Skocz do zawartości

BMW E90 320i N46 nierówna praca na niskich obrot., dławienie


echo

Rekomendowane odpowiedzi

Problem wygląda następująco. Na niskich obrotach, czyli bez dodania gazu, silnik pracuje nierówno, wachluje obrotami, potrafi nagle prawie zgasnąć, za chwilę wraca do obrotów normalnych itd. Przy dodaniu gazu z niskich obrotów, najpierw się przydławia, potem z trudem wchodzi na wyższe obroty a potem już jest normalnie (przynajmniej nie są odczuwalne problemy). Samochodem generalnie można jeździć, wkręca się normalnie, po przekroczeniu już tych 1200-1300 obr/min. Problemy są tylko na najniższych obrotach.

 

Vanosy są nowe, rozrząd też po wymianie, ustawiony na 100% dobrze. Świece wymienione, stare wskazywały objawy zbyt dużej dawki paliwa. Przepływomierz podstawiony z innego samochodu, więc sprawdzony. Wtryskiwacze też włożone były z innego samochodu, ponieważ były lekkie korekty. Troszkę się poprawiło, ale problem nie zniknął.

 

Ma ktoś jakiś pomysł albo miał taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bledy jakies podlanczales sprawdz, samochod na lpg czy jak bo jak na lpg to moze zle ustawiony przerabialem ten temat u siebie z lpg byl zle ustawiony i na zimnym szalal przez pare sekund potrafil zgasnac dzalo to sie na bezynie pewnie czasy wtryskow warjowaly bledow nie bylo jeszcze masz valvetronik do sprawdzenia bo to tez moze byc przyczyna ale udalo mi sie poprawic lpg i jest jusz wporzadku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już problem rozwiązany. W końcu, po tygodniu, mechanik znalazł czas, żeby wykonać ostatnią rzecz do sprawdzenia, czyli silnik Valvetronic'a. Po przełożeniu z innego auta, wszystko zaczęło pracować dobrze. Kolega Senczyna też podpowiadał słusznie ten trop. W sumie to już nic nie zostało, bo wszystko inne wcześniej sprawdziliśmy. Dzięki wszystkim za pomoc. Kupiłem już drugi i sprzedający mówił, że sypią się na potęgę i dużo tego im schodzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód ma przejechane niecałe 120 tys. km. Przebieg z historią w ASO, więc pewny. Myślę, że tu nie ma co aż się tak sugerować dokładnie przebiegiem, bo to już 10 letni samochód i niby mały przebieg ale przy aucie na przykład używanym w zakorkowanym mieście, będzie odpowiadał autostradowemu dwa razy takiemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Podepne sie pod temat, u mnie jest podobnie faluje na obrotach ale najgorzej po odpaleniu na goracym silniku, nawet zdazylo mi sie ze strzelil w wydech. dodatkowo dochodzi smrod paliwa, wyglada to tak jakby wtryskiwacz lal za duza dawke paliwa, gdzies to sie zbiera i silnik sie dlawi bo nie moze poradzic sobie z przepaleniem wszystkiego... Co moze byc przyczyna?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam gazu i od tego trzymam się z daleka;)


Odnośnie sprawdzenia korekcji, gdzie to moge sprawdzić w inpie? i jakie powinny być wartości tych parametrów?

Wchodzisz w silnik—status—- analog 2.Shift i f5 są chyba sondy

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.