Skocz do zawartości

4-er który wybrać?


piotrc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 581
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

napewno jest ciszej niz w A5 poprzedniej generacji . Z tym nowym nie mialem okazji porownac az tak bo jechalem nim tylko raz.


Nadkola porazka... :mad2: niestety zmiana "faktury" asfaltu przy 140-160km na godzine to huk.... To jest bardzo na minus. Reszta jak na samochod bez ramek wporzadku . g30 to nie jest ale nie ma tragedii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W 3 lift/przedlift nie ma prawie żadnej różnicy w głośności z zewnątrz. Zresztą jest ten sam temat odnośnie ciszy w pojeździe. GŁOŚNO!

Nie ma co się oszukiwać, jest tandetne spasowanie plastików, skrzypienie, szumy kij wie skąd (koła, szyby, nadkola).

To wszystko przygasza "radość z jazdy", szczególnie z dobrym silnikiem.

PS W BMW powiedzieli mi, że producent zakłada coraz cieńsze szyby i to jest tego powodem

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wcześniej jeździłem Insignią i założyłem sobie, że następne auto to będzie Lexus lub BMW, bo przecież musi być znacznie ciszej i bardziej komfortowo ...


Padło na BMW 4 GC i złapałem się prze okrutnie na w wiarę w markę premium ... jest nie lepiej jak w Oplu, więc na dłuższych trasach powyżej 120/130 jest dramat.



Teraz najważniejsze pytanie, czy ktoś robił coś z tym i czy jest jakikolwiek sens to ruszać ? Czy można to auto wyciszyć w taki sposób, aby stało się komfortowe ?

Czy wyciszenie całej podłogi od środka z nadkolami i bagażnikiem oraz ewentualnie dachu oraz maski coś pomoże ?


Czy można wymienić szyby na jakieś akustyczne ? Czy jest tylko jeden rodzaj szyb i innych na rynku nie ma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że szyby bezramkowe i dlatego jest głośniej od strony szyb, ale to auto jest całe głośne.

Od podłogi i nadkoli, po przednią szybę i dach, więc wydaje mi się, że jest dosyć duże pole manewru do wyciszenia, pytanie czy ktoś to robił i czy dało to dobry efekt ?





Zresztą jest to auto lekko sportowe jakby nie patrzeć, więc z założenia mało kto będzie nim jeździć do 100 km/h, zwłaszcza że po 5 sekundach można mieć więcej.


Czytałem wątek 3-er i tam jest nie lepiej, więc to raczej szkopki pokpiły zupełnie sprawę wyciszenia niż jest to wina tylko szyb bezramkowych, szkoda bo wiele temu autu nie brakowało do udanego tworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to samo u mnie, 70tys. na budziku i żadnych problemów a pomodowany do granic :)

Oczywiście jak ze wszystkim- jak dbasz tak masz, więc jak kupisz polisingowca gdzie właściciel miał wszystko gdzieś i robił wymiany co 25k jak mu komp pokazał no to nie zdziw się jak turbo albo łańcuch klęknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta serii 3 i 4 są dobrze wyciszone tylko do prędkości miejskich i to pod warunkiem, że jedziesz po cichym asfalcie, którego jest coraz wiecej.


Szyb akustycznych nie ma, nawet przedniej - sam szukałem. Wymieniłem opony na cichsze i jest dużo lepiej - u mnie one głównie hałasowały. Myślę, że nie ma sensu inwestować dużo kasy w wyciszenie. To auto jest średnio wyciszone, a jak na premium to nawet słabo....

Nawet jak powsadzasz maty wygłuszające to i tak nie wygłuszysz dachu i szyb - będzie półśrodek.


Poza tym zdejmowanie całej tapicerki w aucie wraz z podłagą... nie sądzę, żeby ktoś to porządnie poskładał.... będzie ci potem gdzieś coś brzęczeć i dopiero dostaniesz nerwa....


Trzeba poczekać na nową wersję 4 albo kupić serię 5, która jest bardzo dobrze wyciszona... ja liczę że nowa seria 3 też będzie dobrze wyciszona. Jeśli nie to jej nie kupię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tematu wyciszenia, u mnie jest ok do 130km/h. Poźniej słychać brak ramek szyb niestety, ale coś za coś. Jezdziłem G30 ponad tydzień i wrażenia na mnie nie zrobiła żadnego. Do tego stopnia, że stwierdziłem że jakbym kupił takie auto za tyle pieniędzy to bym się popłakał przez jego jakość i wrażenia z jazdy. Oprócz F36 posiadam nowe S90. Tam to jest poezja w wyciszeniu, komforcie i jakości wykonania. Niestety musze stwierdzić, że pod tym względem Volvo przegoniło BMW. Dodam, że wspomniane wyżej G30 miało wnętrze individual...


