Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z jak mi się wydaje wiatrakiem. Po odpaleniu auta od razu się załącza, przez co -jak mniewam- silnik się nie nagrzewa. Wskazówka pokazuje na koniec niebieskiego pola i dalej nie idzie. Co muszę wymienić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do wymiany wiskoza i najprawdopodobniej termostat bo jest otwarty i cały czas jest obieg płynu chłodniczego.
Opublikowano
Autor jasno napisal, ze wiatrak sie zalacza... czyli nie chodzi tu o wiskoze. Termostat tez nie ma nic wspolnego z zalaczajacym sie wiatrakiem. Wisko do wymiany? jesli jest to jaki ma wplyw na zalaczajacy sie wiatrak?! najprawdopodobniej czujnik wkrecony w bok chlodnicy jest uszkodzony.
Opublikowano
Wiatrak masz na wiskozie czy elektryczny? bo podejrzewam, że masz wiskoze a do wymiany termostat :)
Opublikowano
po lifcie szly wiatraki w prądzie. odłącz wiatrak i zobacz jaki będzie efekt. chociaż nie wierzę, że wiatrak może przeszkadzać silnikowi w rozgrzaniu- obstawiam termostat.
Opublikowano

Mam e36 z 95 roku, więc nie wiem jaki tam wiatrak jest. Po odpaleniu auta, wiatrak od razu kręci, ale mogę go spokojnie ręką zatrzymać. Po przejechaniu 30km, kontrolka dalej na końcu niebieskiego pola i ani ruszy w górę.

 

PS: Panowie czy do e36 z 95 potrzebuję klamki przed liftem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co wiem,to w Twoim aucie jest wentylator wiskotyczny http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=CB71-EUR-01-1998-E36-BMW-323i&diagId=11_6016 .Powinien się kręcić od razu po odpaleniu silnika i gdy można go zatrzymać to działa prawidłowo (poczytaj tematy o sprzęgle wiskotycznym).

Jeśli silnik nie osiąga temperatury to do wymiany termostat.

Opublikowano

Tak ma działać, kreci sie ale nie jest spięty z silnikiem. Jak możesz go zatrzymać to dobrze. Jak zrobi sie cieplej i troche pogonisz auto to wtedy on sie zasprzegli z silnikiem i go uslyszysz jesli jest sprawny. Dzwiek glosny wyrazny jak helikopter pod maska. Wtedy nie probuj łapać.

 

Termostat do wymiany swoją drogą

szukam
Opublikowano
bo to jest razem z obudową i cena nie jest wysoka, ja za swój dałem 140zł. Behr to bardzo dobra firma, nie kupuj najtańszych zamienników bo mogą nie działać. Tak, 95 stopni to standard otwarcia dla 4 cyl. Jak chcesz to mogę CI sprzedać oryginalny termostat z E36 1999r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.