Skocz do zawartości

Wtryski do m47n


migcool

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
hmmm, panowie dziwna sprawa. Auto Euro3, a ma wtryski z euro4. To normalne? fabryczny numer: 7 789 661 ima starego: bziwaa

Nie mam dpf, auto z 2002 listopad 150km 2.0 ostatnie siedem vin: FY15228

 

Skąd wiesz, że wtryski masz eu4?

Jeśli tak, to pomimo, że konstrukcja jest prawie taka sama (wizualnie), to eu4 nie będą pasować pod komputer, to znaczy nie zakodujesz ich, auto będzie słabo chodzić, kopcić i dużo palić.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
hmmm, panowie dziwna sprawa. Auto Euro3, a ma wtryski z euro4. To normalne? fabryczny numer: 7 789 661 ima starego: bziwaa

Nie mam dpf, auto z 2002 listopad 150km 2.0 ostatnie siedem vin: FY15228

Ten numer to euro3.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie to ze sa to wtryski euro 4 wzialem z instrukcji w tym temacie. Jest tam zdjecie pokazujace ktory kod to ima w jakich wtryskach. Moj stary wtrysk i nowy ma wzor ktory w instrukcji jest oznaczony jako euro4

 

@edit

Aaaa zaraz. Mam euro3 wersje 2 :D wszystko jasne :)

 

 

Btw - interesuje sie ta wymiana bo mam wrazenie ze teraz mocnien na bialo kopci, a spaliny smierdza jak powacham te biala pare. Wymieniane mialem swiece i wlasnie ten wtrysk. Wtrysk podobno sprawny z demontazu wiec sie interesuje czy korekcje pokazuja ze ten 4ty wtrysk jest w lepszej kondycji niz ten pierwotny i czy to przez niego dymi na bialo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może ten wtrysk, który kupiłeś też jest dziadowski, może jest po regeneracji i kod IMA wtedy się zmienia. Na Twoim miejscu poprosiłbym o jego zamianę.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, może mój błąd. Ale inpa nie jest wiarygodnym źródłem dla mnie choćby dlatego, że pokazuje przypadkowe błędy. Których dis i inne softy nie znajduje. Ale mniejsza o to. W każdym razie u mnie w M57N nie było nigdzie możliwości zmiany IMA, owszem odczytuje ale nie da się nic zmodyfikować.

 

Bo przy Twoim silniku nic się nie koduje :D

U Ciebie robi się tzw. reset i po wszystkim.

INPA oczywiście jest słaba, ale do odczytywania wartości w e46 wystarcza, dopiero jeśli coś chcesz zakodować itp. to inpą zakodujesz właśnie tylko wtryski, jeśli potrzebujesz więcej zabawy to DIS lub ISTA.

 

Owszem koduje się, każde dde5.0. A w tym przypadku to jeszcze Eu4 wiec ma znaczący pływ na prace silnika :) Reset owszem robi się ale w dde 4.0. I chyba z tego co pamiętam w przypadku EU3 kod ima ma 6 cyfr a EU4 7 cyfr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten wtrysk, który kupiłeś też jest dziadowski, może jest po regeneracji i kod IMA wtedy się zmienia. Na Twoim miejscu poprosiłbym o jego zamianę.

 

 

Dlatego podałem korekcję przed wymianą, po wymianie bez kodowania i po zakodowaniu i pytałem czy z tych odczytów da się wywnioskować poprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dlatego podałem korekcję przed wymianą, po wymianie bez kodowania i po zakodowaniu i pytałem czy z tych odczytów da się wywnioskować poprawę.

 

Co Ci można powiedzieć, wartości mieszczą się w normach, ale do ideałów nie należą. Pomierz jeszcze te wartości pod obciążeniem, czyli podczas jazdy i na rozgrzanym silniku.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Podłącz bezpośrednio przy pompce progowej lm diesel spulung, jest temat na bmw-sport z dokładnym opisem jak to zrobić, podaj korekcje po tym zabiegu, powinno być dużo lepiej. Obserwuj przez jakiś czas czy znowu nie rozjeżdżają się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.