Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Podczas kupowania amortyzatorów w serwisie okazało się, że mam oryginalne sportowe zawieszenie. Czy ktoś z was wie czym ono się różni od zwykłego. Bo Pan w serwisie nie wiedział :)

Opublikowano
Masz krótsze sprężyny i inne amortyzatory

 

Pzdr,

Ale czy auto jest też niższe?

Koleś ma tds w kombi na sportowym nieoryginalnym i jest niższy od mojego

Opublikowano

Jeśli masz fabryczny M-technic to masz zawieszenie nieco niższe i twardsze niż standard, ale niekoniecznie tak niskie jak w niektórych autach po mało profesjonalnym lub zbyt ekstremalnym tuningu.

M-technic to bardzo dobry kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem.

Żeby się upewnić, że to M-technic dzwonisz do aso, podajesz 7 ostatnich znaków VIN i później przy kupowaniu elementów zawieszenia wiesz już do jakiego typu dobierać wg katalogu.

Opublikowano

Zgadza sie. W moim przypadku (po porownaiu z kolega, ktory ma standardowe zawieszenie tez w E39 520i) roznica jest okolo 1.5-2 cm. Nie mnie jednak uwazam to zawieszenie za dostatecznie komfortowe.

 

Pozdrawiam,

Artur
Opublikowano

rodzaje zawieszenia mozna rozroznic po grubosci drazka reakcyjnego

1. standart 24mm

2. droga wyboista 25mm

3. m technik 26 mm

Opublikowano
rodzaje zawieszenia mozna rozroznic po grubosci drazka reakcyjnego

1. standart 24mm

2. droga wyboista 25mm

3. m technik 26 mm

Przedniego drązka?

w IX tez?

Według gościa z serwisu to są dwa typy zawieszenia domnie

Zwykłe i sport

Dzięki za pomoc, teraz tylko muszę znaleźć jakiegoś ix na zwykłym i porównać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.