Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja jak miałem DTC i wykrzyknik na żółto to padł mi sensor dtc w agregacie wymiana w ASO dość kosztowna. Poszukaj w moich wątkach. U mnie jednak świeciło cały czas.
Opublikowano

Witam, jestem po wizycie u elektryka, spedzilem tam 2 godziny ale się udało. Był brak komunikacji z silnikiem i zlaczem obd. Winny okazał się alarm, który był zle podpięty. Dodadkowe zabezpieczenie "PIN" odcinal wszystko. Plus jeszcze z tego ze w tej kasie naprawil mi szyberdach i zkalibrowal sensor deszczu :)

Dzieki wielkie koledzy za pomoc.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam Forumowiczów,

 

uprzejma prośba o pomoc.

 

Krótka historia auta tytułem wstępu:

Około 2 tygodnie temu w samochodzie zawiesił się komputer (nie pokazywał ubytku paliwa co doprowadziło do opróżnienia baku i podróży na lawecie do serwisu). Po resecie (cokolwiek by to nie znaczyło) objawiła się potrzeba wymiany klocków.

Wymieniłem więc klocki tył i przód a także jeden łącznik stabilizatora.

 

Co się dzieje teraz:

Około 1,5 tygodnia później w trakcie jazdy wywaliło mi błąd ABS, DTC i FTM, który czasami na chwilę gaśnie po czym po kilku lekkich szarpnięciach pojawia się znowu. Ostatnio występuje już prawie cały czas. Ekspert od akumulatorów powiedział że bateria jest w 60% sprawna (włożony był AGM). Zrobiłem też w warsztacie diagnozę na jakimś bardzo prostym programie diagnostycznym, powiedział że widać jakieś spadki napięcia, ale powątpiewam w tę diagnozę lekko. W czasie kiedy szukałem kogoś kto by mógł przekodować AGM na nie AGM zdarzyło się raz, że odłączył też wspomaganie, piro pasów, nawigacje i PDC. Po ponownym uruchomieniu wrócił do braku abs, dtc i ftm. Włożyłem więc nowy akumulator (nie miałem jeszcze możliwości przekodowania na nieAGMowy). Niestety dalej pokazuje te błędy.

 

Posiadam ELM-237 ale moje próby podłączenia INPY ściągniętej zgodnie z instrukcją na forum spełzły na niczym.

 

Bardzo proszę o radę.

Opublikowano
moze trzeba ustawic czujnik polozenia kierownicy , albo moze jakis czijnik z abs padniety, szukajac dalej to mozliwe ze sterownik pompy abs....
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam jak w temacie nie reaguje mi przycisk DTC . Po odpaleniu silnika wyskakuje zolta kontrolka( trojkat z wykrzyknikiem) wraz z zolta kontrolka recznego. Kontrolki znikaja po ok 15s lecz caly czas widoczne sa w check. Czy mial ktos taki blad? Z pewnoscia cos sie posypalo tylko co?
Opublikowano
No niestety któryś z elementów DTC się posypał i bez diagnostyki komputerowej nic nie wymyślimy.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Wymieniłem szczęki ręczny oraz przewody hydrauliczne gumowe odpowietszlem

Wrzystko gra odnośnie chamulcow

Przeszedł badania techniczne

Problem w tym ze zapaliła mi Się DTC! na żółto wczym problem proszę o radę pomoc

Jeszcze dodam że mam walnietego adrava nie mogę skasować ewentualnego błędu może wróciłoby do normy

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Czy coś juz u kolegi wiadomo co było z tymi błędami.

W moim 318i n46 też taki objaw się pojawił błąd DTC,ABS i ciśnienia w oponach, gasną światła i spada prędkościomierz do zera dosłownie na sekundę potem jakby sam uruchamia systemy i działa wszystko.

Po podpięcia pojawiło się za było za duże napięcie. Czyżby regulator napięcia czy coś innego nie wiadomo.

Co było u ciebie kolego

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Koledzy w moim przypadku efekt błędów DTC, ciśnienia w oponach i ABS dawała luźna klema na akumulatorze. Poprostu trzeba było ja mocniej odkręcić i jak ręką odjąć. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.