Skocz do zawartości

Twarda zmiana z 2 na 3


matestro

Rekomendowane odpowiedzi

1.viewtopic.php?f=73&t=117891

2. :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

 

Koledzy mam problem z pracą skrzyni.

Mianowicie przy zmianie biegów z 2 na 3 czuć szarpnięcie. Wcześniej miałem tak również przy zmianach na inne biegi + falowanie obrotów ale regeneracja konwertera pomogła. Skrzynia chodzi dużo lepiej ale czuje, że nie tak jak powinna.

Szarpnięcie występuje praktycznie zawsze z 2 na 3 i przy zmianie biegów (prawie wszystkich, ale nie zawsze) następuje ślizg (przed zmianą na wyższy bieg obroty wzrastają zazwyczaj o 100 a bardzo rzadko nawet o 400 obr/min!). Dużo zależy od stylu jazdy, przy dynamicznej i bardzo dynamicznej problem nie występuje.

 

Skrzynia do remontu, czy wystarczy mechatronik? może upgrade softu i adaptacja?

prosiłbym również o namiar gdzie mogę kupić osprzęt machatronika, tłoczki itp. bo na alle... nie mogę znaleźć

czy każdy mechanik po dostarczeniu sprzętu to ogarnie?

 

 

 

 

Wiem, że na forum kręci się dużo w koło takich tematów ale...aż za dużo. Nie mogę namierzyć mojego problemu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpniecie moze byc poprzez zajechane tloczki,warto mechatronika zregenerowac jezeli tego nie robiles.CO do pracy skrzyni przy jezdzi typu psj(pi**owaty styl jazdy)SKrzynie nie zalapuje odazu lock upa i tak wlasnie dziala na poslizgu,dlatego przy zamulaniu auto mat potrafi spalic wiecej niz przy dynamicznej jezdzie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpniecie moze byc poprzez zajechane tloczki,warto mechatronika zregenerowac jezeli tego nie robiles.CO do pracy skrzyni przy jezdzi typu psj(pi**owaty styl jazdy)SKrzynie nie zalapuje odazu lock upa i tak wlasnie dziala na poslizgu,dlatego przy zamulaniu auto mat potrafi spalic wiecej niz przy dynamicznej jezdzie

 

Koledze nie chodzi o uślizg dopóki skrzynia nie zapnie Lock-upa. To jest taki poślizg, przegazówka między zmianami biegów dokładnie w chwili zmiany jakby na chwilę między 2 a 3 wrzuciła luz na ułamek sekundy. Częsta przypadłość tych skrzyń. U mnie delikatnie występuje to z 1 na 2 ale tylko w przedziale 1700-2000 obr. delikatnie, wskazówka ledwo co drgnie, w Teo_Motors nie kazali się przejmować. Żona miała takie uślizgi tylko większe bo ok 200-300 obr. w A Klasie i wyeliminowałem to poprzez kupno używanego sterownika chydraulicznego. Nie bawiłem się w regenerację ani wymianę tłoczków, elektrozaworów... Problem po zmianie sterownika znikł całkowicie więc to on był winny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.