Skocz do zawartości

E39 525i uszczelka pokrywy zaworów


Driver805

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Uszczelkę trzeba delikatnie dokręcać. Jak ktoś Ci przykręcił na pałę, to sprasował uszczlkę, straciła swoje właściwości i będzie spod niej lać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w V8 wymieniałem już dwa razy i po krótkim czasie ciekło.W końcu dałem nowe od razu na uszczelniacz DIRKO taki jakim w audi daje się pod misę olejową zamiast uszczelki i jest jakiś czas ok.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wymieniałem a uszczelka jakaś firmowa ale nie pamiętam niestety. Jaką teraz polecacie?

Kup oryginalną, albo elringa i założ jak trzeba. Te cieknące pokrywy to bolączka E39 i nie tylko. Problem zaczął sie od pierwszego M50 w 1990r, ale jak cieknie juz po tak krotkim czasie to coś źle zrobiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka Erlinga.Pasta uszczelniająceteż tej firmy(okolice vanosa i narożniki przy podszybiu.Uszczelka przy gniazdach świec także nowa.To wszystko jednak o dupę potłuc przy niedrożnej odmie.Zawsze ją wydmucha jak nie będzie odpowietrzenia.To nie konstrukcja winna a baran,który je serwisuje.Lecz przyznam,że ori uszczelki po 10 latach twardnieją i należy je wymienić.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.