Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

miałem problem z wyciekiem płynu wspomagania, ciekło gdzieś przez rurkę chłodzenia. W warsztacie ją odłączyli mówiąc, że to nie potrzebne. Po jakimś czasie pojawił się problem. Po przejechaniu paru kilometrów

wspomaganie słabiej działa - czy ma to związek z nadmiernym nagrzewaniem się oleju ATF? ( przy 100C ma 4 razy mniejszą lepkość niż przy 40C) Mechanicy mówią, że trzeba wymienić pompę i maglownicę, ja wolał bym na początek naprawić tę nieszczęsną chłodniczkę i wymienić płyn, co Wy na to? ATF dexron III? - taki polecili w serwisie.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi

Opublikowano

takich mechaników powinni pod ścianą stawiać albo zdjęcia w gaztach publikować :duh:

Może przewody od wspomagania ciekną - np te od zbiornika do chłodnicy i dlatego tam było mokro.

Jedź gdzieś gdzie robią BMW i tyle bo zajedziesz sobie resztę częsci a maglownica czy pompa to już na szrocie ok 1300 zł + wymiana a rurka kosztuje w ASO jakoś 70-80 zł

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano

Dzięki,

mówili, że 200,- chociaż to tylko durna rurka z aluminium 12mm.

Przewody gumowe są ok, ciekło wyraźnie z przodu, przed chłodnicą

Pozdrawiam

Opublikowano

Mam tez wyciek z chlodnicy. Mechanik stwierdzil, ze to dosc czesta przypadlosc w E39. Dzis zamowilem nowa chlodnice + simering. Koszty w ASO to 180 PLN chlodnica i jakies 2 - 3 PLN za simerigi (-10% rabatu jaki mam u nich).

 

Pzdr,

Artur
Opublikowano

Dziękuję wszystkim za dobre słowo,

zamówiłem tę chłodniczkę, rzeczywiście coś koło 180,-.

Czy ktoś ją kiedyś wymieniał? Dużo z tym roboty?

Pozdrawiam

Darek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.