Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzwiek siknika taki jak wtedy kiedy rozerwalo sie kolo zamachowe. Tzn na poczatku glosniejsza praca, a pozniej juz baardzoo glosna. Nie na postoju, tylko jak zwiekszalem obroty silnika.
Opublikowano (edytowane)

Witam

Posiadam 530D e60

Wczoraj wyciągnąłem skrzynie i okazało się że rozsypało sie koło zamachowe tak jak tobie.

Po zagłębieniu sie w temat zauważyłem ze wszystkim użytkownikom rozsypywał sie tylko jeden rodzaj koła zamachowego identyczny jak twój ,być może jest to wada koła, lub po prostu zmęczenie materiału.

Edytowane przez danielo730d
Opublikowano
No i kolejny problem.. czy to na postoju czy podczas jazdy zaraz przy granicy 1 tys obrotow wpada w wibracje ktore czuc w calej budzie auta. Przy wyzszych obrotach ustępują.. juz sam nie wiem co robic z tym autem..
Opublikowano
Błędów ci żadnych nie pokaże bo tam niema zadnego czujnika,ja wymienłem konwerter na regenerowany niby przez ZF i tez mam drgania na starym tego niebyło,koło pasowe też mam nówke ale ori bmw więc to nie one,zostaje tylko konwerter.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie tyle wibracje co to buczenie, to na bank kolo pasowe. A wibracje tez moga byc tym spowodowane. Sprawdz jakiej masz firmy, jesli jakis kiepski zamiennik tak jak byl u mnie to to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.