Skocz do zawartości

535d - remont , pierścienie , rozrząd


stkaluz

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam kilka pytan dotyczacych remontu silnika e60 535d 272ps

 

wpadlo mi w rece takie biturbo przebieg 300tys

auto troszke slabiej ciagnie niz powinno ale jezdzi calkiem dobrze obroty minimalnie faluja nieodczuwalne w aucie.

usuniety dpf

troszke leje w intercooler

odma wymieniona

dalej leje. turbiny ok sprawdzone.

nie dymi

oleju nie ubywa

 

zauwazylem slady oleju w plynie chlodniczym ale moze to byc chłodniczka oleju.

chciałbym zmienić pierścienie poprzedzając to oczywiście sprawdzeniem kompresji.

plynu spala litr na 7 tys km

 

zmiana pierścieni nie jest dla mnie problemem. rozbierałem wiele bmek ale nigdy nie robiłem tego w dieslu.

chodzi mi bardziej o ustawienie rozrzadu.

w starszych modelach robilo sie to przez zablokowanie kola bolcem w okolicy rozrusznika pierwszy tłok na górze i krzywki na walkach rownolegle do siebie .

jak to wyglada w dieslu ?

 

drugie pytanie jakie pierścienie zastosować na real oem mamy dwa rodzaje

 

01 Tłok Mahle 83,940MM(0)

01 Tłok Mahle 84,190MM(+0,25)

 

03 Kpl. pierścieni tłokowych (0) - MAHLE

03 Kpl. pierścieni tłokowych (+0,25) - MAHLE

 

co jeszcze sprawdzic przy okazji zdjetej glowicy

na poczatek w gre wchodzi :

 

wymiana uszczelki pod glowica

wymiana pierscieni

uszczelnienie silnika

wymiana chłodniczki oleju.

 

co jeszcze zrobic przy okazji.

chce zeby silnik byl w dobrej kondycji, przygotowac auto pod zrobiony juz program.

najwazniejsze jak ustawic ten rozrzad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plynu spala litr na 7 tys km

 

Nie zaświeciła Ci się po tym kontrolka w głowie ? ;) Mi to bardzo śmierdzi uszczelką pod głowicą ewentualnie pekniętą głowicą :) No ale po demontażu to na bank dałbym na sprawdzernie :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skad pewnosc ze plyn wycieka w glowicy.. moze jest nieszczelnosc na ukladzie i na gorącym silniku odparowuje 300 tys to nie jest przebieg na remont tego silnika

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.