Skocz do zawartości

Zakup BMW Serii 1, porównania, pytania, oceny


osy4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Jeśli tylko to co widać to zobacz na allegro:

- maskę

- błotnik

- zderzak

- reflektor prawy (nie jest to ksenon więc pewnie są tanie)

- pewnie płyta pod silnik

- nadkole

I pełno plastików/kołków z ASO.

Malowanie 3 elementów 2500 zł licz, bo za 500 zł nikt dziś nie lakieruje.

Może amortyzator/zwrotnica. nie widać więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Wiem, że 80% osób na tym forum to użytkownicy diesla ale z perspektywy czasu, który silnik benzynowy (4 cylindrowy) wybralibyście do E87? Który z N43/N45/N46 był najmniej awaryjny? Który najlepiej współpracował z automatyczną skrzynią biegów? Który był najprostszy w budowie (wszystkie mają rozrząd z przodu)? I w końcu, który miał najkorzystniejszy stosunek spalania (bez LPG) do mocy?


PS. Jak dają radę Wasze jedynki w obecnych warunkach na drodze? Ruszacie z włączonym DTC? Jak wjadę w jakiś nieodśnieżony skrawek to jest masakra, ledwo udaje mi się wyjechać... Zastanawiam się czy to kwestia tylnego napędu czy może mam słabe zimówki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Jak dają radę Wasze jedynki w obecnych warunkach na drodze? Ruszacie z włączonym DTC? Jak wjadę w jakiś nieodśnieżony skrawek to jest masakra, ledwo udaje mi się wyjechać... Zastanawiam się czy to kwestia tylnego napędu czy może mam słabe zimówki?

Nigdy nie miałem problemu, nawet rok temu w Zakopanem Volviaki pod góre nie mogly wyjechać a ja bez problemu. Zimówki są szalenie ważne, ja mam Continental WinterContact TS 860 i kiedy kupowałem to chyba nie było lepszych.

Mają jeden minus, praktycznie nie da się w nich driftować na parkingach bo tak mocno się trzymają na śniegu i lodzie, że ciężko zarzucić tyłem :D oczywiście, że się da ale trzeba użuwać więcej mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Jak dają radę Wasze jedynki w obecnych warunkach na drodze? Ruszacie z włączonym DTC? Jak wjadę w jakiś nieodśnieżony skrawek to jest masakra, ledwo udaje mi się wyjechać... Zastanawiam się czy to kwestia tylnego napędu czy może mam słabe zimówki?

 

Ja zawsze w zimę jeżdżę albo na DTC albo wg z wyłączoną kontrolą. Da się jeździć z trakcją, ale mnie to trochę wkurza bo często się załącza i "łapie auto". Opony dają mega różnicę, kupiłem auto zimą na słabych oponach i była masakra, cały czas stawiało mnie bokiem (nawet jak tego nie chciałem :) ) a jazda w trochę większym śniegu to była katorga, był to mój pierwszy tylny napęd i myślałem, że tak po prostu jest, ale po kupnie nowych opon (w moim przypadku Dębica Frigo HP2) nie miałem jeszcze sytuacji, że nie mogłem gdzieś ruszyć albo wjechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów. Nadszedł ten piękny czas gdy chciałbym zakupić swoje pierwsze BMW (wymarzona marka). Jestem osobą raczej mało techniczną a moja wiedza o samochodach sprowadza się jedynie do umiejętności prowadzenia, dlatego bardzo prosiłbym o poradę.


Poszukuję BMW 1, wybieram benzynę bo większość tras będzie raczej krótszych niż dłuższych. Chciałbym też auto w wersji mocniejszej (tj. 150km - bodajże 120i). Na rzecz lepszego stanu samochodu jestem w stanie wybrać wersję manualną, biedniejsze wyposażenie, jeżeli to pozwoli na zakup auta z lepiej zachowanym silnikiem. Jak przeczytałem już na forum, wiem na co zwrócić uwagę przy oględzinach, ale mimo to moja wiedza nie pozwoli mi na zaoszczędzenie czasu na bezsensowne przebiegi do nieuczciwych ludzi piszących nieuczciwe opisy.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-120i-skorzana-tapicerka-ID6DzNDb.html

To samo ogłoszenie widnieje na Facebook z ceną 11700, wg. użytkownika auto sprowadzone z DE jako bezwypadkowe.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-ID6DzLKD.html#8dca75cbd4


W drugim ogłoszeniu, chociaż jest to wersja słabsza, fajnie wygląda przebieg chociaż uważam, że realnie należałoby do niego dodać 100k km. Czy jesteście coś w stanie podpowiedzieć co do tych dwóch ogłoszeń? Ewentualnie coś polecić do 14 tysięcy zł, w benzynie, do 100km od Poznania?


Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Panowie podpowie ktoś czy warto pojechać 100 km zobaczyć tą jedynkę ??


https://www.olx.pl/oferta/wypasione-bmw-118-i-skora-szyberdach-alusy-climatronic-na-wypasie-CID5-IDIPlkH.html

 

Te zdjęcia to są tak zrobione, żebyś nic z nich nie zobaczył. Auto świeżo umyte, więc pięknie błyszczące i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie podpowie ktoś czy warto pojechać 100 km zobaczyć tą jedynkę ??


https://www.olx.pl/oferta/wypasione-bmw-118-i-skora-szyberdach-alusy-climatronic-na-wypasie-CID5-IDIPlkH.html

 

Te zdjęcia to są tak zrobione, żebyś nic z nich nie zobaczył. Auto świeżo umyte, więc pięknie błyszczące i tyle.

 


No właśnie to podejrzane i dlatego też bardziej interesuje mnie to

https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-e87-1-6-2005-nawigacja-szyberdach-itp-CID5-IDIWXzN.html


Co powiecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie podpowie ktoś czy warto pojechać 100 km zobaczyć tą jedynkę ??


https://www.olx.pl/oferta/wypasione-bmw-118-i-skora-szyberdach-alusy-climatronic-na-wypasie-CID5-IDIPlkH.html

 

Te zdjęcia to są tak zrobione, żebyś nic z nich nie zobaczył. Auto świeżo umyte, więc pięknie błyszczące i tyle.

 


No właśnie to podejrzane i dlatego też bardziej interesuje mnie to

https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-e87-1-6-2005-nawigacja-szyberdach-itp-CID5-IDIWXzN.html


Co powiecie ?

 

Jeżeli jesteś zainteresowany e87 w benzynie to przymierzam się do sprzedaży swojej - 120i N46 w mpakiecie z manualną skrzynią. Jakby co to priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak to jest :D Od ponad miesiąca szukam ładnej sztuki. Zacząłem od e46 touring, obejrzałem kilka, dramat, rdza, syf, wieśtuning i dziwni właściciele, przerzuciłem się na chwilę na szukanie compacta z tym samym m47, bo mniejsze mniej spali a jeżdżę głównie sam czy z laską, jeszcze gorsze mam doświadczenia. Budżet miałem na perełkę 320d, ale nawet lecąc ogłoszenia od najdroższych, zawsze coś. No nieważne,


Szukam teraz E87, 3 tygodnie dzień w dzień OTOMOTO, OLX, Sprzedajemy, Allegro rano, po południu i wieczorem i podczas każdego posiedzenia w WC, hajs w kopercie na biurku, pojawia się wsiadam jadę nawet na koniec Polski i zabieram... ALE NIE MA CZEGO :mrgreen: W OTOMOTO wymagania najszerzej ustawiam, to są 2-3 sztuki, z czego każda z jakimś fuj.


Z wymagań:

-m47 163KM

-bezwypadkowy lub uczciwie udokumentowany, z czego dopuszczam jedynie robiony przód, tj. części wymienne śrubkami, nie chce lepionej budy

-szyber

-klima na guziki nie na korbki

-grzane dupy

-deska z navi lub bez schowka goła

-biały > czarny > srebrny > każdy inny


Jak już jest coś, to albo z niemcowni, bez vinu i od śliskiego typa, albo po vinie okazuje się, że mimo pola bezwypadkowy coś się działo, że ma nie wszystko co chciałem albo sam już nie wiem, szukając perełki wszystko przeszkadza :D


Więc ponawiam, jak to jest? Szukać do upadłego, czy kupić byle z dziurą w dachu jak chcę szyber i sobie ubierać w OEM+? Bywają w ogóle auta spełniające wszystkie wasze kryteria, czy to marzenie ściętej głowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem auto w tym roku i powiem tak: jak chcesz kupić szybciej niż później to musisz coś odpuścić. Ja tak zrobiłem i powiem Ci, że po czasie na chłodno jestem bardzo zadowolony. Pozostałem przy moich głównych kryteriach jeśli chodzi o wyposażenie, ale otworzyłem się na inne wersje silnikowe ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie im bardziej szukam diesla, tym bardziej jestem mniej pewny, że go chcę. Miałem już 13 aut, same benzyny, głównie słabsze tańsze auta, jedna MX5 z fajniejszych aut i najgorsze co mogło się stać, to paść silnik, gdzie kompletny uzbrojony słupek był wydatkiem 1000-1500zł. Tutaj wtryskiwacze, pompa, dwumasa, koszta się mnożą, a to już stare konstrukcje i pytanie nie czy pompa opiłkuje, tylko jak bardzo. Nie sztuka wywalić 25k na ładnie wyglądającą, jak za pół roku będzie remont silnika za 15k konieczny...


