Skocz do zawartości

mucha

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    kwidzyn

Osiągnięcia mucha

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. chlopaki jestescie zajebisci jedyne co potraficie to : - jedz do serwisu / mechanika - jest nabite na tabliczce jesli ww nie zdaja egaminu to glowa w piach i temat ucieka w zapomnienie jesli nie mozesz zdjac dekla i policzyc zebow to zrob tak : (sposob czasachlonny) zaznacz na obudowie dyfra kreski od strony walu i od strony polosiek, pozniej na flanszach tez kreski zeby pokrywaly sie tymi na obudowie, krec walem i licz ile obrotow masz na wale i ile na polosiach i jesli zrobisz 41 obrotow na wale i 10 na polsiach bedzie to masz przelozenie 4.10 jesli zdejemisz dekiel to policz zeby na ataku i np masz 45 a na stelitach masz 13 to 45/13 =3,46 i takie wlasnie jest przelozenie :)
  2. napewno klekotu bocianow, ale to juz po przekladce, szukaj lepiej m42 roboty tyle samo a osiagi znacznie lepsze i wyleczony juz padajacych hydro
  3. bo administrator oszczedza na pradzie i wylacza serwer na noc lub wylacza na noc bo mu komputer buczy i spac nie moze :)
  4. mucha

    Obniżenie zawieszenia.

    oto fotki owych jamexow z ww firmy http://img75.imageshack.us/img75/334/imag0001qv8.th.jpg http://img292.imageshack.us/img292/1323/imag0002lm5.th.jpg http://img65.imageshack.us/img65/7535/imag0003ek1.th.jpg zanim kupisz grubo sie zastanow, niby jamex a nadrukow jamexa brak, dziwne co ? jak dla mnie sciema na calego PS. po zakupie mialem takiego nerwa ze mialem cala sytuacje opisac na wszystkich mi znanych forach BMW ale odpuscialem sobie, jednak uczulam
  5. mucha

    Obniżenie zawieszenia.

    jesli z alle... od uzytkownika dars"cos tam" z gdanska to niepolecam, kupilem od niego rzekome jamexy na przod i okazaly sie calkowita klapa, jedna skrzywiona a druga krotsza :) odeslalem i gosc byl na tyle uczciwy ze AP wylapal mi za 320zl
  6. mucha

    Obniżenie zawieszenia.

    Tyl na jamexach poszedl o jakies 5 cm w dol - opony 225/50/16 i musialem lekko zeszlifowac ranty od wewnatrz zeby nie tarlo. Jezdzilem na nich moze 2 tygodnie. Przez ten czas szukalem jamexow na przod i niestety nie znalalem, wiec te na tyl sprzedalem i kupilem komplet sprezyn firmy AP. Jak widzisz na fotce porownawczej okolo 1 cm za wyzsze od jamexow, ale tyl usiadl podobnie czyli 4-5cm. Przod w stosunku do serii poszedl dosc mocno w dol :) Ile cm od ziemi ? Tego nie wiem, ale postaram sie dowiedziec od nowego wlasciciela. Napewno zrobilo sie bardziej twardo ale wydaje mi sie bardziej przez bilsteiny niz sprezyny, napewno kregoslup nie wbijal sie do mozgu, e28 ma bardzo wygodne fotele, napewno duzo lepsze prowadzenie. Z tymi kolorami nie mam pojecia, wg mnie to chwyt marketingowy, wazny jest material z jakiego sa one wykonane a nie kolor lakieru bo to zawsze mozna zmienic :) wiadomo nie bedzie pozniej nadrukow producenta. Linerana vs progresywna, w duzym uproszeniu dziala to tak : zeby ugiac sprezyne linearna o 1cm przykladasz na nia 100kg, zeby ugiac o kolejny 1 cm 100kg zeby o kolejny 100kg itd, progresywna : 1cm -100kg kolejny 1cm juz 200kg kolejny 1mc 300kg czyli przy lineranej mamy 300kg na 3 cm a przy progesywnej 600kg zaznaczam ze jest to w bardzo duzym uproszeniu i ww wartosci nijak sie maja do rzeczywistych !!! prosze sie nimi nie sugerowac !!! jak rozpoznac progresywne ? maja : 1. zwoje zageszczaja sie na koncach - np jamexy na tyl na fotach kilka postow wyzej 2. zwoje zwezaja sie do wewnatrz - wygadaja jak stozek 3. zwoje na koncach sa ciensze sprezyny progresywne moga miec jeden lub wszystkie naraz wymienione sposoby, nie ma na to reguly, byc moze ze sa jeszcze jakies inne sposoby o ktorych ja nie wiem mucha
  7. mucha

    Obniżenie zawieszenia.

