Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem wygląda następująco. Na niskich obrotach, czyli bez dodania gazu, silnik pracuje nierówno, wachluje obrotami, potrafi nagle prawie zgasnąć, za chwilę wraca do obrotów normalnych itd. Przy dodaniu gazu z niskich obrotów, najpierw się przydławia, potem z trudem wchodzi na wyższe obroty a potem już jest normalnie (przynajmniej nie są odczuwalne problemy). Samochodem generalnie można jeździć, wkręca się normalnie, po przekroczeniu już tych 1200-1300 obr/min. Problemy są tylko na najniższych obrotach.

 

Vanosy są nowe, rozrząd też po wymianie, ustawiony na 100% dobrze. Świece wymienione, stare wskazywały objawy zbyt dużej dawki paliwa. Przepływomierz podstawiony z innego samochodu, więc sprawdzony. Wtryskiwacze też włożone były z innego samochodu, ponieważ były lekkie korekty. Troszkę się poprawiło, ale problem nie zniknął.

 

Ma ktoś jakiś pomysł albo miał taki przypadek?

Opublikowano
bledy jakies podlanczales sprawdz, samochod na lpg czy jak bo jak na lpg to moze zle ustawiony przerabialem ten temat u siebie z lpg byl zle ustawiony i na zimnym szalal przez pare sekund potrafil zgasnac dzalo to sie na bezynie pewnie czasy wtryskow warjowaly bledow nie bylo jeszcze masz valvetronik do sprawdzenia bo to tez moze byc przyczyna ale udalo mi sie poprawic lpg i jest jusz wporzadku
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A sprawdzales jak sondy pracuja? Moze ktoras nie domaga?

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Już problem rozwiązany. W końcu, po tygodniu, mechanik znalazł czas, żeby wykonać ostatnią rzecz do sprawdzenia, czyli silnik Valvetronic'a. Po przełożeniu z innego auta, wszystko zaczęło pracować dobrze. Kolega Senczyna też podpowiadał słusznie ten trop. W sumie to już nic nie zostało, bo wszystko inne wcześniej sprawdziliśmy. Dzięki wszystkim za pomoc. Kupiłem już drugi i sprzedający mówił, że sypią się na potęgę i dużo tego im schodzi.
Opublikowano

po ilu tys km ci sie rozsypal ten valvetronic?

bo ja mam już 140tys u siebie a poprzednik nie wiem czy wymieniał wiec ciekaw jestem ile zycia mu "valvetronikowi" zostalo

Opublikowano
Samochód ma przejechane niecałe 120 tys. km. Przebieg z historią w ASO, więc pewny. Myślę, że tu nie ma co aż się tak sugerować dokładnie przebiegiem, bo to już 10 letni samochód i niby mały przebieg ale przy aucie na przykład używanym w zakorkowanym mieście, będzie odpowiadał autostradowemu dwa razy takiemu.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Podepne sie pod temat, u mnie jest podobnie faluje na obrotach ale najgorzej po odpaleniu na goracym silniku, nawet zdazylo mi sie ze strzelil w wydech. dodatkowo dochodzi smrod paliwa, wyglada to tak jakby wtryskiwacz lal za duza dawke paliwa, gdzies to sie zbiera i silnik sie dlawi bo nie moze poradzic sobie z przepaleniem wszystkiego... Co moze byc przyczyna?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A masz LPG? Jeśli tak to może być źle wyregulowany. Jeśli nie masz to zacząłbym od czujników wałków rozrządu.
Opublikowano
Podepnij pod kompa i zobacz korekcje na którym cylindrze leje.Mogla paść np:cewka
never again N46
Opublikowano

Nie mam gazu i od tego trzymam się z daleka;)


Odnośnie sprawdzenia korekcji, gdzie to moge sprawdzić w inpie? i jakie powinny być wartości tych parametrów?

Opublikowano
Nie mam gazu i od tego trzymam się z daleka;)


Odnośnie sprawdzenia korekcji, gdzie to moge sprawdzić w inpie? i jakie powinny być wartości tych parametrów?

Wchodzisz w silnik—status—- analog 2.Shift i f5 są chyba sondy

never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.