Skocz do zawartości

E90 318i N46 po wymianie rozrzadu dalej faluja obroty


Bielik90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Poszedłem zobaczyć i nasłuchać co jeszcze może mieć wpływ na błędy. Wykręciłem solenoidy i były bardzo brudne. Poniżej fotki.

Odkręciłem korek wlewu oleju i zaobserwowałem na nim masło. Zastanawiam sie skąd mogło się wziąć. Fotka w linku.

Postanowiłem też odpalić samochód i odkrecić korek wlewu oleju i zaczął bardzo głośno chodzić. Czy może to być pompa vacum? Film w linku poniżej.

 

http://postimg.org/gallery/nonydqg8/

 

Proszę o pomoc.

 

Dziękuje,

 

Wojtas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Tak, codziennie do pracy jeżdżę około 1.5 km.

Dzisiaj trochę pojeździlem po mieście to gubię moc. Jak wciskalem mu gaz to zmulil i dopiero się wkrecal na obroty.

Oczywiście jak się rozgrzeje to zaczyna falowac i coś chrobocze jak diesel.

Nie mam pojęcia co to :/

 

Wojtas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Jeśli chodzi o te stuki po otwarciu korka wlewu oleju to jak najbardziej może być to pompa. Gdzieś zamieszczałem podobny film po czym wymieniłem pompę i przestało tak pukać. Jednak na pracę silnika nie powinno mieć to wpływu i spadek mocy będzie spowodowany jeszcze czym innym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.