Skocz do zawartości

E92 Mperformance 335i xdrive co roku nowy właściciel.


pperf1

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zainteresowany tym ogłoszeniem, ale zastanawia mnie fakt, iż auto miało aż 5 właścicieli i jeden współwłaściciel w ciągu 6 lat. Możliwe jest, że ta 335ix ma jakąś usterkę fabryczną ukrytą, która sprawiała, że właściciele pozbywali się auta tak szybko? Czy są jakieś usterki w tych autach z tymi silnikami znane?

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335-i-xdrive-3-0-bi-turbo-m-pakiet-gwarancja-pelna-opcja-salon-polska-ID4pcwES.html#7bf242df81

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam E60 z tym silnikiem i powiem, że BMW jest bardzo drogie w utrzymaniu i mimo iż mój egzemplarz jest ogólnie zadbany i doinwestowany to co chwilę jak na złość przytrafiają się denerwujące póki co drobne usterki jak: komunikaty o niskim poziomie oleju mimo iż jest 3/4 (następnego dnia już wszystko ok), a to czujnik parkowania albo za chwilę w innym miejscu wiązka; a to komunikat battery drain mimo iż robię głównie trasy i następnego dnia może być już ok.

Nie wspomnę o typowych bolączkach tego motoru N54 jak padające pompy wysokiego ciśnienia paliwa HPFP (wada fabryczna), wtryski(w benzynach nieco wadliwe), czy też wszelkie czujniki niskiego i wysokiego ciśnienia paliwa, osadzający się nagar na zaworach (wada motorów niezależnie od marki z wtryskiem bezpośrednim), w modelach xdrive po ok średnio 100tys km uszkodzeniu ulega skrzynka rozdzielcza i konieczna regeneracja. Ważne są regularne wymiany wszelkich olejów aby wydłużyć życie podzespołów. Typowe dla BMW to awarie elektrycznych pomp wody również średnio co ok 100 tys km.

Ogólnie mogą przytrafić się w każdym momencie głupie usterki i komunikaty, które po prostu denerwują, nie mówiąc już o kosztach i stracie czasu. Mały przebieg tego E92 i tylu właścicieli już o czymś może świadczyć. Osobiście skupiłbym się w podobnej cenie nad autem z USA (lecz nie te będące już w PL -większość po wypadkach; odpicowane), ale za to młodszym i mniejszym przebiegiem. Jest sporo firm co się zajmują sprowadzaniem. w Cenie ok 80 tys zł będziesz miał tak 2011-2013 na gotowo w PL z wszelkimi opłatami i nawet z naprawą powypadkową. Przystosowanie BMW 3 na wymogi europejskie jest bardzo proste. Sam też nastawiony byłem tak gdzieś na 2011 E92 335i/xi z USA ale niespodziewanie okazyjnie wpadło nieco starsze E60 i to już jeżdżące w PL.

Tak czy siak, mimo swoich wad, motor N54 jest rewelacyjny! Niezwykle dynamiczny i nie zamieniłbym się na nic słabszego. Spalanie 8-11 w trasie,do nawet 18 w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonie dziś wieczorem i się dowiem czemu miał aż 5 właścicieli. Co do auta z USA to raczej odpada. Benzyna kest tam gorsza jakościowo i z programem chip byłoby ciężko. Słyszałem że mieli tam akcje serwisowe dla tego modelu. Jestem wymagający 335 musi być z Mpakietem i Mperformance. W Polsce za mój budżet są tylko dwie oferty. Ta mi się najbardziej podoba. Sądzicie, że jak go sprawdze w serwisie BMW dokładnie przejrzą historie napraw auta to mogą tam mechanicy nie wiedzieć o jego usterce która sprawiała tam szybką sprzedaż przez poprzednich właścicieli(jeden miał auto tylko przez 9 miesięcy)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W portfel nie zaglądam ale jeśli to jest twój budżet na 335i to odpuść sobie od razu. Tak jak napisał damascus7 - 335i to auto drogie w utrzymaniu. N54 czyli wszystkie przedlifty w E92 w porównaniu do N55 z wersji LCi posiada masakryczną ilość usterek. Ogólnie samo E92 przed liftem to niezbyt udany model. Kosztów może przysporzyć praktycznie wszystko a ceny za poważniejsze naprawy zaczynają się od 1k w górę.

