Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mea Kulpa :modlitwa: Literówka cyfrówka :oops: oczywiscie , że 2443 ccm.

 

Potwierdzam. Sprawdzone z prospektem 524td Der erste Turbo-Diesel auf BMW Niveau - 1985r. :)

Opublikowano
podobnie 733i ma silnik 3,2.

 

Nigdy nie wiedzialem znaczka 733i na tylnej klapie ... Ani w realu ani na zdjeciach ... cos mieszasz :) 732i - to owszem :)

 

Bylo by milo jak bys przyjacielu nie negowal kazdego zdania ktore napisalem, tylko troszeczke sie douczyl zanim cos napiszesz.

 

E23 z silnikiem 3,2L nazywalo sie 733i przed face liftingiem i 732i po zmianach. E24 az do konca produkcji modelu nazywalo sie 633CSi.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

E23 z silnikiem 3,2L nazywalo sie 733i przed face liftingiem i 732i po zmianach. E24 az do konca produkcji modelu nazywalo sie 633CSi.

Bo po liftningu już tego silnika do e24 nie wkładano :8)

525i 1991r. Islandgrün met.

525tds 1993r. Oxfordgrün met.

635 CSi/A 1981r. Zypresengrün met.

zielono mi .... 8)

Opublikowano
Juz wybaczylem :D i tez pozdrawiam

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
Ja rekinka kupilem z zamilowania bo jest to chyba moja pierwsza samochodowa i wymarzona milosc :) czekalem czekalem ale w koncu kupilem . nie jest on uzywany jako samochod do poprostu uzytkowania i wozenia cementu ale jako auto kupione z czystej milosci do tej marki i tego konkretnego modelu ale uwazam ze nie tyle miec silnik orginalny to jakas podstawa . jesli mialbym miec takiego rekinka jak w tytule to jesli mialbym byc tak bardzo orginalny to szczerze mowiac kupilbym sobie silnik orginalny ale na zasadzie ze kiedy chce wtedy sobie moge przelozyc tym bardziej ze az tyle roznic w nich nie ma a plastikowa gora wiadomo nie jest orginalem ale uwazam ze ie jest tez jakas tragedia ale aby zachowac ja w orginale kupil bym drugi orginalbny i jak cos to poproatu przekladal . tym bardziej ze silnik nie jest jaas zmiana nieodwracalna i zawsze mozna wlozyc inny .

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

RekinE28 nie rozumiem Ciebie wcale.

Czytam kolejnego Twojego posta z ktorego wynika, ze dzial "klasyczne bmw" nie jest adresowany do Ciebie.

Z jednej strony piszesz o milosci do klasycznych aut, do swojego wymarzonego BMW, a pozniej piszesz, ze plastik w E28 Ci nie przeszkadza itd....

Polecam Encyklopedie, to taka ksiazka w ktorej wyjasnione sa rozne pojecia, w tym tajemnicze slowo "klasyka".

pozdrawiam

Opublikowano
w takim razie paie madrala jesli masz inne radio niz oferowana orginalnia bavaria jestes takim samym fanatykiem zwanej przez ciebie " klasyki " jak i ja . Jestes takim wielkim pasjonata to przy tak wielkiej milosci do twojeo samochodu i odniesienia sie ze slowami " milosc do samochodu " polecam odwiedzanie ( tylko i wylacznie ) punktow obslugi technicznej zwanych ASO i korzystanie tylko z orginalnych czesci i zalewania silnika olejem jedynie tm ktory zaleca na tamte lata producent. Co niektorzy widze popadaja w jedna wielka paranoje ktora przeradza sie w cos zupelnie gorszego niz fanatyzm ale wszystko definiuja na swoj sposob i prosze nie przytacza mi zaraz co ma zrobic uzytkownik czegos z lat 20 gdy nie ma juz serwisu. Tak bardzo kochasz to rob to co nakazuje producent i nie ucz innych definicji tylko przeczytaj najpierw ksiazke o nazwie Instrukcja obslugi. Pozatym sory ale wedlog twojego biadolenia nie daj panie boze zebym do auta zalozyl nowszy rodzaj alu na szerokich oponach z niskim profilem bo wtedy slowo milosc do starych aut juz zupelnie nie bedzie sie do mnie kleilo a w twoim mniemaniu bede juz kompletnym dewastatorem auta .

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

Nie chodzi o uzywanie oryginalnych czesci ... Chodzi o nieprofanacje tych rodzynkow :) Druga sprawa - 2.0i 24V a 2.0i 12V to jest OLBRZYMIA ROZNICA a Ty rekin piszesz ze to bez roznicy :P m20 ma wtrysk mechaniczny, m50/52 ma w pelni elektroniczny ..... aj juz mi sie nie chce pisac bo nie ma co porownywac :)

 

Ja bym chetnie widzial jakis silnik z BMW niekoniecznie montowany seryjnie do e28. Jakies moze m52 :)

Opublikowano

RekinE28. Uzywam tylko oryginalnych czesci, jesli mnie nie stac to kupuje zamienniki np seryjne amortyzatory bodga zamienilem na zamiennik firmy sachs.

Teksty typu madrala mozesz sobie oszczedzic.

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie chodzi o uzywanie oryginalnych czesci ... Chodzi o nieprofanacje tych rodzynkow :) Druga sprawa - 2.0i 24V a 2.0i 12V to jest OLBRZYMIA ROZNICA a Ty rekin piszesz ze to bez roznicy :P m20 ma wtrysk mechaniczny, m50/52 ma w pelni elektroniczny ..... aj juz mi sie nie chce pisac bo nie ma co porownywac :)

 

Ja bym chetnie widzial jakis silnik z BMW niekoniecznie montowany seryjnie do e28. Jakies moze m52 :)

 

M20 ma elektroniczny wtrysk od wczesnych lat 80tych a w drugiej polowie lat 80tych cyfrowe sterowanie wtryskiem i zaplonem MOTRONIC ktorego ogolna zasada dzialania jest zupelnie podobna jak w M50.

 

Nie zmienia to naturalnie faktu ze jest to inny silnik.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
Ja bym chetnie widzial jakis silnik z BMW niekoniecznie montowany seryjnie do e28. Jakies moze m52 :)

Ja też. Moi faworyci to S38Bxx, M54B30, M54B28, M52B28

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

Opublikowano
Nie chodzi o uzywanie oryginalnych czesci ... Chodzi o nieprofanacje tych rodzynkow :) Druga sprawa - 2.0i 24V a 2.0i 12V to jest OLBRZYMIA ROZNICA a Ty rekin piszesz ze to bez roznicy :P m20 ma wtrysk mechaniczny, m50/52 ma w pelni elektroniczny ..... aj juz mi sie nie chce pisac bo nie ma co porownywac :)

 

Ja bym chetnie widzial jakis silnik z BMW niekoniecznie montowany seryjnie do e28. Jakies moze m52 :)

 

M20 ma elektroniczny wtrysk od wczesnych lat 80tych a w drugiej polowie lat 80tych cyfrowe sterowanie wtryskiem i zaplonem MOTRONIC ktorego ogolna zasada dzialania jest zupelnie podobna jak w M50.

 

Nie zmienia to naturalnie faktu ze jest to inny silnik.

 

No ja patrze ogolnie na m20 pod katem e21 bo to auto mialem ... Wiem ze w e30 i e28 i dalej montowano m20 na motronicu ale wtrysk typu k-jet czy l-jet ( a te dominowaly przy m20 w e21) to mechaniczne wtryski :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.