Skocz do zawartości

F30 328ix MSport Estoril - Randall *koniec przygody* str. 50


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze


Komputer pokazuje 10000 km do wymiany okładzin z przodu. A jutro jadę na wymianę płynu hamulcowego (3 lata od wyprodukowania mija w tym miesiącu).

 

Ile płaciłes w ASO za wymianę płynu hamulcowego??

Będę wdzięczny za odp i czy można miec swój, oczywiście jak masz linka to poproszę oraz ile go potrzeba. I zapewne pakiety bsi/bri tego nie obejmują?

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy

Temat spadł w czeluści galerii więc odświeżam ;)


W lipcu przy przebiegu 54169 km wymieniony olej w ramach pakietu - łącznie z moimi to szósta wymiana :lol:


ots0fcd.jpg


Taka cyferka dziś:


CzkjBnu.jpg


Malutko kilometrów ostatnio :shock: Auto już po leasingu, niedawno przerejestrowane, czekam na twardy dowód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Temat spadł w czeluści galerii więc odświeżam ;)


W lipcu przy przebiegu 54169 km wymieniony olej w ramach pakietu - łącznie z moimi to szósta wymiana :lol:


ots0fcd.jpg


Taka cyferka dziś:


CzkjBnu.jpg


Malutko kilometrów ostatnio :shock: Auto już po leasingu, niedawno przerejestrowane, czekam na twardy dowód :)

 

I na sprzedaż za 6miechow??

Ja będę miał twardy w styczniu...

Az nie mogę się doczekać jak wystawisz, oby zeszła za dobra kasę bo mało takich...

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
6 miesięcy (tych urzędowych czyli praktycznie 7) mija końcem lutego. Wcześniej nie chciało mi się iść do WK bo i tak liczy się data na fakturze a nie data przerejestrowania :wink: jest opcja że zejdzie bez ogłoszenia :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
6 miesięcy (tych urzędowych czyli praktycznie 7) mija końcem lutego. Wcześniej nie chciało mi się iść do WK bo i tak liczy się data na fakturze a nie data przerejestrowania :wink: jest opcja że zejdzie bez ogłoszenia :8)

 

Patrząc na Twoje auta, dochodzę do wniosku, że przed Twoim zakupem trzeba Cię 'zmusić' do wyboru samochodu, który będę chciał mieć, następnie odkupić go jak skończysz użytkować :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Bierz M2 :) E92 to już muzeum :)

 

Ale Ty farmazony prawisz.....aż żal słuchać :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To jest podobnie jak z komórkami : jeden będzie zmieniał co rok na nowszą, bardziej wypasioną, a drugi woli starszy, ale sprawdzony model.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M3 E92 to klasyka gatunku, akurat czas gra na korzyść w tym konkretnym modelu... tak samo jak V10 w E60 auto będzie tylko zyskiwać na wartości, liczy się kanonada dźwięków, przyjemność z jazdy a nie urywanie ułamkow sekund ,że nowsze i szybsze nie znaczy lepsze,poza tym ceny nowych leca na łeb na szyje nigdy nie będzie to auto które ma to coś w sobie...


Prawdziwy fan motoryzacji który trochę ma pojęcia o temacie zrozumie o czy mowie, porownania do komórek trochę nie na miejscu,może na forum GSM... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marko masz 100 % racji,

Ale niestety jeżeli mówimy tu o wyglądzie zewnątrz i wewnątrz to jednak seria e9... To już trochę staruszek.

Jeżeli chodzi o V8, dźwięk i właściwości jezdne plus utratę wartości, to nie ma tematu, bo zgadzam się z Tobą 100%!

Taką jak Twoja nie jeden chciałby mieć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś mam fajne M2, ale nie chce mi się wystawiać na sprzedaż :D Za rok będę brać coś szybszego, bo niestety u mnie M2 jest wolniejsze do daily mojego i daily żony :D

A E92 to bym prosił nie obrażać, to jest klasyk i unikat. M5 V10 swoją totalną zawodnością nie będzie mieć takiego statusu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy

Czas podsumować przygodę z F30 :)


Samochodem zrobiłem ok 55kkm zaprzeczając wszystkim teoriom o zawodności zarówno silnika n20 jak i napędu xdrive.

Przez cały ten czas nie przydarzyła się ani jedna nieplanowana wizyta w ASO. W ramach rozszerzonej gwarancji wymieniono tuleje w przednim zawieszeniu chociaż zupełnie nie było czuć jakiegokolwiek zużycia. Dodam że przy 10 kkm założyłem sprężyny Eibach Pro-Kit co miało wg wielu znawców z internetu od razu zabić amortyzatory - nic takiego się nie stało ale i obniżenie jest symboliczne (ok 20 mm).


Jedyny koszt którego nie planowałem to wymiana tarcz hamulcowych z przodu (ok 50kkm) które się pokrzywiły. Bardzo mnie to zdziwiło ponieważ nigdy nie pozwoliłem sobie na wjazd w głęboką wodę albo mycie po ostrym hamowaniu. W dodatku tarcze są ogromne więc tym bardziej nie spodziewałem się że tak szybko będzie po nich. Oczywiście wymieniłem również klocki a przy jakichś 40kkm klocki z tyłu (tradycyjnie dla nowszych BMW wcześniej tył niż przód).


Ani razu nie musiałem dolewać kropli oleju ani płynu chłodniczego. Samochód jakiś rok temu dostał program na 280KM@420nm i zaczął sprawiać jeszcze większą frajdę z jazdy. Spalanie przez cały okres użytkowania (głównie małe miasto) wyniosło ok 12 L.


Najlepiej wydane pieniądze to tłumik M Performance, niestety w nowych modelach marki nie przewidziano już tego dodatku ze względu na normy.

Największa wada jak to w F30 to wyciszenie okolic przednich szyb. Nie zauważyłem żadnego ponad normatywnego zużycia wnętrza, tapicerki czy plastików.


Mogę śmiało polecić BMW 328i F30, jeśli ktoś się zastanawia czy może jednak 320d to powiem że jedyne co łączy te auta to wygląd. Benzyna daje nieporównywalnie większą frajdę z jazdy, szczególnie po programie i ze sportową skrzynią. Jeździłem nawet mocarnym 330d i zupełnie nie przekonał mnie ten silnik - fakt, posiada moment obrotowy lokomotywy ale wrażeń zero, dobry tylko na dalekie trasy. Również dieslowskie opinie o tym że łopatki są zbędne itp można sobie wsadzić w buty, przy benzynie jest to wspaniała opcja.


Epicki temat o rzekomym braku kultury silnika n20 to również urban legend. Owszem, słyszałem te silniki po przebiegu 180 kkm i oleju zmienianym wg zaleceń ASO - chodziły dużo gorzej. Tutaj nic takiego nie miało miejsca a jakieś teksty że chodzi jak n47 są słabym żartem.


Samochód kupił mój przyjaciel co bardzo mnie cieszy ponieważ zdążyłem się do niego przywiązać i nie chciałem żeby trafił w ręce jakiegoś kata. Wiem że będzie mu dobrze :wink:


Za kilka dni zamknę temat. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.