę prawił morałów mechanikowi,który od lat naprawia samochody i cieszy się dobrą opinią.
never again N46
Opublikowano
Kiedyś tak miałem w audi, padł wtedy docisk.

widzę że masz ten sam motor co mój.Chyba nie mamy dwumasa?

 

6 lat Jesteś na forum i takie ciekawe wskazówki dajesz, lepiej nie doradzaj. :duh:

 

Kolega Hashin ma rację, tarczę regenerować? masz wszystko wyciągnięte wsadź nowy zestaw LUK-a za 500 stów i po problemie.

Jakbyś poszukał to byś się orientował że LUK kosztuje 850zł,a pozatym włożyłbym sachsa jak już coś.Na temat LUKa słyszałem kilka złych opini.Pozatym obdzwoniłem sprzedających i nie ma obecnie w sprzedaży luka,sachsa.Mają jakiś przestój w produkcji

never again N46
  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.