Dlatego też przeglądam benzyny alternatywnie, ale tu znowu valvetronic, wtryski bezpośrednie po lifcie, przed liftem mniejszy wybór, nie pytam który silnik polecacie bo sam mam swoje wnioski na temat każdego i mimo pełnego zakochania się w tym aucie, chyba nie widzę silnika, który mógłbym w nim kupić z czystym sumieniem :D Ale najbliższy jestem m47 163KM i ewentualnie benzynek przedliftowych 129 i 150KM.


Tylko znowu, w ropie moment robi robotę i może trafi się ten bezawaryjny egzemplarz, który kilka lat wytrzyma na zmianie olejów i filtrów, nie umiem być tutaj asertywny i mądry, a nie chcę żałować :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ci mogę powiedzieć kolego... Cieżka rozkmina. Wiem, bo kilka miesięcy temu też mi głowa pękała od tych rozważań. Na ten moment moje wnioski są takie: w każdym silniku zawsze znajdzie się "coś". Dlatego moim zdaniem zwiększ wachlarz silnikowy w wyszukiwarce, druga sprawa to sprawdzenie historii serwisowej, która już myślę, że daje dużo lepszą optykę na auto no i dopiero bym oglądał już te przesiane, konkretne sztuki. Jak zamkniesz sie tylko na tego 163 konnego diesla w konkretnym wyposażeniu i dobrej kondycji to możesz nigdy nic nie znaleźć. Chyba, że włączysz w to samochody z zagranicy. Wtedy procent na znalezienie znacznie rośnie, ale też weryfikacja takiej sztuki staje się bardziej kłopotliwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No właśnie im bardziej szukam diesla, tym bardziej jestem mniej pewny, że go chcę. Miałem już 13 aut, same benzyny, głównie słabsze tańsze auta, jedna MX5 z fajniejszych aut i najgorsze co mogło się stać, to paść silnik, gdzie kompletny uzbrojony słupek był wydatkiem 1000-1500zł. Tutaj wtryskiwacze, pompa, dwumasa, koszta się mnożą, a to już stare konstrukcje i pytanie nie czy pompa opiłkuje, tylko jak bardzo. Nie sztuka wywalić 25k na ładnie wyglądającą, jak za pół roku będzie remont silnika za 15k konieczny...


Dlatego też przeglądam benzyny alternatywnie, ale tu znowu valvetronic, wtryski bezpośrednie po lifcie, przed liftem mniejszy wybór, nie pytam który silnik polecacie bo sam mam swoje wnioski na temat każdego i mimo pełnego zakochania się w tym aucie, chyba nie widzę silnika, który mógłbym w nim kupić z czystym sumieniem :D Ale najbliższy jestem m47 163KM i ewentualnie benzynek przedliftowych 129 i 150KM.


Tylko znowu, w ropie moment robi robotę i może trafi się ten bezawaryjny egzemplarz, który kilka lat wytrzyma na zmianie olejów i filtrów, nie umiem być tutaj asertywny i mądry, a nie chcę żałować :oops:

Dlaczego upierasz sie przy m47?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego upierasz sie przy m47?

Rozrząd z przodu, ponoć mniejsza szansa na pęknięcie wału, z czytanych opinii mniejsza awaryjność. To co jest jeszcze oprócz m47 i n47? :lol: Valvetronic jedynie i przy mojej jeździe, spalanie 15-20L benzyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
M47 to ja bym nigdy nie szukal. Klekot straszny, co z tego ze ma rozrzad z przodu, zawsze ten silnik omijam a kupilem/sprzedalem pare 1ek. Auto musi byc ciche a 1ka to w wiekszosci do miasta. N47 znacznie lepsze, n46 nie jest zle, bolaczki sa znane i proste w naprawach, n43 chodzi przepieknie, najlepsza kultura pracy w calej gamie e87/e90. Z szyberdachem jest problem, malo tego w tej serii.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.