Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ceny cabrio 645 spadły do poziomu 70-80 tys. więc zaczyna mnie korcić co by sobie to autko sprawić. I tu pojawia się kilka pytań część użytkowników odradza ten silnik no i mam zagwozdkę czy się w niego pakować czy nie ? Autko będzie używane naprawdę sporadycznie i tylko w okresie letnim przebieg pewnie 4-5 tkm rocznie. I potrzebuję pomocy czy wybierać 645 czy poczekać na 650? Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi na co zwrócić uwagę.

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przebieg tak niski bo to 4 auto w domu więc raczej tylko lansik wiosenno letni. Uważam ten samochód za mega kozacki i będzie raczej ze mną na dłużej.
Opublikowano

jesli bedziesz jezdzic malo to co moze sie w takim m6 popsuc? doslownie nic.

m6 to m6, kazdy bedzie wiedzial o co chodzi

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano (edytowane)
Szukaj egzemplarza a nie silnika. Można sporo wydać na wyprowadzenie zaniedbanego na prostą, nie mówiąc o czasie i nerwach. Pewnie więcej niż połowa aut oferowanych w PL to różne przekręty, więc trzeba kupować z zimną głową. Jest to drogie i trudne w utrzymaniu auto. Zwykła wymiana świec wymaga doswiadczonego mechanika i lekkiego opuszczenia silnika w celu dostępu do 2 ostatnich świec. Uszczelnienie alternatora (spod którego często cieknie) wiąże sie z wyjęciem wszystkich chłodnic czyli na przykład spuszczeniem wody i czynnika chłodzącego klimy, więc sam widzisz. Może Cię to nie interesować ale serwis wystawi wysoki rachunek za wymianę takiej uszczelki za 10zł. Nie to żebym zniechęcał ale nie myśl o silniku, kolorze ani wzorze felg tylko w używkach zawsze szukaj uczciwego egzemplarza. Edytowane przez adventure
Opublikowano
Adventure te świecie wymienia sie bez opuszczania silnika !!!!!! :)

Nie mówię o opuszczeniu silnika na mocowaniu, rozpinaniu zawieszenia i zdejmowaniu sanek ale z tego co widziałem to na 100% coś tam lekko unoszono z przodu żeby ten dodatkowy centymetr luzu osiagnąć. Tak czy owak jest z tym gimnastyka a dostęp do wielu elementów jest słaby a naprawy dość kosztowne.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam jestem wielki fanem Bmw seri 6 i jestem bardzo zainteresowany kupnem ... uskladalem 15 tys euro na zakup(2004 rocznik) :P niestety jestem przecietnym kowalskim...ktory jest zmuszony zagazować..taką piekną maszyne..noi moje pytanko brzmi ...jaki koszt zagazowania...oraz jak to jest z kosztami utrzymania takiego cacka .? http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=237107144&cd=635127754220000000&asrc=st mysle zarejstrowac w niemczech poniewaz przebywam tutaj od 2 lat pracuje....dlatego polskie tablice nie wchodzą w gre wiadome z jakiej przyczyny....dlatego bylbym wdzieczny jesli ktos by mi doradzil....:)
Opublikowano

Życzliwa rada jest taka, że ja bym pozostał przy Passacie mając dość ograniczone finanse.

To jest na prawdę drogie auto i nic się w tej kwestii nie zmieni i nie chodzi tu już teraz o cenę zakupu. Na temat gazu się nie wypowiadam, bo nigdy tego wynalazku w żadnym samochodzie nie używałem i mam zwyczaj nie komentowania w takiej sytuacji (w przeciwieństwie do wielu internautów). Wydaje mi sie to jednak o tyle nietrafiony pomysł, że koszty paliwa w utrzymaniu E63/64 v8 to na prawdę prawie niezauważalny wydatek, więc chyba szkoda na to kasy. Ja kupiłem auto używane w stanie może lekko poniżej średniej - tak to dziś oceniam ale nie wiem na 100%, może inne były gorsze? W moje E64 poszła już spora kasa na różne "drobiazgi". Przy 20 tys. PLN przestałem dalej liczyć.

