Skocz do zawartości

radzik744

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 523i

Osiągnięcia radzik744

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z moim nabytkiem E36 316 ( rocznik 1992) silnik M40. 1. Na ciepłym silniku nie pali trzeba chwilę odczekać aż ostygnie chodź trochę i wtedy trzeba długo kręcić ( stawiam na czujnik wału korbowego bo zachowania auta w tym przypadku pasują ) 2. Przy cieplejszym silniku obroty faluja miedź ok. 600 -1200. Przy odpalaniu ma około 300 jak nie dodam gazu zgaśnie. ( Przepływomierz ? Lewe powietrze? A może też czujnik wału korbowego?) 3. Kierowca widmo. Już wyjasniam. No stoi auta na podwórku odpalone chodzi jak chodzi czyli falują obroty i nagle auto zaczyna dodawać obrotów i SB tak kierowca widmo gazuje aż do 3tys. Na światłach tak samo się zachowuje potrafi sobie dociągnąć obrotów do 3tys i tak je trzyma przez jakiś czas. 4. Podczas jazdy jak auto się rozgrzeje przerywa jakby jechała na oparach albosie dławiła. ( Obstawiam że przepływka i czujnik). 5. Na wyświetlaczu pod nawiewem mam wyświetlacz ( temperatura, data, godzina,) Pokazuje mi temperaturę -37 stopni. Jest to czujnik temperatury zewnętrznej?. Ma to jakiś wpływ na w/w objawy ?. I wgl co to za czujnik od tej temperatury?. Pomoc pilnie potrzebna ;). Mam max 2 miesiące żeby auto doprowadzić do stanu bezawaryjnosci bo kobitka w ciąży więc auto musi palić zawsze i nie może mnie zawieść ;p Także sprawa pilna.
  2. Problem w tym że ja nie mam wtyczki ( oporniki i diode mam wlutowaną od razu na płytce gdzie były wyprowadzony piny na biały i niebieski kabel )
  3. Witam, Mam dość duży i trudny problem z Matą zajętości fotela pasażera. A mianowicie mam uszkodzoną mate korzystałem z poradnika jak to zrobić. Więc wlutowałem diodę 1n4007 oraz opornik 220ohma już kilka razy i problem pojawia się raptem po kilku dniach. Wczoraj wieczorem wlutowałem diodę sb240 ( zastosowanie takie samo lecz 4007 jest 50V/1A a SB jest 40V/2A ) do tego opornik na obie nóżki czyli podłączenie wyglądało tak : NIEBIESKI KABEL - OPORNIK [220kO] - DIODA [sb240] - OPORNIK [220kO] - BIAŁY KABEL ( w PA SOFT FOTEL ZAJĘTY CZYLI PODUSZKI AKTYWNE BŁĄD SKASOWANY KONTROLKA ZGASŁA ) Dzisiaj zrobiłem około 150KM i około 20 wyjeżdżając z domu patrzę a kontrolka znów się pali... o co tutaj chodzi ;/ ?
  4. radzik744

    kodowanie LCM

    A o ktorej moge spodziewac sie namiarow ?. Bo dzis o 8 chcialbym sie za to zabrac bo zeby nie klamac jutro na 6 rano ide do pracy a z tymi swiatlami to jakas tragedia xD z dnia na dzien coraz gorzej ;p.
  5. radzik744

    kodowanie LCM

    Witam dzis pisalem o moim LCM... dostalem odpowiedz ze przegrzalem tranzystor. No i udalo mi sie kupic taki sam co mam sprawny. Teraz kolejne pytanie jak go dobrze zakodowac na nowo ?. Bo wiem ze w nim zapisuje sie VIN I PRZEBIEG. Jak teraz wprowadzic stare dane do nowego LCM?. dodam ze posiadam kabel tylko brak mi az tak duzej wiedzy na ten temat. Korzystalem z INPA przy naprawie maty zajecia fotela pasazera. A znalazlem filmik o kodowaniu przy pomocy NSC-EKSPERT czy moge poproatu skopuowac wszytkie dane z niwgo w wrzucic na nowy?. I przy okazji czy moge jakos usunac zapalajace sie swiatla wewnatrz auta po otwarciu samochodu z pilota i wlaczyc funkcje migania kierunkow przy otwieraniu i zamykaniu?. POSIADAM LCMII
  6. Witam, Od jakiegoś czasu jestem dumnym posiadaczem BMW E39 523i. Jakiś czas temu odkryłem że bez przerwy ( nawet z wyciągniętym kluczykiem ) pali mi się prawe światło drogowe. Wyczytałem na tym forum że jest to problem z modułem LCM. Zagłębiłem się dalej w ten problem i dotarłem do BTS425L1. Zakupiłem owy w sklepie elektronicznym w Gdańsku no i wziąłem się za wymianę. ( dodam również że owy kondensator miał krótkie stopki przez co zostałem zmuszony przymocować go za pomocą kabelków). Wszystko grało może przez tydzień no i pojawił się nowy problem. Od kilku dni jak odpalam samochód to mrugnie mi kilka krotnie właśnie owe światło drogowe. Dzisiaj pod czas jazdy również miałem wrażenie że przez trasę około 30KM kilka razy owe światło mrugnęło. Czy to może być wina fuszerowego wlutowania czy może padł inny kondensator. Obecnie zastanawiam się nad kupnem nowego kondensatora BTS425L1 na allegro z stópkami takimi jak były w originale... A wolałbym naprawić swój gdyż nie bardzo znam się na kodowaniu mimo że posiadam kabel itp ale wyczytałem że w LCM jest zakodowany VIN i PRZEBIEG a w okolicy nikogo ogarniętego nie znam. Dlatego wolałbym wymienić kondensatory niż wymieniać cały LCM Czy myślicie że podmiana owego kondensatora załatwi sprawę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.