Skocz do zawartości

[E39 523i 1997] Problem z AIRBAG


radzik744

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam dość duży i trudny problem z Matą zajętości fotela pasażera.

A mianowicie mam uszkodzoną mate korzystałem z poradnika jak to zrobić.

 

Więc wlutowałem diodę 1n4007 oraz opornik 220ohma już kilka razy i problem pojawia się raptem po kilku dniach.

Wczoraj wieczorem wlutowałem diodę sb240 ( zastosowanie takie samo lecz 4007 jest 50V/1A a SB jest 40V/2A ) do tego opornik na obie nóżki czyli podłączenie wyglądało tak :

NIEBIESKI KABEL - OPORNIK [220kO] - DIODA [sb240] - OPORNIK [220kO] - BIAŁY KABEL

 

( w PA SOFT FOTEL ZAJĘTY CZYLI PODUSZKI AKTYWNE BŁĄD SKASOWANY KONTROLKA ZGASŁA )

 

Dzisiaj zrobiłem około 150KM i około 20 wyjeżdżając z domu patrzę a kontrolka znów się pali... o co tutaj chodzi ;/ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na tej płytce w fotelu?

 

Jeśli tak to nadal masz wtyczkę pod fotelem.

 

A wlutować trzeba diodę i kondensator z tego co pamiętam.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kiedys po forach krążył opis tego zabiegu i różne opcje były sprawdzane i wygrała dioda i kondensator.

Braciak w e46 ma tak zrobione i jak mu podłaczę autocoma to pokazuje , że fotel zajęty czyli dobrze.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.