Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam kilka pytan dotyczacych remontu silnika e60 535d 272ps

 

wpadlo mi w rece takie biturbo przebieg 300tys

auto troszke slabiej ciagnie niz powinno ale jezdzi calkiem dobrze obroty minimalnie faluja nieodczuwalne w aucie.

usuniety dpf

troszke leje w intercooler

odma wymieniona

dalej leje. turbiny ok sprawdzone.

nie dymi

oleju nie ubywa

 

zauwazylem slady oleju w plynie chlodniczym ale moze to byc chłodniczka oleju.

chciałbym zmienić pierścienie poprzedzając to oczywiście sprawdzeniem kompresji.

plynu spala litr na 7 tys km

 

zmiana pierścieni nie jest dla mnie problemem. rozbierałem wiele bmek ale nigdy nie robiłem tego w dieslu.

chodzi mi bardziej o ustawienie rozrzadu.

w starszych modelach robilo sie to przez zablokowanie kola bolcem w okolicy rozrusznika pierwszy tłok na górze i krzywki na walkach rownolegle do siebie .

jak to wyglada w dieslu ?

 

drugie pytanie jakie pierścienie zastosować na real oem mamy dwa rodzaje

 

01 Tłok Mahle 83,940MM(0)

01 Tłok Mahle 84,190MM(+0,25)

 

03 Kpl. pierścieni tłokowych (0) - MAHLE

03 Kpl. pierścieni tłokowych (+0,25) - MAHLE

 

co jeszcze sprawdzic przy okazji zdjetej glowicy

na poczatek w gre wchodzi :

 

wymiana uszczelki pod glowica

wymiana pierscieni

uszczelnienie silnika

wymiana chłodniczki oleju.

 

co jeszcze zrobic przy okazji.

chce zeby silnik byl w dobrej kondycji, przygotowac auto pod zrobiony juz program.

najwazniejsze jak ustawic ten rozrzad

Opublikowano
plynu spala litr na 7 tys km

 

Nie zaświeciła Ci się po tym kontrolka w głowie ? ;) Mi to bardzo śmierdzi uszczelką pod głowicą ewentualnie pekniętą głowicą :) No ale po demontażu to na bank dałbym na sprawdzernie :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
skad pewnosc ze plyn wycieka w glowicy.. moze jest nieszczelnosc na ukladzie i na gorącym silniku odparowuje 300 tys to nie jest przebieg na remont tego silnika

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.