Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie potrzebuję pomocy jak w temacie , a mianowicie nie mogę otworzyć klapki od wlewu paliwa ani z zewnątrz ani od środa ciągnąc za tą zielona linę a nie chcę jej urwać. Jest jakiś sposób żeby otworzyć tą klapkę? Przy wlewie słychać jak centralny się zamyka i otwiera. Parę dni temu tankowałem i wszystko było git aż do dzisiaj. Z góry dzięki za pomoc.
Opublikowano

Hej, Mialem tak samo jak w twoim opisie. Klapka sie nie otwierala ale bylo slychac pracujacy zamek.

Co zrobilem to poprostu podwazylem klapke plastikowym nazedziem do tapicerki i sie odchylila bez najmniejszego problemu.

Tak jak by sie zawiesilo to blokowanie na sprezynke.

 

Zobacz mozde ci pomoze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lepiej nie podwaźać :nienie: w e60 jest nad akumlatorem czerwone lub zielone cięgno do awaryjnego otwierania klapki i myśle źe w kombi teź to będzie
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Napisałem wyżej że jest ale nic to nie daje bo pociągałem za tą linkę i żadnego efektu także może jakieś inne sugestie???? Plis!!! Potrzebne mi auto a nie mogę zatankować. :mad2:
Opublikowano
daje daje trzeba dosc mocno pociągnąć , ( kołek) od blokady klapki wtedy sie cofa i można podważyc klapkę. sama klapka nie odskoczy od pociągnięcia za awaryjne otwieranie, linka jest bezpośrednio połączona z zamkiem.

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano
No ja ją mocno ciągnełem aż czułem że się rozciąga bo ona jest z plastiku i nie chcę żeby się urwała? Mam ją urwać????? I nie czułem żeby linka się chociaż troszkę cofneła? I rozumiem że raczej jest potrzebna jeszcze jedna osoba? Ktoś musi ciągnąć linkę a druga osoba musi podważyć klapkę?
Opublikowano
a ja mysle ze ulamal Ci sie ten metalowy sworzen ktory idzie od zamka do klapki tez tak mialem I niestety zostaje wyrwac klapke czyli ulamac zakonczony plastikiem sworzen zamka :) wymiana pozniej prosta jak barszcz wystarczy wyciagnac caly zamek
Opublikowano
a ja mysle ze ulamal Ci sie ten metalowy sworzen ktory idzie od zamka do klapki tez tak mialem I niestety zostaje wyrwac klapke czyli ulamac zakonczony plastikiem sworzen zamka :) wymiana pozniej prosta jak barszcz wystarczy wyciagnac caly zamek

Gregor_UK no właśnie wczoraj zmuszony byłem ułamać ten bolec bo linka też się zerwała. Nie szło tego inaczej otworzyć. Jaki i gdzie kupić zamek i jak go wymienić????????? Z góry dzięki

Opublikowano

tam gdzie akumulator zdejmij boczek , jak wsadzisz reke glebiej tam skad wychodzi zielone cos do awaryjnego otwierania zamka znajdziesz tam dwie torxowe sruby do odkrecenia zamka sprawne rece ogarna to w jakies 5-10 minut , zamek albo samo ciegno bo to czesc osobna kupisz na ebayu albo zobacz na allegro ,

Zobacz ten link to bedziesz wiedzial o co chodzi

 

https://www.google.co.uk/search?q=bmw+e60+zamek+wlewu+paliwa&biw=1920&bih=911&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwibqo2vuYTLAhWCORoKHU4UBn8QsAQIIg#imgrc=XwGDxts91vDQCM%3A

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw musisz zdjac obudowe z slupka C i D

Pozniej zdejmujesz obudowe obok oparcia kanapy a nastepnie ta plastikowa kratke (ta cala czesc przy szybie)

Demontujesz podloge i dopiero boczek w bagazniku wiedz musisz polowe samochodu rozebrac zeby miec ladny dostep.

 

Jesli dalej masz ochote to moge Ci podeslac opisy z Rheingolda

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wolisz po angielsku czy niemiecki?

 

Wszystko ponumerowalem, krok po kroku. Obrazki mowia w sumie za siebie.

http://chomikuj.pl/speed1211/Dokumenty+BMW/E60/Bagaznik*2c+demontaz+scianki

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 lata później...
Opublikowano
czy jest możliwość wymiany tego siłownika lub samego cięgna bez rozbierania całego boku wewnątrz bagażnika w e61? mam ułamany bolec blokujący klapkęi chcę go wymienić, ew. cały siłownik - koszta podobne, ale rozbiórkę boczków traktuje jako ostateczność bo łatwo połamać zaczepy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.