W przypadku N54 główne wady to:

- Wtryski - padające, wywalające błędy podczas WOT (poszukaj sobie na e90post.com tematów związanych z "n54 rough idle" oraz z problemami wypadających zapłonów po wymianie świeć na które nie ma sprawdzonego sposobu)

- Terkoczące WG w turbinach, jak i same padające trubiny (j.w. tematy związane z "n54 westgate rattle")

- Pompy paliwa HPFP

- Elektryczne pompy wody (pękające obudowy)

- Terkoczące klapki domykania wydechu

- Nagar w bezpośrednim wtrysku

 

Do tego jak wspomniałem, przedliftowe E92:

- Łuszczące się plastiki wnętrza

- Skóra Dakota, której wstydziliby się w biedronce ;)

- Słabo zestrojone zawieszenia M-Pakiet (z innym 335i nie kupisz, chyba że ktoś wcześniej wymienił)

 

I to tak na początek, żeby nie było, że bezpodstawnie cisnę po aucie. Samochód miałem z 2007 roku z przebiegiem 100k km. Frajda z jazdy na 13 w skali od 0-10. Przed upgrade'em softu spalanie po mieście miałem 14,6 po wgraniu najnoweszego ok 13 wieć perfekcja jeśli chodzi o 300hp coupe. Niestety kwestie awaryjności, nie do końca pozwalały się cieszyć autem (mnie z powyższej listy N54 dotknęły tylko problemy WG i zaworu wydechu) i wszystkie dotyczące przedliftowego E92, które wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kuba_b Ile wynosiło Cie roczne serwisowanie i naprawa tych wszystkich usterek? O spalanie sie nie martwie.

 

musi być z Mpakietem i Mperformance

 

co to znaczy musi być z M Performance ?

 

Najbardziej zależy mi na wydechu performance

 

Wziąłem na jazde testową tą 335i i musze mieć ten wydech w swoim auci. Szkoda, że ma taki kolor bo inaczej bym brał

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335i-convertible-e93-dodatki-mperformance-salonpl-ID6y8aiR.html

Edytowane przez pperf1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie ma sensu upierać się na auto z dodatkami Performance bo nigdy nie znajdziesz takiego żeby wszystko pasowało. Wszystkie akcesoria Performance są zakładane po montażu auta także do każdego 335i możesz wrzucić ten wydech, jest normalnie dostępny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi stwierdzić jaka byłaby średnia, ponieważ auto miałem przez rok. Kosztowo wyszło ok 10k, za eksploatacje i naprawy usterek. Z czego naprawiałem tylko jedną usterkę związana z inteligentną klemą i elektryką. WG nie ruszałem bo trzeba wymienić turbiny. a u mnie były ok. Wydech docelowo chciałem wstawić inny wiec z klapką też nic nie robiłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ale on jest z fabryki BMW :) Można go kupić bliżej niż USA:

 

http://www.leebmann24.de/bmw-performance-schalldaempfer-system-e92-e93-335i-n54-n55.html

 

Z pewnością można też kupić wydech który da jeszcze lepsze wrażenia niż performance ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie demonizujecie to N54....

 

Ja tylko leje paliwo, zmieniam olej co 10k i jest LUX !

 

Pompa padła na samym początku - wymienioną mam na gwarancji.

Kanały dolotowe sobie wyczyściłem przy 85kkm profilaktycznie. Auto pali średnio 12,5l przy mocy 380KM. Dla mnie wspaniałe auto.

 

Jakbyś chciał kolego kupić mój egzemplarz to mogę to ewentualnie rozważyć, bo powoli poluje na 435i :)

W razie co, zapraszam na priv.

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.