Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś może zna ten samochód? Jakaś historia, ktoś oglądał?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje zanim się wybiorę na oględziny.

Pozdrawiam

 

VIN: WBAFA91020LD75803

Type code: FA91

Model: X5 4.8IS (EUR)

E-F-R series: E53

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N62/S

Displacement: 4.80

Power: 265 (360 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 381 - LE-MANS-BLAU METALLIC

Upholstery code: F2B2 - LEDER M TEXTUR/S

Prod.date: 2004-06-02

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2KD BMW light alloy wheel, V-spoke 168

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S221 2-axle self-levelling suspension

S226 Sports suspension settings

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S261 Side airbags for rear passengers

S302 Alarm system

S319 Integrated universal remote control

S321 Exterior parts in vehicle colour

S328 Footplate, aluminium

S358 Climate comfort windscreen

S386 Roof railing

S402 Panorama glass roof

S412 Luggage-compartment floor, extendable

S413 Luggage compartment net

S423 Floor mats, velours

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S434 Interior trim finishers

S442 Drink holder

S459 El. front seat adjustment w. memory

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S496 Seat heating, rear

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S533 Air conditioning, rear

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S601 TV function

S609 Navigation system, Professional

S638 Car telephone Professional

S672 CD changer for 6 CDs

S677 HiFi system Professional DSP

S761 Individual sunshade glazing

S775 Headlining anthracite

S785 White direction indicator lights

S818 Battery master switch

S840 High speed synchronisation

S853 Language version, English

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S880 Operating instructions, English

S925 Dispatch protection pack

Bierz Mnie Wszędzie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bmw-x5-4-8-is-full-opcja-aerodynamic-2005r-jedyna-i6151797420.html#thumb/2

 

cena prawie 60 tysi wydaje sie byc ok jak na wersje 4,8. Dopytaj sie dlaczego w 2015 zarejestrowane i juz sprzedaje. Sprawdz czy nie kopci na postoju bo w 4,8 to norma. W takiej kasie nie ma lepszego suva niz e53 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ładne, a cena jedna z wyższych na aukcjach za ten model, ze zdjęć robi pozytywne wrażenie, ale silnik 4.8is należał do awaryjnych? Niech DRAY się wypowie o silniku, bo pewnie wie wiele więcej niż my :) Koszty utrzymania takiego potwora do najtańszych pewnie nie należą :shock: 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adalbert znasz ten samochód jak widzę więc prośba o podanie więcej szczegółów o jakich 3 opcjach mówimy w przypadku tego auta. Cena jest jaka jest, wybór tych samochodów coraz mniejszy. A czy ktoś sprawdzał to auto?
Bierz Mnie Wszędzie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego auta nie znam, ale znam wariant szwajcarski. Jakie auta opłaca się stamtąd sprowadzać?

- mocno rozbite

- lekko uszkodzone ale z poważną wadą mechaniczną naprawianą u nas na tzw drut (silnik, skrzynia biegów)

- z kosmicznym przebiegiem.

Wszystkie te "wady" mogą występować pojedynczo lub w pakiecie, ale występują zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na pewno jest takie ryzyko, niestety duże benzyny są coraz mniej osiągalne, nikt nie chce sprzedawać bo wiadomo że te nowe auta są po prostu zawodne.

Wg mnie jeśli x5 to w najmocniejszej wersji, ewentualnie 4.4 benzyna ale pozostanie zawsze pewien niedosyt.

Może ktoś wie jaka jest historia tego samochodu? Tak jak mówiłem ryzyko jest ale może jeśli to była jakaś usterka którą można naprawić to czemu nie spróbować - kwestia czasu i pieniędzy. Z tym pierwszym zawsze gorzej ;)

Bierz Mnie Wszędzie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Prywatny właściciel i komis, sprzedając auto na "wywóz" muszą je wyrejestrować. Gdyby kupujący chciał wracać na kołach musiałby wykupić ubezpieczenie i pobrać tzw blachy wyjazdowe ze znanym z innych krajów "paskiem" Ubezpieczenie za pełne 30 dni wynosi ok 280 CHF i jest określane na podstawie dnia miesiąca w którym zostało kupione auto (np. kupione 15 dnia danego miesiąca, połowa tej kwoty itd.) Do tego wszystkiego dochodzi przeglą techniczny, bez którego wszystko co napisałem powyżej nie osiągniesz. I to jest wersja "na kołach"

Wersja "na lawecie" jest prosta, kupujesz, wrzucasz na pakę i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sprawa jasna na kołach to na kolach i tak dziś już ogłoszenia nie ma. Co do awaryjności to trochę jestem zdziwiony że aż tyle rzeczy może się popsuć, jednak rzędowe szóstki m54 były z tego wynika co maciej123 pisze pancerne w porównaniu do n62. Zatem trzeba szukać czegoś grubo poniżej 150k czyli patrząc na ogłoszenia w de to ceny od 80k plus akcyza.

A to auto z drugiego ogłoszenia? Ktoś coś wie? Ze zdjęć wygląda na spasowane dobrze wszystko i brak nadmiernej eksploatacji.

Jeszcze pytanie do użytkowników o pojemność bagażnika w e53 przy złożonej siatce? Ile wejdzie bagażu pod sufit?

Dzięki za wszelkie uwagi.

Bierz Mnie Wszędzie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.