Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 12 tys kilometrow temu kupilem nowe tarcze i klocki firmy Jurid. Od dawna moja bumka nie latalem dalej w trasy, raczej tylko w miescie. Jakie bylo moje zdziwienie gdyz lecac w dalsza podroz przy hamowaniu malo mi nie wyrwalo kierownicy z rak. Od 80 do 100 jest lekkie drzenie, ale przy hamowaniu jest tragedia. Wszystko bym zwalil na jakis luz w ukladzie kierowbniczym, ale walczylem z tym troche :

Przekladnia zmieniona, koncowki i wahacze ok wiec raczej odpada.

Pojechalem wczoraj na stacje diagnostyczna . Po zalozeniu blokady na hamulec i puszczeniu na rolki okazalo sie ze wskazowki na testerze wychylaja sie rownomiernie o dosc duza wartosc. Jeszcze dla pewnosci zostal podniesiony przod i rozpedzano kola. Diagnosta twierdzi ze piasty i felgi sa ok. Kolo rowno sie kreci bez wibracji. Czy to mozliwe zeby tarcze wytrzymaly tylko 12 tys? Zuzycie tarcz wynosi po 1mm na stronie :duh: Tylko nie mowcie ze to wina agresywnego stylu jazdy ,bo jezdze normalnie starajac sie w trasie hamowac silnikiem.

W sklepie mi proponuja zebym reklamowal ten shit.

Ale musze kupic znowu nowe tarcze :duh:

Zaproponowano mi :

LUC DF 2556 cena okolo 150 zl za sztuke - tarcza wentylowana 302 mm

Delphi BG2433 cena 150 zl za sztuke - wentylowana 302 mm

Co byscie szanowni forumowicze polecili jeszcze.

ATE raczej odpada cena wysoka.

Ps. Czy jest mozliwe ze mechanik skrzywil tarcze juz w czasie 1 montazu? Taka opinie podal diagnosta.

Ps2. Przez pierwsze 2000 tys kilometrow hamowalem bardzo delikatnie.

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano
Kup oryginaly w ASO i z glowy, jeszcze nigdy mnie nie zawiodly, a wrocilem do nich bo mialem dosc tego typu historii z zamiennikami, ferrodami, brembami itp chlamem.
były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano

Dokładnie. Oryginały są droższe, ale na dłuższą metę się opłaci.

Przerabiałem już temat Juridów. Są tanie i .... i na tym kończą się ich zalety. Mam komplet na tyle i co prawda nie pokrzywiły się, ale bardzo szybko się ścierają i korodują.

Drugi raz przy zakupie nie popełnię tego błędu. Nie jest znowu takim wydatkiem zapłacić 2-3 razy tyle raz na 100tys km. Jakość kosztuje.

Opublikowano
Jakie bylo moje zdziwienie gdyz lecac w dalsza podroz przy hamowaniu malo mi nie wyrwalo kierownicy z rak. Od 80 do 100 jest lekkie drzenie, ale przy hamowaniu jest tragedia.

 

mam tarcze i klocki ATE mialem ten sam objaw tylko przy wiekszych predkosciach. nastepne beda orygianly zwlaszcza ze roznica w cenie nie jest strasznie duza

pozdrawiam

qba_m

Opublikowano

Witam!

Jak założyłeś jakieś ............ to teraz żałuj.Polecam ATE,BREMBO,TEXTAR.

Do Twojego motoru trzeba montować tarcze i klocki renomowanych firm.

Kiedyś założyłem klocki do e-34 Lucasa i nie wytrzymały 5 tys km

Lukas i delphi nadają się do innych aut ,ale nie do BMW.

Pozdro!

ps.

poszukaj na Allegro sa części nowe tańsze niz w sklepach.

Opublikowano
w ASO 214 PLN/sztuka z tego co pamietam ale jakiej sa firmy to nie wiem. w w-wie na narbutta cena to ok 190 PLN/sztuka za oryginal oczywiscie

pozdrawiam

qba_m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.