Dodam, że główny układ korbowo-tłokowy silnika, skrzynia aut., zawieszenie, hamulce, wydech były dotąd nie ruszane i są w stanie co najmniej bardzo dobrym.

Prawda, że ja może jestem perfekcjonistą w temacie auta i nie ma prawa mi się żaden błąd zapalać ani silnik chodzić nierówno a skóry na fotelach nie malowałem "cudownymi" preparatami tylko dałem do obszycia na nowo ale wydatków tak czy owak było sporo.

Dodatkowo zdarzają sie zonki związane z brakiem zamienników i szalonymi cenami oryginałów. Głupia rzecz - kompresor klimy, jest w zasadzie nie regenerowalną jednorazówką z powodu jakichś łożysk igiełkowych. Oryginał ponad 4 tysie. PLN. Są jednak "specjaliści" którzy je regenerują ale jakość tych regenerowanych - kibel. Kupiłem regenerowany, reklamowany w dodatku jako nowy za jedyne 1400 i jest beznadziejnie głośny przez pierwsze minuty pracy a pan ze sklepu mówi, że przecież działa, bo chłodzi itp... itd...

Radzę sie tak czy owak mocno zastanowić.

Mariusz.

Opublikowano
Passat może być droższy w utrzymaniu niż e63 /e64

Jak ktośma pecha i mu silnik wybuchnie a potem naprawia w autoryzowanej stacji to jego sprawa. Generalnie BMW jest bardzo drogie w utrzymaniu a nie passat. Oczywiscie jak ktoś miał wcześniej Mazdę lub Hondę to i VW jest drogi w utrzymaniu nie mówiac o BMW czy tym szmelcu ze Sztuttgartu -Mercu.

Opublikowano
" Szmelcu ze Sztuttgartu " powiadasz , akurat BMW daleko do Merca przynajmniej jeśli chodzi o super sportowe auta . Niestety ubolewam nad tym ale taka jest prawda . A co do BMW to ja się nie zgodzę że jest drogie w utrzymaniu . Nie żebym twierdził że jest tanie ,ale na pewno nie drogie . Drogi to jest np Dodge Ram 6.7 gdzie jeden wtrysk kosztuje 9700 PLN a blok silnika 58 000 PLN tyle co całe e63
Opublikowano
Panowie ...zajebiscie mi zalezy na tej 6 stce to jest auto marzenie..dlatego raz sie zyje...wole dodac kilka tysiakow i kupic od prywaciarza w de w naprawde dobrym stanie z malym pzebiegem....noi oczywiscie zagazowac w pl(gazu sie nie wstydze...kumpel ma nissana 350z na gazie ..drugi kumpel ma hummera na gazie...i nie narzekaja wrecz przeciwnie jesli chcesz przypierdolic taka maszyna to proste przelanczasz na benzyne...a w spokojnej jezdzie jezdzisz na gazie)....ale musze dokladnie prze studiowac ten temat....jestem tego zdania ze jesli kupisz w naprawde dobrym stanie...to sredni kowalski jest w stanie uttrzymac takie auto....
Opublikowano
Jak pytasz o koszty utrzymania takiego auta to mówię Ci życzliwie, że paliwo nie będzie stanowiło wielkiej części tych kosztów. Posłuchaj tej opinii i wierz w to co mówię albo nie a zrobisz jak zechcesz, skoro wiesz lepiej. Możesz oczywiście też wierzyć, że od niemca będzie 10 letnie auto jak z salonu albo i lepsze. Wiara czyni cuda. Twoja sprawa. Na temat gazowania chyba są inne wątki.
Opublikowano
....jestem tego zdania ze [ ...] sredni kowalski jest w stanie utrzymac takie auto....