    moze po krotce opisze moje boje z zawieszeniem w e28 najpierw jamex + bilsten B6, sprezyny szybko zostaly wymienione bo mialem tylko 2 szt na tyl na warsztacie http://img217.imageshack.us/img217/5796/imag0014er8.th.jpg http://img208.imageshack.us/img208/6412/imag0010vc8.th.jpg http://img473.imageshack.us/img473/3249/imag0013le3.th.jpg zaraz po zmontowaniu http://img77.imageshack.us/img77/5139/imag0001bb1.th.jpg http://img77.imageshack.us/img77/5769/imag0002xo6.th.jpg http://img77.imageshack.us/img77/161/imag0003ew5.th.jpg http://img77.imageshack.us/img77/3325/imag0004yy9.th.jpg http://img77.imageshack.us/img77/4664/imag0005kz7.th.jpg kilka fotek po przejechaniu paru km, sprezyny ulozyly sie troche i auto siadlo jak trzeba, nic nie trze procz oberwanego tlumika :) http://img217.imageshack.us/img217/1488/imag0006iu7.th.jpg http://img233.imageshack.us/img233/4118/imag0007dv5.th.jpg http://img208.imageshack.us/img208/1699/imag0008gz8.th.jpg http://img77.imageshack.us/img77/3325/imag0004yy9.th.jpg pozniej trafil komplet nowek AP - tyl progersywny, przod linearny (nigdzie nie moglem dostac progresywnych na przod) http://img224.imageshack.us/img224/1382/praca066sd3.th.jpg AP sa dluzsze o jeden zwoj od jamexow jednak sa o jeden zwoj bardziej zageszczone (progresywny tylko tyl niestety), w dodatku maja wyciag z TUV itd reszta na fotach no i komplet tych samych jednej firmy http://img183.imageshack.us/img183/18/imag0002yb6.th.jpghttp://img226.imageshack.us/img226/3749/imag0003hw6.th.jpghttp://img226.imageshack.us/img226/2324/imag0004lf9.th.jpg http://img169.imageshack.us/img169/4707/imag0005dc5.th.jpghttp://img183.imageshack.us/img183/3801/imag0006wr1.th.jpghttp://img177.imageshack.us/img177/3146/imag0007qo4.th.jpghttp://img177.imageshack.us/img177/8940/imag0008lq4.th.jpghttp://img183.imageshack.us/img183/6175/imag0009cy1.th.jpghttp://img183.imageshack.us/img183/642/imag0010jb3.th.jpg (przod) srednica tloczyska w serii to 22mm w amortyzatorze bilstein 40mm :) ponizej male porownanie z lewej B6 z prawej seryjny http://img183.imageshack.us/img183/7938/imag00011du4.th.jpg http://img183.imageshack.us/img183/6406/imag00012cq8.th.jpghttp://img100.imageshack.us/img100/7070/imag00013ye9.th.jpghttp://img86.imageshack.us/img86/7199/imag00014op2.th.jpghttp://img83.imageshack.us/img83/2135/imag00015ny0.th.jpg wiecej fotek nie mam i nie bedzie niestety :(
  8. lagadula no gratulacje pasja od dziecka diesel spokojnie zda napewno kiedys :) naprawde duzo zalezy od egzaminatora, ja na B jezdzilem 6 razy (slownie - szesc), a C zdalem za pierwszym razem, fakt faktem ze na B 2 pierwsze razy to moje lenistwo i oblalem testy :P pzdr mucha
  9. mucha

    gdzie wziasc oc pomocy

    u mnie w miescie OC : mam 60% znizek za bezszkodowa jazde :) - HDJ - 549 - PTW - 578 - TUWTUZ - 510 - Warta - 505 - link4 - 649 wszystko na 2 raty
  10. to mnie robi, jasne - biale lub kremowe - wnetrze do czarnego auta : http://moto.allegro.pl/item133999354_bmw_528i_m_pakiet_szpera_jedyna_taka_na_allegro.html moze za doplata bedzie chcial sie zamienic :)
  11. w tej cenie dobre na dawce, moze sie zrzucimy ? :)
  12. niech ktos mi wyjasni jak to dziala, czlowiek chce sprzedac auto i robi foty w "ciemnosciach", przeciez na tych zdjeciach widac cale NIC czy jechac w odpowiednie miejsce to jest problem ? teraz moze nie ma za duzo slonca ale przeciez w dzien jest widniej, nie mamy nocy polarnej czy innych kataklizmow ktore powoduja brak slonca, czy moze cos ze mna jest nie bardzo ?
  13. chyba nie bardzo poprzedni, mam takie same cos z schowku i - delikatnie powiedziawszy - denerwuje mnie ze tak wisi
  14. ciekawe przez pierwszy miesiac pozniej znowu staja sie nudne :)
  15. podtrzymuja zeby nie opadla, wiec jak masz zamiar kupic to nie polecam uzywanych moga nie trzymac :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.