Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema

rozważam zakup rozpórki mocowanej do kielichów i bylem ukierunkowany na Wiechers'a jednak znalazłem takie wynalazki :

 

http://allegro.pl/staffa-rozporka-przednia-bmw-e90-e91-e92-i5647874110.html

http://allegro.pl/rozporka-stabilizator-bmw-e90-e91-e92-e93-i5644145877.html

http://allegro.pl/rozporka-zawieszenia-przod-d1-spec-bmw-e90-05-11-i5305183421.html

 

czy któryś z forumowiczów miał może do czynienia z którąkolwiek ? wydaje mi się że pierwsza to ta o której była mowa w temacie Czerwonego ?

Opublikowano
Staffa moze byc tylko nie czerwona :D tej skręconej z drugiego linku nie bierz bo sama fakt ze jest skręcana mowi o tym ze to nie bedzie Wgl działać i zaprzecza idei rozporki. Fajne są jeszcze performance ale kosztują nowe ok 1000zl chyba
Opublikowano
Nie ma żadnego problemu w odkręceniu śrub na kielichu? Z jakimś momentem zakręcić? Co one właściwie trzymają?
Opublikowano
ja mam obniżone auto i tak się zastanawiam czy całkiem taczki z niego nie zrobię taką rozpórką :)

To tym bardziej odczujesz pozytywny wplyw rozporki na prowadzenie samochodu. Ja bym się wogóle nie zastanawiał. Jedna z lepszych rzeczy jaką wyrządziłem swojemu autu :P

 

@Amrap część śrub łączy fabryczne, czarne rozpórki z podszybiem (trzeba je poluzować przed montażem żeby podłożyć ucho mocujące rozpórkę docelową tj. w tym przypadku Wiechers), a reszta śrub na kielichu pozostaje niezagospodarowana. Po montażu rozpórki wszystkie śruby na kielichu są wykorzystane. Rozpórkę montujemy gdy auto stoi. Żeby nikomu nie przyszło podnosić w tym celu samochodu na podnośniku :twisted: Każdy ogarnięty mechanik sobie z tym poradzi. Czas montażu maks. 30 minut.

  • 9 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Około 34nm

 

warto sprawdzić zalecenia producenta rozpórki, ale zazwyczaj śruby nadal dokręca się fabrycznym momentem. Ważne, aby dokręcać je równomiernie na krzyż i sprawdzić po kilku dniach eksploatacji, czy nie poluzowały się pod wpływem obciążeń.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.