 

Sorry, miałem już sie zamknąć, bo szkoda mojego czasu ale nie mogę wytrzymać aby takiej głupoty nie skomentować ... :norty: :mad2: :duh:, chyba, że kolega jest mocno oderwany od rzeczywistości. Życzę z całego serca każdemu żeby miał takie auto i spokojnie je utrzymywał ale rozsądek w życiu jest chyba potrzebny. .... a może i nie jest?

Opublikowano
" akurat BMW daleko do Merca przynajmniej jeśli chodzi o super sportowe auta

 

Jasne. Na przykład - zawieszenie ABC w sportowym SL i podobnych szmelcach to świetny wynalazek .... ale tylko gdy działa prawidłowo a to zjawisko rzadkie (naprawa sporo ponad 20.000). Schodząc całkiem na ziemię, kolejny szmelc -popularny diesel E320 CDI . Turbinę wymieniłem w trzyletnim aucie przy przebiegu 72.000 (tuż po gwarancji), gdyż sie rozsypała bidula.

Dla porównania Honda Accord 2,4 190 hp- 4 lata 120.000 km - 3 żarówki z tylnego oświetlenia

Mazda CX-7 2,3 turbo - 3 lata 80.000 km - nic , zero, null

Opublikowano
Nie jestem fanem MB ale w przeciwieństwie do Ciebie potrafię obiektywnie stwierdzić fakty . Piszesz że popularny diesel merca 320 to szmelc ,w takim razie popularny diesel BMW 320 to niestety też szmelc . Inna sprawa że ja pisałem o autach MB ale z wyższej półki . Jakieś tam C-klasy czy A-klasy niczym nie są lepsze od BMW . Natomiast jeśli chodzi o super auta to nawet Audi wprowadzając R8 wyprzedziła BMW
Opublikowano
Co do sedna tematu to koszt montażu gazu ok 5000 PLN ( koleżanka z pół roku temu montowała w ML 500 i tyle kosztowało) . A co do części eksploatacyjnych to ceny moim zdaniem są przystępne nawet dla przeciętnego kowalskiego zarabiającego za naszą zachodnią granicą .
Opublikowano

z tym kowalskim powiedzialem..w zarcie...chodzi mi oto iz nie trzeba byc nadzianym ..by mozna by bylo utrzymac taka 6 stke to nie jest M (oczywiscie jesli trafi sie na egzemplarz w dobrym stanie..to tylko Cie interesuje wymiana oleju filtry klocki ..ewentualnie jakies koncowki ...noi co jeszcze?no niewiem jak to jest z elektronika w tym aucie...bo silniki v8 są raczej nie zawodne :P ) ..i wydaje mi sie ze nie ma wiekszej przepasci w utrzymaniu jak np BMW E60 no chyba ze sie myle??? takze milo by było jakby sie wypowiedzieli posiadacze tego auta...najlepiej z gazem :P a adzieki darti za infoo........dodatkowo dodam cos na temat passatow ...otoz moj kolezka w aso zaplacil 10. tys zlotych za wymiane kompletnego sprzegla plus kolo dwu masowe......takze nie jest powiedziane iz tylko za bmw zapłacimy za koszt utrzymania jak za zborze :D ... aaaa bym zapomnial..czy ktos sie orientuje

jakie są mniej wiecej koszty wymiany oleju w skrzyni biegów w raz filtrami?..

Opublikowano

Pozwole sie wtracic, koszt serwisu takiego podstawowego porównując miedzy wv t5 a bmw 5 jest wyzszy w wv :mad2: odstawialem osobiscie te auta tydzien po tygodniu na serwis wiec wyszlo na to ze t5 byla drozsza o niespelna 100 euro za olej i komplet filtrow.

Za wymiane oleju w asb placilem jakies niecale 500 euro w 730d ale tam jest inna skrzynia i filtr razem z misa olejowa co za tym idzie oczywiscie drozszy. Olej silnikowy nie pamietam a poza tym i tak zawsze zmieniam samemu takie pierdoły bo lubie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.