Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie odnośnie oleju silnikowego robiłem nie dawno wymiane komputer pokazywał wartosc maximum po wlaniu 4 litrów po przejechaniu 600km pokazuje wartosc minimalną +1 wiec musze dolać czy to jest normalne ? BMW e90 320i 2.0 150km olej = castrol edge 5W30
Opublikowano

jak sie nie myle do twojego silnika powinno wejsc 4.2 litra

dolej olej do optymalnego poziomu i zrob 1000km jak ci ubywac dalej bedzie w przedziale 1L w normalnej jezdzie to nie jest to jak najbardziej normalne.

silnik suchy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam mam pytanie odnośnie oleju silnikowego robiłem nie dawno wymiane komputer pokazywał wartosc maximum po wlaniu 4 litrów po przejechaniu 600km pokazuje wartosc minimalną +1 wiec musze dolać czy to jest normalne ? BMW e90 320i 2.0 150km olej = castrol edge 5W30

 

A przedtem było w normie? Jaki masz przebieg?

Opublikowano

silnik suchy ..

przebieg 160 tysiecy auto mam dopiero tydzień przed wymianą oleju tez zaswieciła sie kontrolka i pokazywało minimum dolałem 0.5 l i napisze wiecej po przejechaniu tego 1000

Opublikowano
mam jeszcze problem chociaz nie wiem czy tak ma byc obroty na postonju są na 600 i po chwili wskaznik drga do góry i z powrotem wraca na 600 silnik jakby chciał zgasnąć ale nie gaśnie ..
Opublikowano
Drogi kolego. Posiadam rowniez 320i przy 155000 brala olej 1l na 500km i juz Ci mowie co zrobic. Odme poki co zostaw. Zajmij sie wszystkimi uszczelkami + uszczelniacze zaworow. Standard w tym aucie. Zrobilem i od wymiany do wymiany zero ubytkow.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawda jest taka, że po 8-10 latach materiał z którego zrobione są uszczelniacze zwyczajnie rozpada się w reku, zatem nie ma mowy o uszczelnianiu. Te silniki (N46) są szczególnie wrażliwe na uszczelnienie trzonków zaworów i jak uszczelki są kiepskie po prostu zasysa olej do komory spalania. Być może wynika to z konstrukcji sterowania dopływem mieszanki za pomocą zmiennego otwarcia zaworów.

Miałem ten problem po przebiegu 110 tys. i po renowacji głowicy (wymiany uszczelniaczy i dwóch prowadnic) problem zniknął.

Opublikowano

dzieki za informacje z rury nie kopci

jeszcze mam pytanie .. Jakie koszy mnie czekaja przy wymianie takich uszczelek itp. plus minus ponieważ nie znam sie na tym . i przy okazji wymiany uszczelek cos jeszcze wymienić ? i jak mam rozumiec wszystkie uszczelki co dokładnie jestem zielony w tym :roll:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Koszt wymiany uszczelniaczy zaworowych jest zależny czy robisz to demontując głowice to będzie ok 3-4 tyś zł Ale jak znajdziesz warsztat który zrobi to bez ściągania głowicy, tylko pokrywy zaworowej to będzie ok 1 ty zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.