Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
na początku chce sie przywitac dopiero sie zarejestrowalem i pozdrowic wszystkich ,mam problem z swoim bmw z 2007r siedzi tam silnik typ n46 b20 ponoc jest strasznie awaryjny mój przerywa jak sie mu da gazu szybko z wolnych obrotów i w jezdzie oczywiscie tez. jak mu odłącze silnik walwatronica i wprowadze go w błąd to chodzi dobrze a po wyłączeniu silnika i włączeniu znowu przerywa już zgłupiałem szukam pomocy albo jakis warsztat w mazowieckim z góry dziękuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli masz padniety servomotor lub czujnik mimosrodowy, sprawdz bledy ista, jak odlaczysz servomotor to przestajecdzialac valvetronic a zaczyna dzialac przepustnica, krotko mowiac nie dziala prawidlowo/wcale valvetronic
Krzysztof
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
okazało sie ze były opiłk.i w oleju rozebrałem caly silnik chyba nikt mu oleju nie wymieniał bo wszedzie był osad . a opiki byly z panewek korbowych wymieniłem panewki pierscienie dwa łancuchy przecisciłem separator oleju i jak by mniej przerywa ale doszło falowanie obrotów oczywiscie błedów nie ma moze przejechałem z 10km jutro jeszcze wymienie separator oleju na nowy. a moze to sonda ?
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witajcie,

Od dwóch miesięcy mam BMW 318i wersja 129 koni. Niedawno wystąpił taki problem, ze podczas dodawania gazu silnik przerywa i za każdym razem gdy to sie dzieje zapala sie żółta kontrolka kontroli trakcji dts. Co ciekawe jak wyłącze dts całkowicie, samochód jedzie normalnie. Byłem u mechanika, wymienił napinacz, ale usterka nadal występuje. Mechanik twierdzi ze to valvetronic, bo komputer wskazuje tam jakis błąd. Wymiana kosztuje masę pieniędzy a ja mam watpliwości czy to jest to bo jeżeli valvetronic to dlaczego po wyłączeniu kontroli trakcji samochód jedzie normalnie ??? Co w ogóle valvetronic ma wspólnego z kontrolą trakcji która jest regulowana przez przepustnice, o ile dobrze myśle... Czy ktos miał podobnie i mógłby mi pomoc i ewentualnie uniknąć kosztów??

 

Dzięki

 

Filip

Opublikowano

Ja bym jezdzil bez kontroli trakcji :)

 

A ile gazu dodajesz, na jakim biegu i na jakiej nawierzchni?

 

P.S. Mozesz tez podpiac sie przez ODB2 i sam przeprowadzic podstawowa diagnoze, jakis blad z ECU na pewno zczyta

Opublikowano
Jak ja uwielbiam takich mechaników. Szkoda ze nie wymienił Ci wycieraczek :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.