Skocz do zawartości

520i automat '98 Problem: silnik się grzeje za bardzo?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

może ktoś będzie miał rozwiązanie na taki problem:

teściowi padła chłodnica przejechał z 1-2 km zanim się zorientował, oprócz wskazania temp wody na czerwono wyskoczyło "akumulatorek".

Po wymianie chłodnicy (na NRF) auto się grzeje za bardzo, wymieniono termostat i sprawdzono pompę chłodziwa, układ był odpowietrzony raczej prawidłowo, wszystko ok, Macie może pomysł co jeszcze sprawdzić?

Przed awarią wszystko działało jak w zegarku, przebieg 200k (prawdziwy)

 

Pozdrawiam,

  • Moderatorzy
Opublikowano

Może być, że źle odpowietrzony - utrapienie e39, ostatnio mam wrażenie, że większość tematów na tym forum jest o tym ;)

Znajdziesz bez problemu szukając. Daniel, może czas odkopać jakiś najlepszy i go przypiąć na górze forum, albo napisać instrukcję :norty:

 

Akumulatorek pewnie się zaświecił jak wywaliło płyn z chłodnicy - pasek ślizgał się. Warto też sprawdzić rolki i napinacze, może słabo pasek naciągnięty i nie kręci pompą.

Opublikowano
z relacji usera: wskazówka wchodzi na czerwone pole podczas jazdy

Gdzie to widzisz? Nie napisał tego. Przed naprawa owszem. Po już nie wiadomo.

 

 

Madseason tak jak mówisz. Przydało by się takie coś. Chyba w przyszłym tyg jak będę miał czas napisze do naszego moda i czy pod czepi temat lub napisze na, nowo dokładnie jak odpowietrzyc układ.

Opublikowano
Węże oba są gorące, nie twardnieją? Chłodnica nagrzewa się równomiernie? Wiskoza sprawna? Sprawdź czy w płynie chlidniczym nie ma spalin i czy nie ubywa płynu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.