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to ciekawe. Ja znów jeździłem G30 530i i G30 m550d i obie były znakomicie wyciszone. Ani opon ani wiatru niw było słychać... natomiast było słychać piasek uderzający w przednią szybę :-(. Czyli cieniutka jest przednia szyba w G30 - tak jak F30 :-( Edytowane przez Gregonio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Panowie pomyślnie o czym wy gadacie kupujecie samochód za ponad 200 tyś i trzeba myśleć samemu nad jakimś wyciszeniem śmiech na sali.Mam passata i już to wspomniałem tam jest cisza totalna.Jakoś materiałów jest też słaba silniki 428i też słabe więc xl jest dobre oprócz wyglądu chociaż patrząc na dzisiejsze czasy inne firmy te tańsze dają nieźle radę.



Przykład: Arteon , Mondeo w wersji vignale już nie tak jak na początku ale daje radę Kia Optima stinger o Mercedesach nie wspominam że c coupe e coupe itp są jak diament przy żwirze do bmw



Może kiedyś BMW biło na głowę dziś chyba tylko nazwa została

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cena/jakość wyciszenia pełna zgoda. Co więcej na YB można znaleźć filmik z wyciszania 6-er, więc auta za pond 500k i tam też jest kiepsko. Ja rozumiem ... optymalizacja kosztów czy nawet wagi auta, ale np. Lexus radzi sobie z tym dużo lepiej, więc się da, coś ewidentnie poszło nie tak BMW. Bawaria ma też kilka zalet, na pewno skrzynia biegów i szeroka gama silników oraz w porównaniu do np. Lexa ma ciągle diesle.


A co do wyglądu to seria 4 i 6(szcególnie) są jednymi z ładniejszych IMO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam dobry wydech i w 4 czy 6 nie ma problemu lol.... :mrgreen:

 


Kolega chce pocisnać swój i lekko w temat wtrącił reklamę :D


Ja mam wydech mg Motorsport wcześniej miałem m performance i w tym jak w tym przypadku jest głośno mi to jakoś super nie przeszkadza ale na trybie comfort powinno być cicho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolega chce pocisnać swój i lekko w temat wtrącił reklamę :D


Ja?? To seryjny wydech od m pakietu.... A teraz mam końcowy m performance sportowy kat i downpipe... A tamten nie jest już na sprzedaż... Wszystko seryjne będę sprzedawał z autem, może przyszły właściciel nie będzie chciał modów. Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po dowpinie i kat usunięciu jakieś różnica była w dźwięku mocy jak odczucia ? Bo też mnie to czeka

 


Katalizator dalej mam tylko sportowy...

Nie będę go usuwal, bo nie warto....

Po chipie 299,5ps 453nm

Dp i sportowy kat 311ps 471nm

Dzwiek jest w mojej galerii, na plus....

Jest idealnie....

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też twierdze że jakość i wyciszenie w BMW leżą, tzn. jest za głośno i nie ma znaczenie że silnik fajnie brzmi jak jedziemy na autostradzie i świst powietrza słychać jak w budżetowym kompakcie.

Wydaje mi się że trzeba pożegnać się ze skojarzeniem bmw = jakościowe wnętrze, chyba że w serii 7, w ostatnich 10 latach wolumeny produkcji wzrosły znacznie i producent jasno postawił priorytet na prowadzenie (choć właściciele starych beemek twierdzą inaczej..) a plastiki, wyciszenie i ogólne wykonanie jest takie sobie, tzn bliżej Kia niż Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche smutne to co piszecie, ja na to nie zwracalem uwagi bo zalozylem ze coupe sa poprostu glosniejsze, do tego ciagle na sporcie jezdze wiec i tak mam glosno, ale fajnie glosno :8) Ale jesli 5er 6er sa tez zle wyciszone to kiepsko strasznie... trzeba bedzie sie zastanowic czy nie przejsc do konkurencji w nastepnym aucie :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.