Skocz do zawartości

BMW E90 320D 2011 M-Pakiet+Performance 184KM MT by Doradca


doradca

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 246
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

pod maską skromnie ale wrażenia porównywalne do 320d 184 - siedzi najnowsze 1.8 tfsi CJEB 170 KM - jednak długo nie zostanie ta moc - na lipiec jestem umówiony w comp-sport na koks.

Potencjał jest na 230-240 KM - seria wychodzi jakies 10% wiecej - 185-190 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejechałem 100 km dopiero - ale przed bmw miałem też a4b8 ale przedlift i 2.0 tdi - własciwości jezdne podobne jednak BMW wygrywa komfortem - niestety zwieszenie s-line jest po prostu twarde -bmw przy zawieszeniu mpakietowym jest bardziej sprezyste komfortowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety jesteście w błędzie :) TFSI gen3 po 2012 nie biorą oleju albo biorą go w znikomych ilościach - to zupełnie inne silniki niż poprzednie - inne pierscienie, tłoki, ba nawet turbo chłodzone jest cieczą.

Także nie boję się "picia" oleju, rozrządu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, na dobrą sprawę nigdy w swoim garażu nie ugoszczę F30, bo trzeszczącego plastiku nienawidzę, gwiazda na masce niestety jest za droga, przynajmniej póki co, volkswagen kojarzy mi się jedynie ze starymi B5 w TDI z kulturalnym spokojnym gościem w bardzo podeszłym wieku za kółkiem, a jeżeli chodzi o Audi - wygląda toto bardzo dobrze, prowadzi się super ale w Quattro, a wnętrza mają genialne. Także wybór :cool2: .
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik masz stronę wcześniej :):

 

pod maską skromnie ale wrażenia porównywalne do 320d 184 - siedzi najnowsze 1.8 tfsi [bAD] 170 KM - jednak długo nie zostanie ta moc - na lipiec jestem umówiony w comp-sport na koks.

Potencjał jest na 230-240 KM - seria wychodzi jakies 10% wiecej - 185-190 KM

 

-----------

 

Rotory to must przy takim ślicznym egzemplarzu :)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj przepraszam , zapomniałem ... Wczoraj o tym czytałem przecie :mad2: Jak spalanie ? Ogólnie zanim kupilem swoją e92 szukałem wlaśnie a4b8 albo A5 dużo jest 2.0 TFSI ale każdy mówi że to badziewny silnik itp. Jestem Ciekawy jak u Ciebie się będzie spisywał 1.8 :D Który to rok ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj przepraszam , zapomniałem ... Wczoraj o tym czytałem przecie :mad2: Jak spalanie ? Ogólnie zanim kupilem swoją e92 szukałem wlaśnie a4b8 albo A5 dużo jest 2.0 TFSI ale każdy mówi że to badziewny silnik itp. Jestem Ciekawy jak u Ciebie się będzie spisywał 1.8 :D Który to rok ?

silniki TFSI były bardzo słabe ale po roku 2012 to zupełnie inna konstrukcja - nawet turbo teraz jest chłodzone wodą :)

Auto z 2013 roku - silnik cichy i bardzo żwawy - spalanie ok 8 litrów - 2.0 tfsi jest mocno paliwożerny - 10 l to na trasie - dlatego wybrałem 1.8 tfsi bo moc może byc poodobna lub wieksza przy mniejszym spalaniu.

Szkoda trochę że to nie 3.0 TDI ale zawsze miła odmiana - bo nigdy benzyny nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.