Skocz do zawartości

matestro

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 2008

Osiągnięcia matestro

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzięki Andrzej :) czyli z tego co widzę, też jest delikatnie poza skalą
  2. sorki, że się nie odzywałem ale nie byłem osiągalny Marzec w ogóle nie masz podanego kąta WSZ...szkoda ale dzięki za wrzutkę może ma ktoś jeszcze wydruk ze swojego ustawienia?
  3. szczerze mówiąc wybrałem najlepiej rekomendowany zakład w całej mojej okolicy (Bosch).....sam na pewno nie będę tego ustawiał ale muszę kogoś poszukać kto to zrobi..
  4. miałem tak samo ale przy minusowej temperaturze..po prostu zamarzło. Ciepła woda w kryzysowej sytuacji pomogła :D
  5. 1.viewtopic.php?f=73&t=117891 2. :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: Koledzy mam problem z pracą skrzyni. Mianowicie przy zmianie biegów z 2 na 3 czuć szarpnięcie. Wcześniej miałem tak również przy zmianach na inne biegi + falowanie obrotów ale regeneracja konwertera pomogła. Skrzynia chodzi dużo lepiej ale czuje, że nie tak jak powinna. Szarpnięcie występuje praktycznie zawsze z 2 na 3 i przy zmianie biegów (prawie wszystkich, ale nie zawsze) następuje ślizg (przed zmianą na wyższy bieg obroty wzrastają zazwyczaj o 100 a bardzo rzadko nawet o 400 obr/min!). Dużo zależy od stylu jazdy, przy dynamicznej i bardzo dynamicznej problem nie występuje. Skrzynia do remontu, czy wystarczy mechatronik? może upgrade softu i adaptacja? prosiłbym również o namiar gdzie mogę kupić osprzęt machatronika, tłoczki itp. bo na alle... nie mogę znaleźć czy każdy mechanik po dostarczeniu sprzętu to ogarnie? Wiem, że na forum kręci się dużo w koło takich tematów ale...aż za dużo. Nie mogę namierzyć mojego problemu..
  6. ok, jak coś będziesz miał to czekam na info. dzięki
  7. - nie mam aktywnego układu - samochód mam od kilku tygodni więc nie wiem co było wymieniane wcześniej. Opieram się na tym co powiedział mi poprzedni właściciel a nie wspominał o w/w wymianach. - felgi są oryginalne, opony są ok po za tym lekkim zjechaniem o którym wspominałem - luzów brak - gumy na stabilizatorach są do wymiany Andrzeju, ja jeszcze raz powtórzę swoje pytanie: czy muszę martwić się tym, że z lewej strony WSZ mam 6º43, a z prawej 6º49 jak norma jest między 6º55,a 7º55??
  8. dzięki Andrzej ale sam nie mam zamiaru coś grzebać, chciałbym dowiedzieć się tylko czy te lekkie wychylenie od normy nic nie przeszkadzają i czy jest to wina jakiegoś dzwona czy czegoś innego..
  9. Przed geometrią było tak samo, lekko skręcała mi kierownica w prawo i przez to był efekt ściągania Prawą oponę mam lekko zjechaną od środka ale niepokoi mnie to wychylenie...jak byś mógł to wyślij mi na priva twój wydruk
  10. no właśnie o to mi chodziło dzięki za info, pomyślę
  11. witam, mam taki problem. W czasie jazdy lekko ściąga mnie w prawo..tzn bardziej kierownica sama obraca mi się w prawo lub nie wraca dobrze do środkowego położenia. Dzisiaj byłem na zbieżności, wszystko ustawili ale zauważyłem kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy na czerwono, z lewej do normy brakowało 12 minut, a z prawej 6. Facet powiedział, że w sumie to jest ok, bo tak po prostu jest ale moim zdaniem właśnie dlatego mnie ściąga.. macie jakieś inne pomysły co do ściągania? dzwon? odpada: - nierówność drogi - ciśnienie w oponach druk ze zbieżności http://zapodaj.net/bfd6b1292b5fb.jpg.html
  12. szkoda bo fajna sprawa nie wiesz czy z kamerą night vision też jest tyle zabawy?
  13. rozumiem, że nawet bez stop&go będzie ciężko?
  14. Witam, interesuje mnie jakie części trzeba dokupić do E60 żeby zrobić ze zwykłego tempomatu, tempomat aktywny z funkcją stop&go? Dużo roboty i czy nie ma problemu z kodowaniem tego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.