Witam kolegów potrzebuje pomocy, dopiero co uporałem się z braniem oleju to pojawiła się nowy problem i zaczynam zastanawiać się nad sprzedaniem mojego BMW e90 ale do sedna. Miałem ostatnio problem z silnikiem w trakcie jazdy zaczął szarpać i stracił moc, nierówna praca silnika. Podjechałem do mechanika stwierdził cewka, wymienił (miał używaną z silnika który zostawił klient bo wymieniał na nowy). silnik wrócił do normalnej pracy ale pojawił się inny problem i nie wiem czy nie ma coś wspólnego ta używana cewka. Po odpaleniu po wymianie cewki zauważyłem dziwne zachowanie silnika na wolnych obrotach niby pracuje równo bez zastrzeżeń nie faluje, ale co jakiś czas nagle na ułamek sekundy spadną obroty o 100 obr i szarpnie silnikiem. Podjechałem wymieniłem świece na nowe i nadal problem jest. w lipcu 2016 wymieniłem Valvetronik podkreślam. Mechanik twierdzi że to może być kończący się wałek Valvetronika i się przycina i nie może wyregulować tak szybko (naprawa oczywiście bardzo droga). Kolejny pomysł że rozciągnął się łańcuch i wanosy źle ustawiają zapłony czy coś takiego. Czy może ktoś pomóc. Czy mogą być to cewki czy wadliwa nowa świeca ? Jeszcze jedna informacja. Po podpięciu komputera błędów jako takich nie ma tylko błąd akumulatora i wypadają błędy sond nie wiem dlaczego. Na desce nic się nie pojawia. Jeżeli chodzi o akumulator to teraz ostatnio się pojawił do tej pory nic nie było. Akumulator jest roczny adaptacja zrobiona.