Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich na forum.Borykając się ostatnio z typowym problemem trzeszczących uszczelek w swojej 90 zauważyłem że moje auto posiada dwa typy uszczelek karoseryjnych z przodu :shock: .Z lewej strony od kierowcy jest ta powiedzmy "zamszowa" [/img].Podpatrując uszczelki w innych e90 widziałem wszędzie te "zamszowe" i takie tylko znalazłem w necie do tego modelu.W końcu postanowiłem je zdemontować żeby oblukać oznaczenia.Okazało się że to ta gładka ma oznaczenia zgodne z OEM [/img].Problem jest taki że szukam wersji gładkiej tej uszczelki bo taka nie trzeszczy jak ta druga.Może to jest zamiennik albo z innego auta.Jak ktoś wie coś na temat tej wersji uszczelki niech da znać.Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A skąd wiesz, że trzeszczy właśnie ta "zamszowa". W moim samochodzie wszystkie są "zamszowe" E91 rocznik 09/2006. Co prawda trzeszczą, ale na jakiś czas pomaga delikatne posmarowanie olejem silikonowym części przylegającej do blachy drzwi i podobnie uszczelki mocowanej do drzwi.
Opublikowano

Ja stawiam na to, ze na początku produkcji zaliczyli wtopę z zamszowymi po czym przestali je montować i zamiast tego dali te gładkie. Jeżeli nie masz auta od nowości to moze było uderzone lub coś robione, co kolejek, przy drzwiach i uszczelka była zmieniona.

 

U mnie od nowości wszystkie są zamszowe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
od jakiegoś czasu "zamszowe" uszczelki już nie są produkowane.pod takim samym numerem oem są do kupienia w całości gumowe. jeżeli masz w aucie takie i takie to musiało być jak kolega wyżej napisał - ktoś coś już zmieniał.
Opublikowano
Dzięki za posty.Osobiście skłaniam się do tego że jednak było bite niestety. :cry: A z uszzczelkami jest tak jak kolega pisze.Te "zamszowe" szły na pierwszy montaż a teraz tylko te gładkie można dostać.W ASO 350 zł za sztukę.
Opublikowano
A jeśli chodzi o te trzeszczenie to właśnie z tej strony co są zamszaki jest hałas a z tej drugiej jest cisza.Tutaj na forum wyczytałem że to przez brud i kurz który zbiera się w tym zamszu.Jeden kolega poradził żeby przemyć je wodą i pomogło od razu tylko że efekt był krótki za dwa dni wszystko wróciło do "normy".W weekend przeczyszczę je sobie porządnie szczotką z płynem może efekt będzie dłuższy.
Opublikowano

Nie przez brud i kurz tylko przez wodę z którą mają kontakt kiedy robią to do czego zostały stworzone.

Jedziesz wszystkie uszczelki czymś takim i masz spokój na kilka miesięcy:

 

http://www.sklep.polishangel.pl/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/u/gummipflege.jpg

 

ASO też to stosuje kiedy klienci narzekają, że samochód skrzypi.

 

W ramach ciekawostki powiem, że po założeniu przedniej trzypunktowej rozpórki własnego projektu trzeszczenie zmniejszyło się o połowę.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Może jeszcze to się komuś przyda ale znalazłem sposób na trzeszczące uszczelki. Sposób nie jest mój, wyczytałem gdzieś na forum. Powodem tego trzeszczenia są te zamszowe wstawki do uszczelek. Zgodnie z przeczytaną poradą wystarczy nasmarować je czymś tłustym. Użyłem do tego kremu Nivea :D i zero trzeszczenia. Kompletna cisza. Jedyny minus tej metody że po jakiś sześciu miesiącach trzeba smarować ponownie. Pozdrowienia dla wszystkich.
Opublikowano
Ja znalazłem jeszcze jeden lepszy sposób i trwały na wieki: Wystarczy wyregulować zamki aby drzwi lepiej się dociągały przy zamykaniu. Tak jak u mnie uszczelki trzeszczały jak w starym autobusie tak zamki dociągnąłem bardziej do karoserii i jak ręką odjął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.